Volgens mij zou ik me meer schamen als ze me lekker in mn neuspeuterend zouden filmen (en uitzenden) dan dat ik met een lekker ding in bed lig te ????? waarvan ik niet beter weet dan dat t vrouwelijk is.
quote:Heel fout maar heel leuk dus!
Op maandag 10 september 2001 19:43 schreef marky het volgende:
Hele foute aktie.
Een bijna perfect uitziende Transsexueel erin zetten
eerst opschudding na onhulling en sex, daarna gaat ze vast en zeker door emotioneele klap het huis uit met veel bombarie
dit gaan leuke weken worden
quote:was ik me ook al aan het afvragen, is die kelly echt blond???? Nog voor je werkelijk op tv geweest ben al sexen, dat is toch een van DE dingen die dr daar kunnen houden: niemand zeggen dat ze ooit mannelijk was en dan veel flirten en steeds zo spannend houden van doen ze het of doen ze het niet......
Op maandag 10 september 2001 19:46 schreef scarefreak het volgende:
Geniaal denk werk!Een bijna perfect uitziende Transsexueel erin zetten
eerst opschudding na onhulling en sex, daarna gaat ze vast en zeker door emotioneele klap het huis uit met veel bombarie
dit gaan leuke weken worden
De tol voor het beroemd willen worden.
Dit jaar moet er iets gedaan worden voor de hoofdprijs.
Het is een B*A*T*T*L*E.
Dat die 2 heren maar veel plezier hebben HAHAHAHAHA
quote:Nou dat vind ik heel stoer van je!!!
Op maandag 10 september 2001 19:44 schreef Soena het volgende:
of andries er blij mee zal zijn??????
maar hij heeft toch echt helemaal zelf gekozen om het BBhuis in te gaan en dus 24 uur p/d camera's om zich heen te hebben die alles volgen.Volgens mij zou ik me meer schamen als ze me lekker in mn neuspeuterend zouden filmen (en uitzenden) dan dat ik met een lekker ding in bed lig te ????? waarvan ik niet beter weet dan dat t vrouwelijk is.
"Ik verlaat het Big Brother huis als
alle vrouwen ineens mannen blijken te zijn."
Het is wel heel toevallig allemaal, maar toeval bestaat niet. Zou het dan allemaal ingestudeerd zijn ??
quote:Hij heeft 36 uur in zijn eentje in het rijke gedeelte gezeten en Kelly heeft zich toen nauwelijks met hem bemoeid.
Op maandag 10 september 2001 19:54 schreef Hannes1977 het volgende:
De eerste keer dat ik een foto zag van Kelly dacht ik wow wat een lekker ding. Toen las ik dat ze trans is en toen ik nog een keer goed naar de foto keek kon je het ook wel zien. Dus als Andries het niet eens door heeft, hij ziet haar in het echt ik moet het van een foto halen, is hij stekeblind.
quote:Een ongelukkige samenloop van omstandigheden, of toch uitgekiend??? Blijf het vreemd vinden, maar vooral toch zielig voor kelly. Ze zegt zo veel dat ze zo graag zichzelf wil blijven maar iedereen heeft donders goed door dat ze d'r ingezet is als "freak" om extra spanning op te bouwen. Als ze niet als acteur in dienst is van Yorin vind ik dit gewoon misbruik.
Op maandag 10 september 2001 20:04 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Hij heeft 36 uur in zijn eentje in het rijke gedeelte gezeten en Kelly heeft zich toen nauwelijks met hem bemoeid.
Toen na 36 uur (of hoeveel wazzut?) wakker te zijn geweest , gieten ze hem vol met champagne en begint zij haar prachtige borsten tegen hem aan te vrijen....
Totaal van de wereld was ie...
quote:Ik geloof niet dat TumTummie verantwoordelijk gesteld kan worden voor het sexleven dat zich in BB3 gaat afspelen, daar zitten volwassen mensen met eigen verantwoordelijkheid.
Op maandag 10 september 2001 19:40 schreef fashionably_late het volgende:
Na de eerste adrenaline shock vind ik eigenlijk dat dit een enorme foute actie is van Hummie en consorten!!!
quote:Waarom? Ze is toch een vrouw??
Het is volgens mij zowiezo erg moeilijk voor een man om er achter te komen dat de vrouw waar hij mee naar bed ging een transexueel bleek.
quote:Nou! Hij heeft er ook helemaal niet van genoten. De arme jongen.
En voor Andries, die dit nu voor het oog van heel Nederland inclusief zijn familie, vrienden, werkgever en leerlingen moet doorstaan........
quote:Kijk, dit vind ik nou jammer. Kelly blijkt transsexueel, so? Kelly is in eerste instantie een mens. Een mens van vlees en bloed, die in het verkeerde lijf is geboren. Het lijkt mij sowieso al verschrikkelijk om dat te moeten accepteren van jezelf. En ook getuigen van heel veel lef om tot een operatie over te gaan.
Ik vind het niet kunnen!
Ze hadden het niet zover hoeven laten komen!
Dat in de wereld de acceptatie van transsexuelen nog een groot taboe is staat onomstotelijk vast. Het taboe op homosexualiteit is nog niet eens volledig doorbroken, laat staan dit.
Ik zie Kelly als een mooie vrouw, Andries ook blijkbaar, het is alleen jammer dat je als transsexueel altijd jezelf zult moeten verantwoorden voor je iets met iemand kunt krijgen. Dus eigenlijk heb je een dubbel probleem, je bent uiterlijk in eerste instantie 'verkeerd', als je dan eenmaal je uiterlijke problemen hebt overwonnen, blijf je ermee geconfronteerd worden omdat 'de wereld' je niet wil zien zoals je jezelf voelt, maar je altijd een stempeltje zal blijven opplakken.
quote:Voor wat mij betreft zijn ze moreel onverantwoord ten opzichte van Kelly bezig. Ze buiten de intolerantie van het merendeel van Nederland ten opzichte van transsexuelen uit door haar haar mond te laten houden en op enig moment, met veel bombarie en sensatiezucht, dit als een regelrechte bom te kunnen gebruiken in dat huis. Succes verzekerd!!
Als blijkt dat Kelly de opdracht van de redactie heeft gekregen om nog nix te zeggen, zelfs in deze situatie...Zijn ze moreel heel onverantwoord bezig!!!!
Is een transsexueel mens soms vies of eng ofzo? Of minderwaardig?
FL, dit is niet bedoeld als een aanval op jou, slechts als een poging om een en ander van een andere kant te bekijken.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 20:24]
Daarom blijft het een zeer foute aktie. Ik voel mij als man misbruikt door deze situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |