Welk thema gebruik je en welke extensies heb je geinstalleerd?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:53 schreef Quincy5 het volgende:
Ik bedoel de back en previous..
Een ander probleem is dat als ik een bookmark of link in een nieuwe tab of window open, deze tab of window blank blijtt.
En als je het 'default' theme gebruikt doet ie het dan wel?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:01 schreef Quincy5 het volgende:
Thema: Noia 2.0
Extensies: Ieview en Adblock
De onderste regel bij About:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041107 Firefox/1.0
Hier nu wel; de afgelopen dagen was er zoveel verkeer dat het nagenoeg onmogelijk was om er te komen.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef Tha_T het volgende:
Kunnen jullie de update pagina bereiken?
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef Quincy5 het volgende:
Heb het nieuwe profiel toch aan de gang gekregen, maar de problemen zijn gebleven![]()
Ik net ook weer. Kreeg tot nu een melding dat update.mozilla.org de connectie weigerdequote:Op donderdag 11 november 2004 13:10 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hier nu wel; de afgelopen dagen was er zoveel verkeer dat het nagenoeg onmogelijk was om er te komen.
Gewoon blijven proberen
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:14 schreef Quarks het volgende:
De themes van Aaron Spuler zijn nu 1.0 compatible
Spuler.us
Dat zijn dus:
Apollo
Atlas
Blue
iCandy Junior
Mars
Neptune
Playground
Pluto
Rain
Smoke![]()
Zo te zien is het dus niet je profile.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef Quincy5 het volgende:
Heb het nieuwe profiel toch aan de gang gekregen, maar de problemen zijn gebleven![]()
jah ik heb t dus niet met IE. En ik hoor het probleem niet bij andere gebruikers van deze sites (die ook FF gebruiken).quote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook heel af en toe (had ik met IE ook).
Voor dat laatste is de Tabbrowser preferences extension handig.
Kun je alles instellen wat er in een nieuwe tab of nieuw venster geopent moet worden.
Heb je gecontroleerd of die plaatjes niet worden geblokeerd door adblock of iets dergelijks?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:31 schreef Leep het volgende:
[..]
jah ik heb t dus niet met IE. En ik hoor het probleem niet bij andere gebruikers van deze sites (die ook FF gebruiken).
bedankt voor je tooltje:)
iemand die een oplossing weet voor het image probleem???
Hoe kan ik het makkelijkst mijn profile backuppen?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Zo te zien is het dus niet je profile.
Ik zou dan je profile backuppen en firefox even opnieuw installeren...
Met MozBackup kun je alle instellingen (bookmarks, profielen, history etc..) backuppen en restorenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het makkelijkst mijn profile backuppen?
Mozilla Backupquote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het makkelijkst mijn profile backuppen?
nee hoe doe je dat?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:38 schreef Quarks het volgende:
[..]
Heb je gecontroleerd of die plaatjes niet worden geblokeerd door adblock of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |