quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:31 schreef karoltje het volgende:
En toch is onze hele kalender, cultuur, feestdagen erop gebaseerd. Zou stom zijn als dat voor niks was
.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:34 schreef karoltje het volgende:
Maar geen Kerst, Pinksteren, Pasen, Hemelvaart, Sinterklaas! Jaja dat zijn allemaal vrije dagen meneertje!
jouw mammie Pools zijn??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef karoltje het volgende:
Zoals mn mams in het communistische Polen, Dag van de Arbeid, Dag van de Vrouw, voor alles is een dag
. Dag van het Kind hebben ze daar ook
, heb ik nog menigmaal van geproviteerd!
En zoals mijn mams zegt: "Het is eigenlijk élke dag Kinderdag"quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef karoltje het volgende:
Zoals mn mams in het communistische Polen, Dag van de Arbeid, Dag van de Vrouw, voor alles is een dag
. Dag van het Kind hebben ze daar ook
, heb ik nog menigmaal van geproviteerd!
nou dat heeft mijn mams nou nog nooit gezegd.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoals mijn mams zegt: "Het is eigenlijk élke dag Kinderdag"
Tsja, wel een klassieker waar ik niks tegen te zeggen hadquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:24 schreef karoltje het volgende:
Ja, wat een klassieker!
Ja, hè?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was pure marteling. "Het is elke dag kindjesdag."
"Jullie hebben Sinterklaas, kerst en pasen"quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hè?
Altijd zo rond mei of juni als moeder- en vaderdag weer in zicht kwamen:
"Mamma, waarom heb jij een moederdag en pappa een vaderdag en wij niks"
Vierden jullie Sinterklaas EN Kerst?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
"Jullie hebben Sinterklaas, kerst en pasen"
Das nog best een goeie Tom!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zei dan altijd dit:
"Waarom krijg ik dan niet elke dag cadeautjes?"!
!
Maar daarna ga ik naar de bioscoopquote:Op woensdag 3 november 2004 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo
Ik heb om 5 uur weer een afscheidsborrel
Ja minderquote:Bush..
"Er kan nog van alles gebeuren hoor mensen! het kan nog alle kanten op! Jij beslist dus breng nu het nog kan nog snel je stem uit! Wil je dat Bush wint, sms dan US <spatie> BUSH naar het nummer 0211. Wil je dat Kerry wint, sms dan US <spatie> KERRY naar 0211. De lijnen staan open!"quote:Op woensdag 3 november 2004 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bush..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |