Jij en je smaak voor vrouwenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik wel ja..
Hihiquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Jij en je smaak voor vrouwen
Djem daarentegen
He Beef, rapt Ninthe nou ook nog wat (in andere nummers) ? Of zingt ze alleen de refreintjes tussen de raps door?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
Hind een hamster, Ninthe een konijn....
Hou durf je Djem te vergelijken danwel gelijk te stellen aan Ninthequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
HihiDjem
is een vooruitgang wou je zeggen? Doe dan maar Ninthe met haar konijnengezicht.
Ze rapt niet, ze zingt solo wel soul.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:27 schreef Dada het volgende:
[..]
He Beef, rapt Ninthe nou ook nog wat (in andere nummers) ? Of zingt ze alleen de refreintjes tussen de raps door?
Dat doe ik ook niet, ik vind Ninthe zelfs mooier dan Djem (klinkt als een trol uit Lord of the Rings)quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Hou durf je Djem te vergelijken danwel gelijk te stellen aan Ninthe![]()
Dat moet dan maar!quote:Dit is een nieuwe breuk in onze fok!-vriendschap, dada
quote:
En gaat er nog een album uitkomen van haar? En mag ik haar dan vergelijken met Ashanti? Of heeft Ninthe meer streetcredquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Ze rapt niet, ze zingt solo wel soul.
Ze maakt meer underground muziek.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
En gaat er nog een album uitkomen van haar? En mag ik haar dan vergelijken met Ashanti? Of heeft Ninthe meer streetcred![]()
We houden haar in de gaten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
Ze maakt meer underground muziek..
Normaal is dit niet haar ding zeg maar, waarom ze het dan wel doet weet ik ook niet..
Uiteindelijk wijken ze allemaal voor de commercie zullen we maar zeggen..
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Die zien we dus binnenkort terug als Titneykloon
Je dacht toch niet dat ik alles ging zitten lezen hierquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Tss, als je even goed gelezen had had je gezien dat ik hem helemaal niet zo geopend had..
quote:Op maandag 1 november 2004 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
quote:1 januari mag ik een oma smiley posten
quote:Op maandag 1 november 2004 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:Ik zal nog eens uren spenderen met het zoeken naar zo'n smiley
Nouquote:Die moet je dan eerst makenen je blijft toch ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |