abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1608690
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 01:47 schreef Helga het volgende:
De reactie van ElizabethR is mij uit het hart gegrepen, lieverds...

Ik vind het vooral dom van Andries om zich zo te laten gaan. Zonder door te vragen (want dat deed hij niet) bleef hij Kelly maar in d'r nek zoenen, en wilde eigenlijk maar één ding.

Daarentegen vind ik het níet zo slim van Kelly om eerst een huilverhaal op te hangen tegen Diana, en daarna weer bij Andries in bed te kruipen. Het meiske had voor zichzelf moeten kiezen, in dit geval. Ze hoeft niet eens open kaart te spelen. Stel dat Andries als een blok voor Kelly valt. Wat maakt het dan nog uit of ze ooit man is geweest? Maar als ik me in háár situatie verplaats zou ik een stuk voorzichtiger zijn, al was het maar om alle negatieve gevolgen een stap voor te zijn. Want die gaan er ongetwijfeld komen.

Liefs,
Helga

Lieverd, het is omdat we hartsvriendinnen zijn, maar anders had ik je wat aangedaan! Ik ben het totaal niet eens met je reactie! Het is heel erg natuurlijk dat je met elkaar het bed in duikt als je opgesloten zit hoor... en dat Kelly toevallig man is geweest maakt toch helemaal niets uit? Als ik me tot man zou ombouwen kreeg ik nog evenveel respect van Hummie!
Buikpijn van het lachen!
  dinsdag 11 september 2001 @ 09:30:14 #102
15610 wanjillem
Life's a Bitch
pi_1608752
Orders van de redactie of niet, het feit blijft dat Kelman nu nog tot de eertse stemronde (want langer houd ze/hij het niet vol) moet doorbrengen in een huis waar een MAN zit die ze erin heeft geluisd.
Ik ben van mening dat als je je wil 'vermommen' je er wel voor uit moet komen. Als dan blijkt dat Andries er geen problemen mee heeft vind ik alles prima, voor hem.
Aan de andere kant kan het wel voor interessante fricties komen in het huis. Wat we nu wel goed kunnen gaan zien is of mensen puur zijn of aan de stemmen denken.....
WanJillem
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 09:43:35 #103
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1608800
Misschien is Andries wel heel openminded en kan het hem niets schelen dat Kelly een transseksueel is...

De tijd zal het leren... (Ik moet zeggen dat ik bijna niet kan wachten op het moment dat Andries erachter komt... )

dinsdag 11 september 2001 @ 10:11:08 #104
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_1608971
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 09:30 schreef wanjillem het volgende:
Orders van de redactie of niet, het feit blijft dat Kelman nu nog tot de eertse stemronde (want langer houd ze/hij het niet vol) moet doorbrengen in een huis waar een MAN zit die ze erin heeft geluisd.
Ik ben van mening dat als je je wil 'vermommen' je er wel voor uit moet komen. Als dan blijkt dat Andries er geen problemen mee heeft vind ik alles prima, voor hem.
Aan de andere kant kan het wel voor interessante fricties komen in het huis. Wat we nu wel goed kunnen gaan zien is of mensen puur zijn of aan de stemmen denken.....
en waarom zou ze het niet langer volhouden... ? Mijn stem heeft ze in elk geval
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1608977
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 10:11 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

en waarom zou ze het niet langer volhouden... ? Mijn stem heeft ze in elk geval

schuldgevoel....
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:15:50 #106
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1608993
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 09:30 schreef wanjillem het volgende:
Waarom is die man erin geluisd
quote:
Ik ben van mening dat als je je wil 'vermommen' je er wel voor uit moet komen.
Jij snapt het niet hè? Als iemand zich 'vermomd' is het juist heel erg zaak dat daar niks van uit komt!!!! Anders heeft een vermomming geen zin.

Verder vind ik het erg jammer dat je in deze context spreekt over vermommen. Kelly is niet vermomd, helemaal niet, Kelly is een prachtige vrouw en komt daar openlijk voor uit.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:17:13 #107
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1609001
Vergis ik me... of zie ik hier een scheiding der geslachten onder de fokkers. Denken de vrouwelijke fokkers toch veel milder over deze situatie rond Kelly.
Zijn de mannen toch wat angstiger voor een soort als Kelly. Waarschijnlijk is het geboren uit angst die wij mannen hebben om dit ook een keer mee te maken.
Ik zou waarschijnlijk zelf heel erg kwaad worden dat dit me gebeurd is zonder op de hoogte te zijn gebracht van de situatie. Ik zeg niet, dat mocht je het weten, er helemaal geen kans meer zou bestaan toch sex te hebben met een transsexueel. Alleen, hoe je het ook went of keert, is het wel noodzaak dat hij ervan op de hoogte is voordat er iets intiems gebeurd.
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:20:52 #108
15527 Soena
Voer eendjes, geen oorlog
pi_1609024
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 10:17 schreef marky het volgende:
Vergis ik me... of zie ik hier een scheiding der geslachten onder de fokkers. Denken de vrouwelijke fokkers toch veel milder over deze situatie rond Kelly.
Zijn de mannen toch wat angstiger voor een soort als Kelly. Waarschijnlijk is het geboren uit angst die wij mannen hebben om dit ook een keer mee te maken. <Knip>
Volgens mij sla je hier de spijker helemaal op zn kop
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:27:38 #109
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1609061
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 10:17 schreef marky het volgende:
......een scheiding der geslachten onder de fokkers.
Deze vind ik wel heel treffend!!
quote:
Denken de vrouwelijke fokkers toch veel milder over deze situatie rond Kelly.
Zijn de mannen toch wat angstiger voor een soort als Kelly. Waarschijnlijk is het geboren uit angst die wij mannen hebben om dit ook een keer mee te maken.
Ik denk wel dat je hier een goed punt hebt. Angst voor het onbekende zeg maar, gevoed door het grote taboe wat er heerst over transsexualiteit. Stel je voor dat je het met zo'n 'freak' moet doen zeg!! Aaaarrrggghh!!!!!!
quote:
Ik zou waarschijnlijk zelf heel erg kwaad worden dat dit me gebeurd is zonder op de hoogte te zijn gebracht van de situatie. Ik zeg niet, dat mocht je het weten, er helemaal geen kans meer zou bestaan toch sex te hebben met een transsexueel. Alleen, hoe je het ook went of keert, is het wel noodzaak dat hij ervan op de hoogte is voordat er iets intiems gebeurd.
*olie op het vuur gooit*

Waarom? Waarom moet iemand zoals Kelly levenslang verantwoording afdragen aan de hele wereld over een operatie die ze heeft ondergaan?? Waarom kan ze niet gewoon worden gezien zoals ze is? Wat is nu precies de 'situatie'??

ik vind dit toch wel een interessante discssie!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:16:50 #110
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_1609351
Ik zou me als Andries zijnde zelfs zonder sex behoorlijk genaaid voelen als ik hier achter kwam.

Een transsexueel heeft in mijn ogen wel degelijk de verplichting om op het moment dat de dingen serieuzer worden te vertellen wat er gaande is. Al is het maar omdat het NOOIT lukt om dit een leven lang te verbergen: Er is dan misschien wel sprake van een vrouwelijke verpakking, maar een vrouwelijke inhoud is het zeker niet. Ze heeft nl. geen baarmoeder, eierstokken enz. Dus ook geen maandelijkse problemen, zal nooit zwanger kunnen worden en je kunt niet eens merken dat ze opgewonden is (vanwege het gebrek aan de juiste klieren, zal ze nooit en te nimmer nat worden...).

Zoals ik al zei, een hoop dingen die toch wel uitkomen als zo'n avontuurtje serieus begint te worden.

Ieder individu heeft een bepaalde verantwoordelijkheid tov anderen. Ik vind dat haar verantwoordelijkheid ligt bij het vertellen van haar "geschiedenis".

dinsdag 11 september 2001 @ 11:20:09 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1609379
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
*olie op het vuur gooit*

Waarom? Waarom moet iemand zoals Kelly levenslang verantwoording afdragen aan de hele wereld over een operatie die ze heeft ondergaan?? Waarom kan ze niet gewoon worden gezien zoals ze is? Wat is nu precies de 'situatie'??

ik vind dit toch wel een interessante discssie!!

Stel dat Kelly besmet zou zijn met het hiv virus (dus gewoon als geboren vrouw) Dan heeft zij ook de plicht dit te melden.

Waarschijnlijk vind je dit niet te vergelijken. Ik vind het vergrijp het zelfde. Het is niet zomaar iets wat Kelly heeft gedaan. Ze hoeft niet voor heel nedeland of de wereld verantwoording af te leggen maar wel aan de geen met wie ze sex wil hebben. Dit is een belangrijk onderdeel binnen een sexuele relatie. Er moet een basis van vertrouwen zijn.

Andries was duidelijk geestelijk niet zuiver op het moment dat de dingen gebeurden. Hij had 40 uur niet geslapen had de nodige alcohol op, dit is een combinatie die een man geil maken daar is dan niet eens externe stimulatie nodig (misschien meer mannen die dit herkennen?). Hij krijgt een naakte vrouw naast zich die al eerder met zijn gevoelens gespeeld had. Hij is jong, geil en heeft natuurlijk zin. Kelly ligt voor het oprapen en hij raapt. Kelly had het bed uit moeten stappen en hem moeten laten afkoelen. Dit deed ze echter niet en heeft toen een grensje, naar mijn mening, overschreden door hem te helpen.

dinsdag 11 september 2001 @ 11:40:09 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1609537
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 11:16 schreef Coelho het volgende:
Ik zou me als Andries zijnde zelfs zonder sex behoorlijk genaaid voelen als ik hier achter kwam.

Een transsexueel heeft in mijn ogen wel degelijk de verplichting om op het moment dat de dingen serieuzer worden te vertellen wat er gaande is. Al is het maar omdat het NOOIT lukt om dit een leven lang te verbergen: Er is dan misschien wel sprake van een vrouwelijke verpakking, maar een vrouwelijke inhoud is het zeker niet. Ze heeft nl. geen baarmoeder, eierstokken enz. Dus ook geen maandelijkse problemen, zal nooit zwanger kunnen worden en je kunt niet eens merken dat ze opgewonden is (vanwege het gebrek aan de juiste klieren, zal ze nooit en te nimmer nat worden...).

Zoals ik al zei, een hoop dingen die toch wel uitkomen als zo'n avontuurtje serieus begint te worden.

Ieder individu heeft een bepaalde verantwoordelijkheid tov anderen. Ik vind dat haar verantwoordelijkheid ligt bij het vertellen van haar "geschiedenis".

Helemaal mee eens!
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:02:35 #113
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1609780
Bah! wat een homofobe (transofobe?) reacties!
Kelly is een vrouw op dit moment, en dat heeft iedereen te respecteren.
De meeste mannen hier zijn gewoon bang dat ze ooit vallen voor een travestiet of een half half versie met borsten en mannelijk ondergestel.
Moet een blondje vertellen dat ze vroeger misschien kort bruin haar had? Dat is misschien helemaal niet je favoriete type. Maar op DIT moment toch wel ok?

RESPECT!
Ik hoop alleen dat het lekker was.

jongens wat een stelletje heikneuters zijn jullie....

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:08:32 #114
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1609860
Wat een goedkoop gedoe allemaal.

Zo'n snol inhuren om de boel wat te "verlevendigen".
Daarna de travestiet een vent laten versieren om te scoren.

En straks als dit ook niet meer werkt, wat dan?
BB4 met kettingzagen?

dinsdag 11 september 2001 @ 12:11:03 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_1609902
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 12:08 schreef nipeng het volgende:
Zo'n snol inhuren om de boel wat te "verlevendigen".
Daarna de travestiet een vent laten versieren om te scoren.
transsexueel
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 september 2001 @ 12:30:38 #116
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1610113
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 12:02 schreef BigDick het volgende:
Bah! wat een homofobe (transofobe?) reacties!
Kelly is een vrouw op dit moment, en dat heeft iedereen te respecteren.
De meeste mannen hier zijn gewoon bang dat ze ooit vallen voor een travestiet of een half half versie met borsten en mannelijk ondergestel.
Moet een blondje vertellen dat ze vroeger misschien kort bruin haar had? Dat is misschien helemaal niet je favoriete type. Maar op DIT moment toch wel ok?

RESPECT!
Ik hoop alleen dat het lekker was.

jongens wat een stelletje heikneuters zijn jullie....

Sorry maar ik vind dit toch wel wat verder gaan dan de kleur van het haar.
pi_1610140
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 09:15 schreef patty het volgende:

Het is heel erg natuurlijk dat je met elkaar het bed in duikt als je opgesloten zit hoor... en dat Kelly toevallig man is geweest maakt toch helemaal niets uit?

Patty toch! Nu zijn lezen of luisteren niet bepaald je sterkste punten, maar dit slaat alles lieverd! Kijk nog eens goed naar mijn vorige bericht. Daarin staat precies wat jij hierboven beschrijft.

Ga je neus poederen!
Helga

pi_1610269
Nou ik denk dat je gelijk hebt Marky over het onderscheid man/vrouw en de reacties daarop.
Maar in mijn geval geld dit niet.
Ik ben een vrouw en vind toch dat Kelly de morele verplichting heeft om voor ze met iemand het bed in duikt te vertellen dat ze vroeger een man was.

Ik heb verder niets tegen haar (dat kreeg ik dus ook te horen, dat ik haar afkraakte enzo) bullshit.
Ik vind haar dapper, had enorm veel medelijden met haar toen ze zo aan het huilen was in de tuin, begreep haar dilemma, maar dan daarna toch alleen maar aan haar egoistische geilheid denkend?

(toch typisch een haantjes gedrag in mijn ogen)

wees eerlijk, tuurlijk zijn er meer vrouwen die zomaar even iemand een beurt willen geven,maar dit gedrag is toch meer mannelijk dan vrouwelijk.
ik zie b.v een diane dit niet zo snel doen.

(en iedereen die mij bekrompen vind, Ik vraag me echt af hoe jullie zelf zouden reageren als dit jullie zou overkomen voor het oog van de camera.
Maar dat zou jullie nooit overkomen, want jullie vragen altijd of hij/zij een man c.q vrouw is. , en vinden dat dit moet kunnen.

dinsdag 11 september 2001 @ 13:03:58 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1610439
Dat Nederlanders pretenderen tolerant te zijn wordt wel heel erg duidelijk 80 meter de grond in gestampt. Gelukkig heeft BB3 de stemregels omgedraaid naar de Bus princiepes anders waren al gelijk de spraakmakende types eruit gestemd.

Kelly is een vrouw, ik val niet op blond maar wat kan mij het boeien dat ze vroeger een man was in een verkeerd lichaam. De bekrompengeid en riduculering van de mensen hier zegt meer over de nederlandse tolerantie, die geld blijkbaar alleen op papier

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1610954
Pfff, gelukkig zijn hier ook nog tolerante mensen... Kelly is een vrouw, ik word echt pissig als ze met "hij" en "hem" of "het" wordt aangesproken. Een vriendin van mij is transseksueel, wat die allemaal heeft moeten doorstaan voor ze eindelijk het lichaam van een vrouw had, dat wil je gewoon niet weten. Beetje goedkoop om hier van die flauwe opmerkingen over te maken.

Maar goed; mij lijkt het ook slimmer als ze Andries van haar geschiedenis vertelt voor ze nog closer worden. Hoe langer je zoiets geheim houdt, des te moeilijk wordt het om uiteindelijk te vertellen.

pi_1610971
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 12:32 schreef Helga het volgende:

[..]

Patty toch! Nu zijn lezen of luisteren niet bepaald je sterkste punten, maar dit slaat alles lieverd! Kijk nog eens goed naar mijn vorige bericht. Daarin staat precies wat jij hierboven beschrijft.

Ga je neus poederen!
Helga

Ik had deze reactie precies verwacht van je Helg. Ik weet nu wel dat je het met me oneens bent, maar dat hoef je toch niet zo overdreven duidelijk te maken? We hebben gewoon even een meningsverschil. Klaar.

Ik ga naar Hum.

Buikpijn van het lachen!
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:56:16 #122
1902 Josje
live goes up and down
pi_1610972
Juist.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Als je iemand oppikt uit de kroeg om mee naar bed te gaan ga je dan eerst vertellen dat je vorige relatie is stukggelopen omdat je van nature strondjaloers bent? Of dat je het aantal waarmee je het bed ingedoken bent niet meer kunt bijhouden? Of dat je ook wel eens geexperimenteerd heb met je eigen geslacht? of dat je je aan je borsten hebt laten helpen? Of dat je waarschijnlijk geen kinderen kunt krijgen. Of dat er een erfelijke ziekte in je familie is?
Allemaal factoren die een relatie kunnen beinvloeden en waarvan mensen kunnen zeggen: als ik dat van te voren had geweten....
Ze is 21. Ze wil het leuk hebben en zal vast niet al met hem naar het stadhuis willen! Daarbij zal ze al wel behoorlijk vaak het deksel op haar neus hebben gekregen juist door dergelijke bekrompen visies. Kan me heel goed voorstellen dat ze bang is om het te vertellen. bang voor weer eenharde confrontatie en afwijzing?
  dinsdag 11 september 2001 @ 14:10:53 #123
215 misterDre
Paint it black!
pi_1611087
Uit de streamverslagen van vandaag:
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:17 schreef Harry het volgende:
Kelly is in de tuin en vraagt Diane bij zich.
Kelly : Ik voel me ZO schuldig !!
Kelly : Ik heb steun aan jou gehad op dat moment gisteren toen ik dat nodig had.
Diane : Ik weet niet of ik er nog achter sta...
Diane : Je hoefde het niet te vertellen, maar moeten de mensen niet de waarheid weten. Als hij met jou gaat zoenen, en er later achter komt... Ik zag vannacht Jerry Springer. Je moet hem niet zoenen als hij het niet weet.
Kelly : Daar om voel ik me ook zo rot (wordt emotioneel).
Diane : Ik zie jou niet als hij...
Diane : Ik wil je nog meegeven dat je mij hebt overtuigd, maar als je met iemand wil zoenen kan ik het toch niet over mijn hart verkrijgen van 'zeg het maar niet'. Als je een emotionele band aangaat met iemand moet je het zeggen.
Kelly : Hij heeft ouders, familie, broers...
Diane : Je kan er zelf vrede mee hebben, maar de voor de ander is het ook belangrijk dat hij het weet.
Kelly : Ik wil soms graag bekritiseerd worden. Je moet mij gewoon zien als Kelly.
Diane : Jij bent gewoon een mooie vrouw.
pi_1611913
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:55 schreef patty het volgende:

[..]

Ik had deze reactie precies verwacht van je Helg. Ik weet nu wel dat je het met me oneens bent, maar dat hoef je toch niet zo overdreven duidelijk te maken? We hebben gewoon even een meningsverschil. Klaar.

Ik ga naar Hum.

,
Helga
  dinsdag 11 september 2001 @ 15:34:01 #125
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1611954
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:56 schreef Josje het volgende:
Juist.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Als je iemand oppikt uit de kroeg om mee naar bed te gaan ga je dan eerst vertellen dat je vorige relatie is stukggelopen omdat je van nature strondjaloers bent? Of dat je het aantal waarmee je het bed ingedoken bent niet meer kunt bijhouden? Of dat je ook wel eens geexperimenteerd heb met je eigen geslacht? of dat je je aan je borsten hebt laten helpen? Of dat je waarschijnlijk geen kinderen kunt krijgen. Of dat er een erfelijke ziekte in je familie is?
Allemaal factoren die een relatie kunnen beinvloeden en waarvan mensen kunnen zeggen: als ik dat van te voren had geweten....
Ze is 21. Ze wil het leuk hebben en zal vast niet al met hem naar het stadhuis willen! Daarbij zal ze al wel behoorlijk vaak het deksel op haar neus hebben gekregen juist door dergelijke bekrompen visies. Kan me heel goed voorstellen dat ze bang is om het te vertellen. bang voor weer eenharde confrontatie en afwijzing?
IK vind dit allemaal niet vergelijkbaar. Het is iets heel anders. Ze heeft een geheim dat effect kan hebben op de sexuele aantrekkingskracht en eventuele sexuele handelingen. Hij had haar waarschijnlijk niet aantrekkelijk gevonden als hij dit had geweten. In een ideale wereld zou het allemaal niet uit moeten maken... de wereld is niet ideaal dus wil ik Andries ook niet ideaal maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')