abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22996973
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren
hehe precies daar ben ik ook wel benieuwd naar

de media kan de discussies rondom van Persie altijd zo mooi opblazen dat het onder de voetballiefhebbers een eigen leven gaat leiden
Viper 4 life
pi_23001463
Van Persie twijfelt volgens mij nog steeds of hij nou serieus als profvoetballer wil leven of als halve hiphopper de straat af wil schuimen en dan af en toe een balletje trappen. Owen of Beckham, zogezegd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23004402
Mich, ik denk dat Van Persie dat hele 'straat gevoel' wel kwijt is
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23004605
Nou, zolang ie zijn oude homies Jong Oranje binnenloodst... Straks gaat ie nog in de clip van Lange Frans.

"Hoeveel moet ik er nog maken?"
www.thuisuiteten.nl
pi_23005556
"Assist krijgen van je mattie"
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 1 november 2004 @ 20:26:53 #56
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23005614
Heeft iemand een linkje naar het doelpunt dat hij afgelopen weekend voor Arsenal scoorde?
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:56:52 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_23006510
Net nog in voetbal insite.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 november 2004 @ 22:48:05 #58
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23010322
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Net nog in voetbal insite.

Ja dat miste ik dus net weer op 2 minuten na
pi_23017639
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:27:37 #60
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23018986
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
Describe it to me plz
pi_23019053
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef EMW het volgende:

[..]

Describe it to me plz
Kreeg de bal aan de rechterkant, in het strafschopgebied van de tegenstander. Kapt één keer, 5 man op het verkeerde been en hij jaagt de bal erg mooi in de verre bovenhoek.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:05:31 #62
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23019975
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Kreeg de bal aan de rechterkant, in het strafschopgebied van de tegenstander. Kapt één keer, 5 man op het verkeerde been en hij jaagt de bal erg mooi in de verre bovenhoek.
pi_23021157
A superb injury-time strike from Robin van Persie kept Arsenal top of the Premiership on Saturday as they somehow salvaged a 2-2 draw against Southampton at Highbury.

" tribalfootball.com - November 2, 2004 Robin van Persie will be a big success at Arsenal, insists teammate Dennis Bergkamp. Bergkamp said: "He is a very skilful player and has showed that on two occasions now over the last week"

pi_23021272
Robin van Persie has made a big impression in the last two Arsenal games. First came the opener against Manchester City last Wednesday and on Saturday he scored a superb last minute goal to salvage a point at home to Southampton. Afterwards, Arsenal.com canvassed opinion from two of his fellow frontmen and his manager.

Dennis Bergkamp
"He is a very skilful and very effective player in front of goal. He has put in a lot of hard work since he has been here and been very patient. He is another player who can make a difference.

"All these players love to come on and show what they can do. They want to be a part of this Arsenal team. He is another one with the skills. His strength is coming too and that is important in the English game."

Thierry Henry
"He just has to let the football do the talking. We are all here to help him. Today when he came on you thought straight way something would happen. I was on the other side when he scored and it was an amazing goal. He has a great left foot. It is never easy when you first arrive, look at Jose and look at me. Hopefully that goal he scored against Manchester City has helped."

Arsène Wenger
"I am very happy with him. He looks as though he has mastered that position. There were 10 or 15 players in the box when he scored but he found an angle to score the goal.

"I believe he will play as a second striker, like Dennis Bergkamp."
pi_23021347
pi_23021381
Het blijft wel gewoon een kutkakkerlak natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:07:42 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23021393
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren
Er zijn zat uitspraken van 'm, na wedstrijden waarin 'ie geen enkele vorm van zelfkritiek had en zelfs na belabberde wedstrijden voor Feyenoord zich eraan stoorde dat hij niet was geselecteerd voor Oranje, ondanks dat 'ie geen klap liet zien op 't veld (en voornamelijk op de bank).

Wanneer ik van der Vaart lees, hoor of zie, geeft hij aan mij geen enkel moment de indruk dat hij zichzelf fantastisch vindt. Bij Sneijder begint dat helaas wat naar boven te komen, maar lang niet zo erg als bij de heer van Persie, die zichzelf wel erg belangrijk en goed vond terwijl hij nog niks had gepresteerd.

Begrijp me niet verkeerd, hij kan fantastisch voetballen, maar hij heeft wel een ontzettende kut uitstraling die niet past bij zo'n gastje wat net om de hoek komt kijken.
pi_23021559
laten we voorop stellen dat Van Persie ook niet een van de slimste voetballers is. Dan kan het zijn dat uitspraken verkeerd worden opgevat, puur omdat ie het zelf dan niet snapt.

Hier kun je trouwens de goal zien ( in animatie weliswaar )

http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/premiership/index.shtml?546
pi_23022014
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef twi het volgende:
Wanneer ik van der Vaart lees, hoor of zie, geeft hij aan mij geen enkel moment de indruk dat hij zichzelf fantastisch vindt.
Bij van der Vaart uit het zich voornamelijk in het veld. Bijvoorbeeld die vrije trap die Sonck had versierd een paar wedstrijden terug. Vervolgens kwam bazige Rafael even de bal al rukkend uit Sonck zijn handen opeisen.
Viper 4 life
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:39:19 #70
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_23022151
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 02:39 schreef Haspel33 het volgende:
Moet de nieuwe Bergkamp kunnen worden als ie goed oplet op de training met de workshops van Dennis.
Lijkt me geweldig als je zelf al een hoop voetbaltalent hebt en dan ook nog eens dagelijks mag trainen met Bergkamp, Pires, Henry, Vieira...
Hopelijk pikt ie het op! Zo ja...dan wordt ie een grote.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_23026525
Uiteindelijk toch een goede zet van Van Persie om naar Arsenal te gaan ipv in Nederland te blijven?
Viper 4 life
pi_23027990
Dat valt nog te bezien. Bij PSV had hij bijvoorbeeld al 3 CL-duels kunnen spelen en al zo'n 10 competitieduels.
www.thuisuiteten.nl
pi_23028102
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:44 schreef Showtime het volgende:
Uiteindelijk toch een goede zet van Van Persie om naar Arsenal te gaan ipv in Nederland te blijven?
das nog veels te vroeg omdat te zeggen, maar verlopig is ie wel de goeie weg ingeslagen. Maar goed ook hij krijgt nog de welbefaamde terugval, hoe gaat hij daar mee om?
pi_23028180
Terugval van wat? Hij heeft één aardig doelpunt gemaakt, maar al weer niks structureels. Dus voorlopig is dit een uitschieter.
www.thuisuiteten.nl
pi_23028275
Hij is in ieder geval op de goede weg, hij krijgt steeds meer speeltijd.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')