Van Persie is een natuurtalent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Van Persie wordt een sensatie bij Arsenal. En in Rotterdam en Eindhoven vragen ze zich af wat ze fout hebben gedaan.
Kalou heeft teveel balverlies en te licht voor de engelse divisie dus ik denk van nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:20 schreef Siemerink het volgende:
Arsenal zou hem dolgraag willen ruilen tegen Kalou.
Dit is pas zijn 3e topic hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me dat deze briljante voetballer een eigen topic verdient.
Zeker in Estartit op de camping?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:31 schreef outtayourleague het volgende:
Even gebruik maken van de situatie om te vermelden dat ik nog op vakantie getafeltennist heb met de jonge Robin van Persie.![]()
![]()
Was toen ook al opvallend aanwezig, met een grote mond...
Ik kom hier toevallig een half uur geleden achter...
Toch triest dat zo'n Bert van Marwijk liever lompe dravertjes als Smolarek opstelde dan een technische begaafde publieksspeler. Dat niemand bij Feyenoord v. Persie in toom kon of wilde houden is zonde voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:50 schreef Marick het volgende:
Ben blij dat ie bij Feyenoord is opgepleurd! Arrogant kapsones mannetje. Zegt genoeg dat ie zich nu bij Arsenal totaal anders gedraagd, geen karakter. Hoop niet dat ie weer gauw bij het Nederlands Elftal komt, zal ook daar met z'n kapsones en grote muil de boel weer verzieken. Wat Kalou betreft, het is een zekerheidje Kalou het op den duur verder dan Persie zal schoppen. Maar ik hoop dat hij nog wel ff bij Feyenoord blijft.
En dat is goed nieuws?quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze meneer heeft echt niet meer capsones (etc.) als een Sneijder of een vd Vaart..
Deze meneer heeft wel aangekondigd dat hij ze bek open gaat trekken om over sommige Feyenoordmensen te zeggen wat ie denkt zodra de tijd rijp is. Niet meer capsones zei je dus...quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze meneer heeft echt niet meer capsones (etc.) als een Sneijder of een vd Vaart..
Dat Bergkamp zijn redding is zegt meer over het gebrek aan persoonlijkheden binnen de hedendaagse eredivisie dan over de mennekes zelf denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:53 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Deze meneer heeft wel aangekondigd dat hij ze bek open gaat trekken om over sommige Feyenoordmensen te zeggen wat ie denkt zodra de tijd rijp is. Niet meer capsones zei je dus...
Verder is Bergkamp ook z'n enige redding om te goeie voetballer te gaan worden ander komen er weer allerlei ruzies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |