[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 12-09-2001 23:50]
Op de livestreams is toch al te zien dat Kelly een transseksueel (of travestiet)is? of ben ik de enige die dat ziet???
quote:Ze zeggen weleens dat liefde blindmaakt dus...
Op donderdag 13 september 2001 00:07 schreef Struggle het volgende:
Is die gozer blind of speelt hij het spelletje gewoon mee??Op de livestreams is toch al te zien dat Kelly een transseksueel (of travestiet)is? of ben ik de enige die dat ziet???
quote:Inderdaad. Juist om die reden lijkt me dat ook een beter systeem. Hoewel in De Bus uiteindelijk wel iemand weggestemd moest worden. Ik weet eik niet hoe dat nu zit.
Op dinsdag 11 september 2001 13:03 schreef Re het volgende:
Gelukkig heeft BB3 de stemregels omgedraaid naar de Bus princiepes anders waren al gelijk de spraakmakende types eruit gestemd.
quote:Ik bedoelde de regels van BB3. Die zijn me bepaald niet duidelijk. Weet jij hoe 't zit met 't nomineren en stemmen?
Op donderdag 13 september 2001 00:41 schreef Cynix ® het volgende:
Als iemand die regels zou moeten kennen, ben jij het wel, Arcee.
quote:dat had hij niet omdat in geheel hilversum bekent is dat Kelly een man is...
Op maandag 10 september 2001 22:01 schreef cos-micV het volgende:
Als Andries Kelly in de kroeg was tegengekomen dan had ie haar/hem ook 'gepakt''
Heb haar ooit voor het eerst gezien in de bacara, ze stond heel opvallend op zichzelf geilend in de spiegel te kijken terwijl ze danste. Wist niet wie ze was, totdat ik werd gevraagd eens met de transsexueel te praten. heb dat destijds maar geweigerd
Ik zou mezelf ook belazerd voelen, niet zozeer omdat je eigenlijk seks met een voormalige man hebt gehad. Maar meer omdat er over zo iets essentieels wordt gezwegen en gelogen. Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen omdat ze niet eerlijk tegen me is geweest.
quote:Nee, ik kom ook nog niet verder dan:
Op donderdag 13 september 2001 00:46 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde de regels van BB3. Die zijn me bepaald niet duidelijk. Weet jij hoe 't zit met 't nomineren en stemmen?
Benieuwd of ze nu nog naast elkaar gaan slapen en.....zal wel niet
Arme Andries
[Dit bericht is gewijzigd door virtually op 13-09-2001 16:46]
Voor mij is Andries in ieder geval een toppertje, doch zijn constant verbeteren van de Nederlandse taal kan wel eens irritant zijn hehe
quote:Hmmm... zal niet eens zo veel uitmaken dan. Bij De Bus kon je tenminste op iedereen stemmen die je erin wou houden. Nu zou je dan alleen op de genomineerde bewoners kunnen stemmen, zo lijkt 't.
Op donderdag 13 september 2001 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, ik kom ook nog niet verder dan:
"De nominaties
De nominaties van de bewoners beginnen op 27 september. Anders dan in de voorgaande jaren, kan je stemmen op de bewoner waarvan jij vindt dat hij moet blijven".
quote:In eerste instantie wel ja, maar dat schakelde alleen de populairste uit voor nominatie. Daarna moest je alsnog bellen om te stemmen voor de genomineerden.
Op donderdag 13 september 2001 21:01 schreef Arcee het volgende:[..]
Bij De Bus kon je tenminste op iedereen stemmen die je erin wou houden.
Ik hoop dat we nog wel een uitgebreidere reactie van Andries op TV zullen zien dan tot nu toe.
Ik heb ze overigens niet meer zien rotzooien samen. Weet iemand hoe het nu tussen hun zit???
quote:In de streamverslagen van vorige nacht stond dat ze rustig doorgaan met hun nachtelijke friemel-avonturen.
Op woensdag 19 september 2001 00:36 schreef Struggle het volgende:
Het is mij nu wel duidelijk dat ze het hem verteld heeft en dat hij koeltjes reageerde.Ik hoop dat we nog wel een uitgebreidere reactie van Andries op TV zullen zien dan tot nu toe.
Ik heb ze overigens niet meer zien rotzooien samen. Weet iemand hoe het nu tussen hun zit???
Andries vind Kelly een "superexemplaar"
Dus ondanks een paginalange discussie, het kan Andries niet deren, en terecht, Kelly is gewoon tof en ziet er goed uit, en Andries idem dito, leuk koppel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |