abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 23:44:29 #151
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1623811
Diane, Frank en Aldrico weten het in ieder geval al maar weet niet of Gert-Jan het ook al weet, volgens mij niet! Andries weet het zeker nog niet! Ik dacht dat ze het vandaag zou vertellen?
Mja komt misschien nog!

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 12-09-2001 23:50]

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 12 september 2001 @ 23:57:14 #152
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1623932
Zo Andries ligt weer lekker uitgebreidt met Kelly te tongzoenen!
pi_1624035
Is die gozer blind of speelt hij het spelletje gewoon mee??

Op de livestreams is toch al te zien dat Kelly een transseksueel (of travestiet)is? of ben ik de enige die dat ziet???

Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
  donderdag 13 september 2001 @ 00:17:06 #154
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1624139
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:07 schreef Struggle het volgende:
Is die gozer blind of speelt hij het spelletje gewoon mee??

Op de livestreams is toch al te zien dat Kelly een transseksueel (of travestiet)is? of ben ik de enige die dat ziet???

Ze zeggen weleens dat liefde blindmaakt dus...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 00:33:22 #155
862 Arcee
Look closer
pi_1624301
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:03 schreef Re het volgende:
Gelukkig heeft BB3 de stemregels omgedraaid naar de Bus princiepes anders waren al gelijk de spraakmakende types eruit gestemd.
Inderdaad. Juist om die reden lijkt me dat ook een beter systeem. Hoewel in De Bus uiteindelijk wel iemand weggestemd moest worden. Ik weet eik niet hoe dat nu zit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 00:41:25 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1624388
Als iemand die regels zou moeten kennen, ben jij het wel, Arcee. Ik ben halverwege de Bus 2 overgeswitcht naar BB2. As you know.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 00:43:27 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1624412
Kelly en Andries liggen wéér innig verstrengeld in bed. Ze heeft hem nog steeds niks verteld...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 00:46:30 #158
862 Arcee
Look closer
pi_1624444
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:41 schreef Cynix ® het volgende:
Als iemand die regels zou moeten kennen, ben jij het wel, Arcee.
Ik bedoelde de regels van BB3. Die zijn me bepaald niet duidelijk. Weet jij hoe 't zit met 't nomineren en stemmen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1625359
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:01 schreef cos-micV het volgende:
Als Andries Kelly in de kroeg was tegengekomen dan had ie haar/hem ook 'gepakt''
dat had hij niet omdat in geheel hilversum bekent is dat Kelly een man is...
pi_1625392
LOL het is kelly dus weer gelukt, ik heb een vaag verhaal gehoort over dat ze hetero mannen al eerder het bed in had gekregen. Alleen in hilversum is het wat moeilijker voor haar, iedereen kent haar als "miss" kelly.

Heb haar ooit voor het eerst gezien in de bacara, ze stond heel opvallend op zichzelf geilend in de spiegel te kijken terwijl ze danste. Wist niet wie ze was, totdat ik werd gevraagd eens met de transsexueel te praten. heb dat destijds maar geweigerd

donderdag 13 september 2001 @ 14:55:57 #161
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1627429
Ik vind dit niet kunnen! Kelly liegt Andries voor! Als je als man jezelf in een vrouw laat veranderen, weet je dat dit gevolgen gaat hebben voor je verdere liefdes- en seksleven. Kelly had Andries eerlijk moeten vertellen dat ze vroeger een man was, voordat ze de koffer indoken. Zo had ze hem in ieder geval een keuze gegeven en was hij er misschien toch op ingegaan. Nu liegt ze hem voor, terwijl ze weet dat hij er misschien problemen mee gaat hebben als hij er achterkomt. In deze situatie weet bovendien ook nog eens gelijk iedereen (ouders, vrienden, heel Nederland) wat er speelt, dus daardoor zal hij zich nog meer vernederd voelen.

Ik zou mezelf ook belazerd voelen, niet zozeer omdat je eigenlijk seks met een voormalige man hebt gehad. Maar meer omdat er over zo iets essentieels wordt gezwegen en gelogen. Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen omdat ze niet eerlijk tegen me is geweest.

Back in town
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 15:32:22 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1627736
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:46 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde de regels van BB3. Die zijn me bepaald niet duidelijk. Weet jij hoe 't zit met 't nomineren en stemmen?
Nee, ik kom ook nog niet verder dan:
"De nominaties
De nominaties van de bewoners beginnen op 27 september. Anders dan in de voorgaande jaren, kan je stemmen op de bewoner waarvan jij vindt dat hij moet blijven".
pi_1627918
Eindelijk heeft ze het dan toch aan Andries verteld, werd onderhand tijd...

Benieuwd of ze nu nog naast elkaar gaan slapen en.....zal wel niet

Arme Andries

[Dit bericht is gewijzigd door virtually op 13-09-2001 16:46]

tomorrow has to start somewhere
  donderdag 13 september 2001 @ 16:00:53 #164
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1627972
Andries reageerde er koeltjes op!
Ben wel benieuwd hoe dat met slapen gaat!
Denk dat het er niet meer zo innig aan toe gaat!
pi_1629115
Zoals ik al eerder heb geschreven; Andries is een lieve gevoelige jongeman. En nu laat hij maar weer eens zien dat hij erg openminded is en dat het hem worst zal zijn hoe iemand in elkaar zit betreffende zijn of haar (liefdes)leven.

Voor mij is Andries in ieder geval een toppertje, doch zijn constant verbeteren van de Nederlandse taal kan wel eens irritant zijn hehe

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1629401
misschien wist Andries het allang dat Kelly een trans was...
die adamsappel kon ze iig niet verbergen.:)
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 21:01:44 #167
862 Arcee
Look closer
pi_1630421
quote:
Op donderdag 13 september 2001 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, ik kom ook nog niet verder dan:
"De nominaties
De nominaties van de bewoners beginnen op 27 september. Anders dan in de voorgaande jaren, kan je stemmen op de bewoner waarvan jij vindt dat hij moet blijven".
Hmmm... zal niet eens zo veel uitmaken dan. Bij De Bus kon je tenminste op iedereen stemmen die je erin wou houden. Nu zou je dan alleen op de genomineerde bewoners kunnen stemmen, zo lijkt 't.
pi_1631627
Ik ben weer gerustgesteld.... Andries weet het nu en reageert cool!
BBtB deed het ook goed met het hele Kelly/Andries verhaal.
De ouders van Andries moesten nog even wennen geloof ik maar de ouders van Kelly zullen ze wel gerust stellen. Te gekke mensen!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 14 september 2001 @ 09:19:15 #169
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1633053
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:01 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bij De Bus kon je tenminste op iedereen stemmen die je erin wou houden.

In eerste instantie wel ja, maar dat schakelde alleen de populairste uit voor nominatie. Daarna moest je alsnog bellen om te stemmen voor de genomineerden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 16 september 2001 @ 13:24:08 #170
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1649552

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1649705
!
pi_1674155
Het is mij nu wel duidelijk dat ze het hem verteld heeft en dat hij koeltjes reageerde.

Ik hoop dat we nog wel een uitgebreidere reactie van Andries op TV zullen zien dan tot nu toe.

Ik heb ze overigens niet meer zien rotzooien samen. Weet iemand hoe het nu tussen hun zit???

Schoonheid is gevaarlijk, wijsheid moet vergaard worden, liefde kies je zelf!
pi_1674719
quote:
Op woensdag 19 september 2001 00:36 schreef Struggle het volgende:
Het is mij nu wel duidelijk dat ze het hem verteld heeft en dat hij koeltjes reageerde.

Ik hoop dat we nog wel een uitgebreidere reactie van Andries op TV zullen zien dan tot nu toe.

Ik heb ze overigens niet meer zien rotzooien samen. Weet iemand hoe het nu tussen hun zit???

In de streamverslagen van vorige nacht stond dat ze rustig doorgaan met hun nachtelijke friemel-avonturen.

Andries vind Kelly een "superexemplaar"

Dus ondanks een paginalange discussie, het kan Andries niet deren, en terecht, Kelly is gewoon tof en ziet er goed uit, en Andries idem dito, leuk koppel.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1674927
Als mij dit was overkomen en zo'n travo zei tegen mij dat ze vroeger een man was, dan was ze nog niet jarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')