1. Is Andries ook transsexueel en zijn wij niet op de hoogte? Wie zijn wij dan om dit alles te veroordelen?? Mag het dan wel????
2. Ik dacht dat het bij mannen als Andries het altijd om de binnenkant gaat en uiterlijk niets uitmaakt. Nou hier is dan, zonder dat hij het weet, de kans van zijn leven om dat eens te gaan bewijzen....
quote:Lees de streamverslagen en je ziet dat hij niks van mannen moet hebben. Waarschijnlijk ook niet als ze getransformeerd zijn.
Op dinsdag 11 september 2001 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
O. En hoe kom je er eigenlijk bij, dat jij denkt te weten wat Andries vindt?
In dit specifieke geval echter vind ik Kelly bepaald niet oprecht door tegenover een derde persoon haar 'geheim' en schuldgevoelens te uiten. Ze heeft zo'n situatie vast eerder meegemaakt en weet uit ervaring hoe ze hier mee om moet gaan, lijkt me. Er wordt nogal afgegeven op mensen die Kelly 'veroordelen', maar Kelly's gedrag is ook niet bepaald een toonbeeld van zelf-respect en het zal dan ook niet veel respect bij de kijkers afdwingen. Ze is immers niet in het huis gezet om als een soort ambassadrice voor transsexuelen te fungeren om zo respect te kweken voor deze mensen en de problemen die ze zoal tegenkomen.
Het is gewoon een ordinaire entertainment-stunt, die tv-kijkend Nederland weer wat uurtjes kijkplezier moet opleveren. Het houdt iig de gemoederen bezig
?!
Komop! Wat is een topic over relatie's (te volgen via webcam's) nou zonder F O T O ' S!?
quote:Wat een domme opmerking. Net of alleen transseksuelen geimplanteerde borsten hebben .
Op woensdag 12 september 2001 10:43 schreef berney het volgende:
Andries weet dat ze nepborsten heeft en vindt hij niet erg!
Lijkt mij als hij een beetje gezond verstand heeft tenminste,dat hij doordenkt daarover,dat ze dus niet voor niets nepborsten heeft!
Redenen waarom vrouwen overgaan tot siliconen- of gel-implantaten
- cosmetisch : lijkt me duidelijk
- reconstructief : bijvoorbeeld na een borstamputatie
- psychologisch : bij ernstige vormen van een minderwaardigheidscomplex vanwege
ontbreken van borstklieren (gemis aan vrouwelijkheid)
quote:Hopelijk?? Waarom hopelijk
dus hopelijk heeft ie zelf in de gaten dat het een transsexueel is.
quote:Waar baseer jij dat op? Wéér dom geblaat vol vooroordelen. Iemand met een zachte huid, die veel gesticuleerd tijdens het praten is dus per definitie een transseksueel??
en misschien is andries het idd ook wel,gezien zn zache babyface,en verwijfde manier van doen
quote:wat jij van mijn opmerkingen vindt,of die dom zijn intereseert me geen reet
Op woensdag 12 september 2001 14:36 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat een domme opmerking. Net of alleen transseksuelen geimplanteerde borsten hebben .
Redenen waarom vrouwen overgaan tot siliconen- of gel-implantaten
- cosmetisch : lijkt me duidelijk
- reconstructief : bijvoorbeeld na een borstamputatie
- psychologisch : bij ernstige vormen van een minderwaardigheidscomplex vanwege
ontbreken van borstklieren (gemis aan vrouwelijkheid)
[..]Hopelijk?? Waarom hopelijk
Is het zo'n ramp om omgang te hebben met iemand die vroeger van hetzelfde geslacht was?
[..]Waar baseer jij dat op? Wéér dom geblaat vol vooroordelen. Iemand met een zachte huid, die veel gesticuleerd tijdens het praten is dus per definitie een transseksueel??
quote:Volgens mij heeft ze het aan Diane, Aldrico en Frank verteld
Op woensdag 12 september 2001 19:27 schreef virtually het volgende:
Kelly heeft het nu tegen verschillende mensen gezegd( Diane en G.J.en wie weet nog meer) maar niet tegen Andries, das pas lullig....
quote:dank je ben ik weer een beetje op de hoogte....
Op woensdag 12 september 2001 19:29 schreef Marble het volgende:[..]
Volgens mij heeft ze het aan Diane, Aldrico en Frank verteld
Dus wachten op het moment dat Andries het hoort van derden...
quote:Dat ben ik met je eens. Als ze dan toch eenmaal gaat vertellen, laat haar dan meteen door de zure appel heenbijten en het aan iedereen vertellen.
Op woensdag 12 september 2001 19:27 schreef virtually het volgende:
Kelly heeft het nu tegen verschillende mensen gezegd( Diane en G.J.en wie weet nog meer) maar niet tegen Andries, das pas lullig....
Nu voelt Andries zich straks benadeeld doordat hij het zo ongeveer als laatste weet en maakt Kelly het zichzelf steeds moeilijker doordat de anderen (en ik gok in deze het meest op Aldrico) het niet voor zich kunnen houden.
Niet zo'n slimme actie vind ik.
Zowieso mag ik die Kelly niet, maar dat doet eigenlijk niet terzake, maar ze bevestigt alleen maar wat ik al dacht en dan hou ik mijn gedachten maar voor me.
Iemand die zo op uiterlijk belust is en enkel en alleen maar voor de spiegel staat, bah
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 13-09-2001 09:16]
quote:Tuurlijk die willen alleen maar sensatie......
Op woensdag 12 september 2001 22:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had begrepen (bb-site), dat Kelly raad had gevraagd bij BB, die adviseerden haar het eerst aan de anderen te vertellen, zodat ze steun kon krijgen van hen als ze het aan Andries verteld had.
quote:
Op woensdag 12 september 2001 11:15 schreef MoJo het volgende:
F O T O ' S?!
Komop! Wat is een topic over relatie's (te volgen via webcam's) nou zonder F O T O ' S!?
graag gedaan
quote:uitroepteken?
Op woensdag 12 september 2001 21:06 schreef Marble het volgende:
vraagteken eens uit je ondertitel en maak er een vraagteken van
Mooie foto's Sanne
quote:Ik neem aan dat je uitroepteken bedoelt. Ik zeg het maar even, ter verduidelijking voor berney.
Op woensdag 12 september 2001 21:06 schreef Marble het volgende:
Berney, haal dat afgrijselijke vraagteken eens uit je ondertitel en maak er een vraagteken van! Beetje optimistisch wezen he!
quote:Hmm, vind ik een beetje tweeslachtig. Het lijkt dan dus of BB verwacht en ook suggereert dat Kelly zwaar in het defensief zal moeten omdat ze wel steun zou kunnen gebruiken van de rest. Net of BB daarop hoopt, een flinke rel.
Op woensdag 12 september 2001 22:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had begrepen (bb-site), dat Kelly raad had gevraagd bij BB, die adviseerden haar het eerst aan de anderen te vertellen, zodat ze steun kon krijgen van hen als ze het aan Andries verteld had.
Zal ook wel gebeuren ben ik bang. Ik geloof nooit dat Andries zo ruimdenkend is dat hij een en ander met een lachertje af doet en het gewoon accepteert, hoewel ik wel van mening ben dat hij een van de meest reële figuren in dat huis is op dit moment.
(sorry volg er niet echt .. ben niet zo'n tv kijker)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |