quote:Op maandag 1 november 2004 21:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 1 november 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk meer een belediging
degene die het woord MOKKEL de wereld in heeft geholpen
kan zich bij mij melden![]()
Welke Djem niet dan?quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Die Djem is wel leuk.
Ik zag gisteren Michaella Krajicek bij Holland Sport, die is ook leuk geworden..
Huh wat lul jij nu vaag...quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Die Djem is wel leuk.
Ik zag gisteren Michaella Krajicek bij Holland Sport, die is ook leuk geworden..
fijn om te horen...quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld.quote:Op maandag 1 november 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nu vaag...
Ik heb nooit gezegd dat ze niet leuk is ...
ik doelde op die foto van je zus![]()
![]()
kutfoto'squote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld..
Die andere reactie wel..
Als je die kutfoto's maar niet hier zet..
Weerzinwekkende monsters zijn het.quote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zag laats de Mkids op tv die tweeling is nu 17 en die andere is 16 die hebben nu ook schattige boobs gekregen![]()
Evelien en kut-foto's?quote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat over Djem was ook niet tegen jou bedoeld..
Die andere reactie wel..
Als je die kutfoto's maar niet hier zet..
Niet alles draait om boobsquote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zag laats de Mkids op tv die tweeling is nu 17 en die andere is 16 die hebben nu ook schattige boobs gekregen![]()
Kutfoto's van m'n zusje.quote:Op maandag 1 november 2004 21:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Evelien en kut-foto's?
Wie wat waar![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutfoto's van m'n zusje..
dude hoe sick ben je als je kutfoto's van je eigen zusje hebtquote:Op maandag 1 november 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutfoto's van m'n zusje..
Die foto's zijn niet zo leuk..quote:Op maandag 1 november 2004 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
POSTEN, BEEV. NU!!!!!!!
Als ze eenmaal weet dat de Grote Bupa meepost in jouw topics, piept ze wel anders.quote:Op maandag 1 november 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet zo leuk...
En ze wil het niet denk ik..
Jij bent écht dom he?quote:Op maandag 1 november 2004 21:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dude hoe sick ben je als je kutfoto's van je eigen zusje hebt![]()
blijkbaar ...quote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent écht dom he?
Snel, ga je mond wassen met groene zeep !!!quote:Op maandag 1 november 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Lol alsof ik niet weet dat je niet bedoelt dat je foto's hebt van je zusjes kut
*wastquote:Op maandag 1 november 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel, ga je mond wassen met groene zeep !!!
Wat een vulgaire taal, tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |