abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2001 @ 22:56:56 #76
545 dop
:copyright: dop
pi_1606403
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:55 schreef misterDre het volgende:

[..]

Je bedoelt vast trafestiet

oeps mijn fout ga het nu helemaal door de war gooien
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1606541
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:54 schreef dop het volgende:

[..]

en je verteld zelf waarschijlijk ook niet over je geaardheid voor je begint

maar waarom zou kelly dat dan wel moeten ?

simpel: Omdat hoe ik er uit zie, ik ook zo geboren ben?
Daar is geen twijfel over mogelijk.

Dus waarom zou ik over mijn geaardheid beginnen?
Ik zie er uit als een vrouw, ben geboren als een vrouw,en ben dat nog steeds.

Je kan me wat maar ik zou me toch in de maling genomen voelen.
Flink genaaid is een betere uitdrukking

Jij doet net alsof het maar heel normaal is dat je even van een man een vrouw geworden bent.

En het is nu echt niet zo dat Andries achter Kelly aan zat.
(tuurlijk genoot hij er van)
Vreemder vond ik dat ze eerst hysterisch was en zich lullig voelde en een paar uur later het nog eens dunnetjes over deed.

Ne ik blijf er bij dat voor je met iemand van bil gaat toch het respect moet gunnen om dit te vertellen.
Laat Andries dan zelf bepalen of hij dit wel wilt.

maandag 10 september 2001 @ 23:11:53 #78
3767 Herald
Come get some
pi_1606655
wat zijn we weer slapjes zeg. Jarenlang moeten aanhoren hoe suf de bewoners zijn. Stop er 10 homo's in waarvan er eentje AIDS heeft en dan niks zeggen. En wat een lol heeft dan iedereen. Want elkaar opzadelen met een ongeneeslijke ziekte is wel leuk, maar met je zatte kop een transseksueel neuken niet. Dat is zielig.
Stop er maar allochtonen in, liefst een Marokkaan en Molukker, en natuurlijk een extreem rechtse jongeman. Laat ze op elkaar inslaan en alle Fok!kertjes genieten maar oh wee als een transseksueel iets met een hetero begint. Dat mag niet. Dat is ontzettend zielig.

Al die kritiek op Kelly is ontzettend laf, eerst iedereen blaten dat de BB'ers zo verschillend mogelijk moeten zijn, uit alle lagen van de bevolking en het liefst complete tegenpolen en natuurlijk het allerliefst aartsvijanden, mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken. En nu is het zeiken op de transseksueel wegens die is niet eerlijk. Bah

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 10 september 2001 @ 23:16:29 #79
545 dop
:copyright: dop
pi_1606726
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:05 schreef itsme het volgende:

[..]

simpel: Omdat hoe ik er uit zie, ik ook zo geboren ben?
Daar is geen twijfel over mogelijk.

Dus waarom zou ik over mijn geaardheid beginnen?
Ik zie er uit als een vrouw, ben geboren als een vrouw,en ben dat nog steeds.

Ne ik blijf er bij dat voor je met iemand van bil gaat toch het respect moet gunnen om dit te vertellen.
Laat Andries dan zelf bepalen of hij dit wel wilt.

kelly is ook geboren met de geaardheid die ze nu heeft
alleen was ze een man

dat andries niet te moeite neemt om kelly te leren kennen voor hij haar een beurt geeft kun je echt niet alleen kelly aanrekenen

ik ben een vent
en ik kan je vertellen dat als je je lul achterna loopt en je eikel het denk werk laat doen dat je zulke risico's loopt

jij bent een vrouw
mischien dat jij kan verklaren hoe vrouwen dat doen

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1606802
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:16 schreef dop het volgende:

[..]

kelly is ook geboren met de geaardheid die ze nu heeft
alleen was ze een man

dat andries niet te moeite neemt om kelly te leren kennen voor hij haar een beurt geeft kun je echt niet alleen kelly aanrekenen

ik ben een vent
en ik kan je vertellen dat als je je lul achterna loopt en je eikel het denk werk laat doen dat je zulke risico's loopt

jij bent een vrouw

Tja dan zit er duidelijk nog heel wat geaardheid van een man in Kelly, want dat was wat hij en Andries dus beide deden.(alleen moet je die lul dan even weg denken
pi_1606842
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:11 schreef Herald het volgende:
wat zijn we weer slapjes zeg. Jarenlang moeten aanhoren hoe suf de bewoners zijn. Stop er 10 homo's in waarvan er eentje AIDS heeft en dan niks zeggen. En wat een lol heeft dan iedereen. Want elkaar opzadelen met een ongeneeslijke ziekte is wel leuk, maar met je zatte kop een transseksueel neuken niet. Dat is zielig.
knip
deze opmerking vind IK weer te dom om op in te gaan.
sorry
  maandag 10 september 2001 @ 23:27:49 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_1606873
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:19 schreef Qarinx het volgende:
huh..mis ik nu alweer iets..?
Ik ook
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 september 2001 @ 23:34:28 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1606957
Ik vind het schandelijk, zoals bepaalde mensen over Kelly praten. Een half persoon, het, etc. Een van de weinigen die hier nog respectvol over deze vrouw praat, is ElizabethR. Wat een stelletje kortzichtige en trieste figuren zeg, om Kelly zo onderuit te schoppen. Ik ken haar niet persoonlijk, maar het lijkt me ongelooflijk moeilijk om datgene te doorstaan waar zij al die jaren mee geworsteld heeft.
Proberen jullie je gewoon eens voor te stellen hoe het is om zelf geboren te worden in het verkeerde lichaam. Als ik als man geboren was, had ik het ook niet kunnen accepteren, zo'n piemel tussen m'n benen. Nee, dat zou daar gewoon niet horen. Gelukkig voor het merendeel van ons klopt 't gewoon wel, maar veroordeel iemand toch niet als hij of zij vecht voor het geluk, voor het lichaam dat bij hem of haar hoort. Ik kan Kelly alleen maar heeeeel moedig vinden. En zij is voor mij gewoon een vrouw. Een vrouw vanaf haar geboorte, maar tot voor kort met een mannenlichaam. En zo zal Andries dat ook zien (als hij niet een enorm kortzichtige lul is).
  maandag 10 september 2001 @ 23:35:51 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_1606975
Haar lichaam ziet er in dat zwart-wit wel gewoon vrouwelijk uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:38:42 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1607010
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:16 schreef dop het volgende:

jij bent een vrouw

Wachten tot de boel overloopt en dan toegeven aan het gevoel wat de PERSOON in je nabijheid heeft opgewekt

(zoiets)

maandag 10 september 2001 @ 23:41:09 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_1607040
Is ook niet een klein beetje exhibitionistisch ook Dit wordt echt een geweldige Big Brother!
  maandag 10 september 2001 @ 23:45:16 #87
1902 Josje
live goes up and down
pi_1607099
Wat zijn de meesten van jullie verschrikkelijk bekrompen.
Ze zijn beiden wel erg vlot met de sex in BB, daar kun je wat van denken.
Wat me verbaasd is waarom mannen op hun pik getrapt zouden zijn als ze het bed hebben gedeeld met een stuk en die blijkt achteraf geen aangeboren maar een gemaakte kut te hebben. Worden die mannen dan ineens homo of zo?
Ze voelt zich haar hele leven al vrouw en ziet er nu ook zo uit. Dan is ze gewoon een vrouw.
Een wip is iets anders dan een vaste relatie. In dat geval zou ze wel moeten praten. Niet omdat ze minder vrouw is maar vanwege het feit dat het bij haar leven hoort. En vanwege het feit dat ze geen kinderen kan krijgen en haar partner mogelijk wel die wens heeft. Maar in feite geldt dat voor elke relatie.
Je legt toch zelf ook niet je hebben en houden uit je verleden op tafel voordat je het bed induikt met iemand?
Dat doe je geleidelijk binnen een relatie. Gewoon omdat je verleden dan in gesprekken ter sprake komt.
pi_1607941
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het schandelijk, zoals bepaalde mensen over Kelly praten. Een half persoon, het, etc. Een van de weinigen die hier nog respectvol over deze vrouw praat, is ElizabethR. Wat een stelletje kortzichtige en trieste figuren zeg, om Kelly zo onderuit te schoppen. Ik ken haar niet persoonlijk, maar het lijkt me ongelooflijk moeilijk om datgene te doorstaan waar zij al die jaren mee geworsteld heeft.
Proberen jullie je gewoon eens voor te stellen hoe het is om zelf geboren te worden in het verkeerde lichaam. Als ik als man geboren was, had ik het ook niet kunnen accepteren, zo'n piemel tussen m'n benen. Nee, dat zou daar gewoon niet horen. Gelukkig voor het merendeel van ons klopt 't gewoon wel, maar veroordeel iemand toch niet als hij of zij vecht voor het geluk, voor het lichaam dat bij hem of haar hoort. Ik kan Kelly alleen maar heeeeel moedig vinden. En zij is voor mij gewoon een vrouw. Een vrouw vanaf haar geboorte, maar tot voor kort met een mannenlichaam. En zo zal Andries dat ook zien (als hij niet een enorm kortzichtige lul is).
Dat moedige heb ik ook wel, als transsexueel het huis in gaan, voor de ogen van heel nederland. Maar je dan op zo'n schandalige manier laten gebruiken door de programmaleiding (als ze niet door heeft dat ze als "freak" gecast is is ze wel heel erg dom, lees mn eerdere posting), dan vind ik dat niet van erg veel respect voor jezelf getuigen. Een snelle manier om beroemd te worden, dus (zoals zovelen die meedoen aan dit soort reality-soaps). Als kelly er direct voor uitgekomen was, PRIMA! Alle respect! Maar helaas, het moet verborgen gehouden worden tot de "grote onthulling".

En als ze zich echt zo goed in haar lichaam voelt als dat ze steeds loopt te verkondigen had ze dit al wel gedaan. Maar het, lijkt wel verplicht, verborgen houden, dan is er iets anders aan de hand. "jezelf verloochenen" is de enige uitdrukking die ik hier op z'n plaats vind. Jammer, had veel meer ingezeten, ik zou best wel in de verhalen van een transsexueel geinteresseerd zijn, maar vrees dat ze hierdoor erg snel weggestemd zal worden.

pi_1607963
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:06 schreef Vleermuis het volgende:

[..]

nee, het is een omgebouwde vent

Een vrouw dus
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:18:45 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1607967
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:34 schreef Spuuglokje het volgende:

Ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik een vogel ben.... ik zal morgen eens naar de dokter gaan.

Dit is niet een normale situatie. Ze hebben nog geen geslachtgemeenschap gehad voor zover ik weet dus is het nu allemaal nog een beetje onschuldig.(god weet .... heeft Andries vroeger ook al eens met vriendjes geonaneerd) Toch lijkt dit me een extreme situatie waarbij Kelly de verantwoordelijkheid draagt. Zij heeft een probleem uit haar verleden wat geestelijk een effect kan hebben op Andries. Zij draagt hierbij de verantwoording om Andries op de hoogte te brengen van de situatie.

Ik heb overigens al eens vernomen dat het .... van een transsexueel overeen komt met het .... van een closetrol dus hij had dan als het zover zou zijn gekomen wel wat gemerkt.

pi_1608058
De reactie van ElizabethR is mij uit het hart gegrepen, lieverds...

Ik vind het vooral dom van Andries om zich zo te laten gaan. Zonder door te vragen (want dat deed hij niet) bleef hij Kelly maar in d'r nek zoenen, en wilde eigenlijk maar één ding.

Daarentegen vind ik het níet zo slim van Kelly om eerst een huilverhaal op te hangen tegen Diana, en daarna weer bij Andries in bed te kruipen. Het meiske had voor zichzelf moeten kiezen, in dit geval. Ze hoeft niet eens open kaart te spelen. Stel dat Andries als een blok voor Kelly valt. Wat maakt het dan nog uit of ze ooit man is geweest? Maar als ik me in háár situatie verplaats zou ik een stuk voorzichtiger zijn, al was het maar om alle negatieve gevolgen een stap voor te zijn. Want die gaan er ongetwijfeld komen.

Liefs,
Helga

pi_1608098
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:25 schreef itsme het volgende:

[..]

deze opmerking vind IK weer te dom om op in te gaan.
sorry

Itsme...dat is tekst uit eerdere stukken op het forum waarin de fokkers er na bb2 op los fantaseerden hoe er wat meer ehm..'leven in de brouwerij' moest komen.

Kelly...tsja. Het is lullig voor Andries, maar hij had zin (na een tijd zonder slaap en wat champagne) en zoals boven al is gezegd: had hij haar maar beter moeten leren kennen. Zelf zie ik Kelly 100% als vrouw, en dit topic voor een groot deel onsmakelijk getint. Het zal voor veel discussie zorgen dat er een transsexueel in het huis zit en oh hemel, ze heeft een man gezoend! Jezus, het is niet het einde van de wereld hoor en als Andries er door zijn vrienden mee wordt gepest vind ik dat persoonlijk bar slechte vrienden.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1608190
Andries is een jongen die erg openminded is. Doch ik zou niet weten, zijn vrienden ook niet (is al naar geinformeerd) hoe hij op deze situatie zal reageren. De gedeelde mening onder een aantal van zijn vrienden is dat Andries eerder kwaad wordt op het feit dat Kelly meerdere malen bij hem in bed dook terwijl zij bij de eerste maal al aangaf dat hij "iets" van haar moest weten. Als alles is bezonken en hij zich dit realiseert dan is dit waarom hij vooral kwaad zal worden, in feite heeft zij hem in het duister gelaten betreffende een belangrijk issue.

Deze vrienden zijn van mening dat dit issue delicaat is voor beide. Voor Kelly is het absoluut niet leuk om zichzelf altijd maar weer te moeten verantwoorden. Want dat is het gewoon (bij een eerste kennismaking zeg je toch niet: Hoi ik ben blabla en ik ben pot, bijvoorbeeld. Dat zou ronduit belachelijk zijn). Wat wel onvergeeflijk is dat zij zich realiseert dat het niet kan zonder dat zij Andries nadere informatie heeft gegeven en daarna toch weer naar hem toegaat en zij verder met elkaar zoenen. Het interesseert de vrienden absoluut niet dat Andries met Kelly heeft gezoend, geef toe het is een mooie vrouw, wel interesseert hen waarom verder gaan met Andries. Hij is een lieve en gevoelige jongeman die tegen 1 ding absoluut niet kan: zwijgend liegen!

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1608212
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 02:41 schreef Trifle het volgende:
Lang en openhartig verhaal...
Trifle, ik begrijp uit je woorden dat je bevriend bent met Andries. En je hebt hier een punt. Zwijgend liegen is naar en vervelend. Ik vind dat je heel genuanceerd neerzet hoe jij en de vrienden van Andries denken dat hij zal reageren, zónder Kelly daarbij als vrouw/transsexueel af te vallen. Andries mag blij zijn met zulke mensen om zich heen!

Liefs,
Helga

pi_1608239
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 02:50 schreef Helga het volgende:

[..]

Trifle, ik begrijp uit je woorden dat je bevriend bent met Andries. En je hebt hier een punt. Zwijgend liegen is naar en vervelend. Ik vind dat je heel genuanceerd neerzet hoe jij en de vrienden van Andries denken dat hij zal reageren, zónder Kelly daarbij als vrouw/transsexueel af te vallen. Andries mag blij zijn met zulke mensen om zich heen!

Liefs,
Helga

Het zou van de zotte zijn om Kelly hierbij af te vallen. Naar mijn mening kan niemand zich haar situatie voorstellen, lees: de mensen die niet ooit in een soortgelijke situatie hebben gezeten. Het lijkt mij ronduit moeilijk om steeds weer je verhaal te moeten vertellen zonder dat je weet hoe mensen reageren. Zeker omtrent een issue als dit.

En Andries, hij heeft gewoon een goede smaak betreft mooie vrouwen zoals je ziet

Groetjes,
Trifle

[Dit bericht is gewijzigd door Trifle op 11-09-2001 05:09]

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1608343
Voor de wet is Kelly nu een vrouw, maar eerlijkheid gaat bovenalles lijkt me.
En trouwens als er sprake is van echte liefde of lust dan moet het toch niet uitmaken.
Neuken is neuken, en kan andries ons later vertellen of die kut er precies hetzelfde uitziet en voelt als van een natuurlijke vrouw, lijkt mij wel grappig om te weten.
!!!!!! Life is like a box of chocolates, you never know what your gonna get !!!!!!!
pi_1608382
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 02:41 schreef Trifle het volgende:
...De gedeelde mening onder een aantal van zijn vrienden is dat Andries eerder kwaad wordt op het feit dat Kelly meerdere malen bij hem in bed dook terwijl zij bij de eerste maal al aangaf dat hij "iets" van haar moest weten. Als alles is bezonken en hij zich dit realiseert dan is dit waarom hij vooral kwaad zal worden, in feite heeft zij hem in het duister gelaten betreffende een belangrijk issue.
...
Toevallig heb ik streams zitten kijken toen dit plaatsvond. Kelly heeft inderdaad een paar keer Andries een halt toegeroepen, omdat ze vond dat er "iets was dat hij moest weten", maar het interesseerde Andries niet zo bijster veel. Hij zei herhaaldelijk dat hij het echt niet hoefde te weten als ze het niet wou zeggen, dat het niet uitmaakte dat hij niet wist wie ze was, hij wou vooral gewoon sex. Kelly is daarbij degene die de boot heeft afgehouden omdat ze zich schuldig voelde. Ik geef toe dat Andries niet al te helder meer zal zijn geweest na 40 uur wakker zijn en een flinke dosis champagne, maar Kelly heeft echt wel haar best gedaan om hem in ieder geval aan het twijfelen te krijgen. Verder is ze gewoon behoorlijk van hem onder de indruk, zoals ze al vanaf het eerste uur heeft laten merken.

Verder sluit ik me helemaal aan bij Elizabeth, Josje en de paar anderen die met stijgende verbazing hier de opmerkingen zitten te lezen. Kelly voelt zich vrouw, ziet er uit als een vrouw en is dus gewoon een vrouw. Andries zal heus niet de eerste zijn die met een mooie dame in bed duikt en er later achterkomt dat ze vroeger van een ander geslacht was; als hij daardoor op haar afknapt is dat zijn probleem en zijn eigen bekrompenheid. De manier waarop hier over Kelly wordt gesproken vind ik walgelijk respectloos en daar ga ik mijn eerste -smiley ooit aan besteden: !

-edit- er wordt hier trouwens regelmatig gesuggereerd dat Kelly de opdracht heeft gekregen om nog niets te onthullen over het feit dat ze transseksueel is. Is dit ook daadwerkelijk ergens gezegd, of is het gebaseerd op een vermoeden (dat ik overigens deel) door de uitspraken die ze doet?

[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 11-09-2001 07:54]

mooi he, alles
pi_1608395
phileine,

Ik wil me graag bij jouw mening aansluiten. Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Andries.

dinsdag 11 september 2001 @ 07:43:58 #99
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1608399
* KingShakur sluit zich ook aan...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  dinsdag 11 september 2001 @ 08:51:02 #100
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_1608588
Het lijkt me heel sterk dat kelly opdracht heeft gekregen het stil te houden... kzit net even op big-brother.nl te lezen en ze heeft het diane blijkbaar al vertelkd.... ik kan me goed voorstellen dat ze er moeite mee heeft om het andries te vertellen (leuk! naamgenoot) maar ik vind wel dat ze dat moet doen....

als ze het hem nu verteld kan hij het mischien begrijpen... ik kan me voorstellen dat hun "relatie" dan nogal veranderd maar als ze het pas wekenlater aan em verteld zal hij zeker boos worden...

om nou te zeggen dat ie "bekrompen" is als ie niet meer met d'r vrijt vind ik ook een beetje overdreven...

[curious mode]
Hoe zit dat eigenlijk met sex? ik kan me voorstellen dat er bij de operatie iets verwijderd is maar het lijkt me sterk dat er een gat geboord is met automatisch glijmiddel reservoir.. toch?
[/curious mode]

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')