Dit was concreter dan wat ik normaal roepquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Mijn god, als het aan jou ligt heeft de hele wereld bijna bij 'jullie' gespeeld.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun clubquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun club
Ah! interessant dat je denkt dat het seizoen al voorbij is, zal jij even opkijken volgende weekquote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoen![]()
Het tweede elftal van Arsenal zou zo mee kunnen doen met de Champions League.quote:Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aanquote:Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Zegt een Ajaciedquote:Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..quote:Op maandag 1 november 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zegt een Ajacied
Ik voorspel voor jullie een '99 revival, alleen is 't nu niet Feyenoord maar PSV dat kampioen wordt, Feyenoord wordt keurig tweedequote:Op maandag 1 november 2004 00:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..
Zegt een supporter van een club die niet eens kan winnen van degradatie kandidaten.quote:Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:
Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
Die ego zal hij niet hebben als hij betere voetballers om zich heen heeft wat bij Feyenoord anders was . daar was hij gewoon de beste voetballer de rest van de houthakkers daar kon hij weinig van leren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Frasier het volgende:
Van Persie gaat door z'n iets te grote ego gigantisch op z'n bek waarna we vervolgens niet veel meer van 'm gaan horen.
*proest*quote:Op maandag 1 november 2004 11:50 schreef ASroma het volgende:
En kapsones mag je hebben als je zo goed kan voetballen, en bij Van Persie bespeur ik minder kapsones dan bij een v/d vaart of sneijder, die zijn soms echt irritant.
nou welke uitspraken?quote:Op maandag 1 november 2004 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
*proest*
Kom op zeg, er is commotie rondom Van der Vaart en Sneijder, met name vanwege problemen met de trainer, maar uitspraken als van Persie ze doet heb ik hen nog niet op kunnen betrappen.
hehe precies daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren![]()
Ja dat miste ik dus net weer op 2 minuten naquote:Op maandag 1 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Net nog in voetbal insite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |