abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22988054
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Mijn god, als het aan jou ligt heeft de hele wereld bijna bij 'jullie' gespeeld.
Dit was concreter dan wat ik normaal roep 't scheelde echt heel weinig, Wenger klopte precies op tijd op de deur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22988244
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Viper 4 life
pi_22988257
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Ik kijk uit naar de dag waarop v.d. Vaart / Sneijder door v. Persie uit de selectie van Oranje wordt gespeeld.
Ik ook
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22988486
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:47 schreef Showtime het volgende:
Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun club
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22988539
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Van Basten geeft nu nog (volkomen terecht!) de voorkeur aan spelers die aan meer dan gemiddeld 6 speelminuten toekomen bij hun club
Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoen
pi_22988553
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Viper 4 life
pi_22988591
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Persie excelleert in 6 minuten, VDV en Sneijder grossieren in wanprestaties in een heel seizoen
Ah! interessant dat je denkt dat het seizoen al voorbij is, zal jij even opkijken volgende week
pi_22988601
Jammer dat ie nu weer een beetje goed heeft gespeeld. Krijgt ie dadelijk daar nog kapsones ook en eist ie dat Bergkamp uit de basis verdwijnt om hem te laten spelen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22988678
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Het tweede elftal van Arsenal speelt op het moment zelfs een hoger niveau dan Ajax.
Het tweede elftal van Arsenal zou zo mee kunnen doen met de Champions League.
Ik denk dat Ajax nog moeite zou hebben met Excelsior (zonder gein).
  Redactie Games maandag 1 november 2004 @ 00:07:53 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22988693
Wat mij betreft heeft ie zich nog onvoldoende bewezen om in het NL-elftal te komen. Bij Arsenal sprokkelt ie een paar minuutjes mee af en toe, maar echt om nou te zeggen dat ie er klaar voor is... Hij mag z'n gedrag ook wel ene beetje aanpassen ontzettend arrogant mannetje. Nog erger dan Sneijder..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_22988726
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef Showtime het volgende:
Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
pi_22988764
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Richten jullie je nu maar op het niveau van utrecht of AZ, daar heb je dit seizoen nog je handen vol aan
Zegt een Ajacied
pi_22988864
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zegt een Ajacied
Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..
pi_22988985
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wij hadden er vorig seizoen anders weinig moeite mee. Ik kan me eigenlijk niet eens meer heugen op welke positie flutnooit toen was geeindigt..
Ik voorspel voor jullie een '99 revival, alleen is 't nu niet Feyenoord maar PSV dat kampioen wordt, Feyenoord wordt keurig tweede
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 01:16:55 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_22989778
En we gaan weer on topic over de briljante voetballer die van Persie is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22992574
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:09 schreef kamagurka het volgende:
Zegt een supporter van een club die niet eens kan winnen van degradatie kandidaten.

Back on topic? Van Persie had de 3-2 ook moeten scoren, als je zulke kansen mist dan ontneem je de medespeler die hem anders achter je had binnen getikt een doelpunt.

Maar hij groeit wel en zijn eerste goal in de Premiership zal de trainer, de toeschouwers en natuurlijk hemzelf meer vertrouwen geven.
Viper 4 life
pi_22992840
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef Frasier het volgende:
Van Persie gaat door z'n iets te grote ego gigantisch op z'n bek waarna we vervolgens niet veel meer van 'm gaan horen.
Die ego zal hij niet hebben als hij betere voetballers om zich heen heeft wat bij Feyenoord anders was . daar was hij gewoon de beste voetballer de rest van de houthakkers daar kon hij weinig van leren.
pi_22994533
van persie komt er wel! Prachtig begaafd doelpunt!

En kapsones mag je hebben als je zo goed kan voetballen, en bij Van Persie bespeur ik minder kapsones dan bij een v/d vaart of sneijder, die zijn soms echt irritant.
  maandag 1 november 2004 @ 11:58:19 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22994708
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:50 schreef ASroma het volgende:
En kapsones mag je hebben als je zo goed kan voetballen, en bij Van Persie bespeur ik minder kapsones dan bij een v/d vaart of sneijder, die zijn soms echt irritant.
*proest*

Kom op zeg, er is commotie rondom Van der Vaart en Sneijder, met name vanwege problemen met de trainer, maar uitspraken als van Persie ze doet heb ik hen nog niet op kunnen betrappen.
pi_22994880
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:58 schreef twi het volgende:

[..]

*proest*

Kom op zeg, er is commotie rondom Van der Vaart en Sneijder, met name vanwege problemen met de trainer, maar uitspraken als van Persie ze doet heb ik hen nog niet op kunnen betrappen.
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren
pi_22996973
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef ASroma het volgende:
nou welke uitspraken?
en tja misschien blijkt later wel dat deze uitspraken gegrond waren
hehe precies daar ben ik ook wel benieuwd naar

de media kan de discussies rondom van Persie altijd zo mooi opblazen dat het onder de voetballiefhebbers een eigen leven gaat leiden
Viper 4 life
pi_23001463
Van Persie twijfelt volgens mij nog steeds of hij nou serieus als profvoetballer wil leven of als halve hiphopper de straat af wil schuimen en dan af en toe een balletje trappen. Owen of Beckham, zogezegd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23004402
Mich, ik denk dat Van Persie dat hele 'straat gevoel' wel kwijt is
pi_23004605
Nou, zolang ie zijn oude homies Jong Oranje binnenloodst... Straks gaat ie nog in de clip van Lange Frans.

"Hoeveel moet ik er nog maken?"
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23005556
"Assist krijgen van je mattie"
  maandag 1 november 2004 @ 20:26:53 #56
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23005614
Heeft iemand een linkje naar het doelpunt dat hij afgelopen weekend voor Arsenal scoorde?
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:56:52 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_23006510
Net nog in voetbal insite.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 november 2004 @ 22:48:05 #58
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23010322
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Net nog in voetbal insite.

Ja dat miste ik dus net weer op 2 minuten na
pi_23017639
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:27:37 #60
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23018986
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Geniaal doelpunt, moet gezegd worden.
Describe it to me plz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: