er is altijd een periode in een seizoen dat het minder gaat: ->zie ajax nu!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Terugval van wat? Hij heeft één aardig doelpunt gemaakt, maar al weer niks structureels. Dus voorlopig is dit een uitschieter.
en wat was die van Robben?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Die heeft ie bij Feyenoord om de wedstrijd gehad. Op elke goede fase volgden 6 slechte wedstrijden ongeveer... Een terugval bij een talent heb je meestal pas als die een lange goede serie heeft gekend, zoals Van der Vaart, Kalou straks, Sneijder enzovoort.
Scorebord-journalistiek jongen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef Showtime het volgende:
Op welk net zien jullie Arsenal?
Ja jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef Haspel33 het volgende:
TPS, Franse betaalzender.
Zo is dat. Het is een betaalzender, maar heb nie gezegd dat ik ervoor betaal.quote:Op zondag 7 november 2004 00:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja jamet een paar keys van Toecutters zeker
![]()
![]()
Ik dacht al,een Battle zonder moddergooien?quote:Op donderdag 2 december 2004 09:39 schreef DIGGER het volgende:
Demento is boos op van Persie: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,1563,1364117,00.html en http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/4055235.stm
Hij kreeg geel dus ik weet niet of ie nu nog geschorst hiervoor kan worden.
Jij zou natuurlijk ijskoud strak vooruit kijken wanneer je eerste Champions League doelpunt voor Arsenal zou maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef joestheman het volgende:
Blijft een arrogant pikkie. Zoals ie daar gaat staan na zijn goaltje. Woehoe de 5-1, knap hoor.
Ik haak hier even op in.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef twi het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, hij kan fantastisch voetballen, maar hij heeft wel een ontzettende kut uitstraling die niet past bij zo'n gastje wat net om de hoek komt kijken.
Van Persie is dom, en niet zo'n beetje ook. Maar als een hoog IQ een vereiste is om in Oranje te ballen dan vallen er een heleboel maar dan ook een heleboel goede voetballers af.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop voor 'Oranje' dat van Basten die jongen lekker in Engeland laat blijven. Ik weet niet of jullie 'm afgelopen EK als gast aan tafel hebben gezien bij Villa BVD, maar man, man, man, wat is die gozer DOM. Hij heeft een veel te grote bek en het IQ van een baksteen. En alleen al daarom hoop ik dat 'ie nooit geselecteerd wordt.
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik voor AZ ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |