Inderdaad, klagen over een gratis dienstquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:25 schreef Stuart het volgende:
Je kunt ook gewoon betalen voor een webhost![]()
Er zijn inderdaad genoeg goedkope..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:42 schreef Tiemie het volgende:
dan moet je maar betalen voor je webspace...
En nog steeds, is de functie van het woord Huilie hem onbekend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:23 schreef Skv het volgende:
Pff. heb je 50 mb gratis webhost van lycos.
Zodra er meer dan 1 mens je site bekijkt, sluiten ze je al af omdat je de datalimiet te veel gebruikt.
Dingen storen mag niet; je moet persé een site dr op zetten..
Wil ik nu ff een mp3'tje snel uploaden, heb een goeie upload hier, is de maximaal inkomende bitrate van die grafratten van een lycos 4 kb/s.
Kan ik verdomme 45 minuten wachten voor mn mp3'tje op mn site staat
Huillie..
Of hij zegt het zelf alvast.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:49 schreef rew- het volgende:
[..]
En nog steeds, is de functie van het woord Huilie hem onbekend.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:04 schreef doedelzak13 het volgende:
Het is ook niet bedoeld voor opslag van mp3'tjes. Alleen voor heel lelijke homepages van laagopgeleide echtparen die naar parenclubs gaan en daarover graag leuke kiekjes van tonen op hun homepage.
Daar gaat mijn site ook over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:04 schreef doedelzak13 het volgende:
Het is ook niet bedoeld voor opslag van mp3'tjes. Alleen voor heel lelijke homepages van laagopgeleide echtparen die naar parenclubs gaan en daarover graag leuke kiekjes van tonen op hun homepage.
Iets te verbergen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf niet te gierig om te betalen, maar betaalde hosts moeten mij net iets teveel persoonlijke informatie weten. Waarom kan ik niet gewoon anoniem 20 euro in een enveloppe opsturen?
Inderdaad, echter moet je wel goed opletten bij de goedkope pakketten. Ze willen nog wel eens streng zijn als je over het vastgestelde datalimiet gaat, en dan kun je dus leuk bij gaan betalen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Knoekie het volgende:
Tegenwoordig kost hosting toch geen drol meer.
Ik heb vandaag 60 euro overgemaakt naar Servagequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, echter moet je wel goed opletten bij de goedkope pakketten. Ze willen nog wel eens streng zijn als je over het vastgestelde datalimiet gaat, en dan kun je dus leuk bij gaan betalen.
Of in het buitenland hosten, niet al te duur en toch gigantisch veel ruimte en dataverkeer per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |