Weer wat geleerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ja
Als startpagina dit doen:
forum.fok.nl | frontpage.fok.nl | http://forum.fok.nl/active
Je meot dus een | gebruiken dus de urls
Die is inderdaad ook handigquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:07 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Ik categoriseer mijn bookmarks op thema.
Als je dan kiest voor "Open in tabs" zal hij alle bookmarks in die folder openen in een nieuwe tab (hoe verrassend!)
[afbeelding]
Dat is handig. Weet ik ook weer hoe dat moet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ja
Als startpagina dit doen:
forum.fok.nl | frontpage.fok.nl | http://forum.fok.nl/active
Je meot dus een | gebruiken dus de urls
Ja so? IEview doet alleen openen in IE, voor velen is dat al voldoende dan hoeft er niet nog zoiets als launchy (dat ik ongelooflijk brak vind werken omdat je er totaal niets aan kunt instellen) geinstalleerd te worden. Liever beide opnemen dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:29 schreef Arjan321 het volgende:
Ik vind dat de IEview extensie genoemd wordt in de OP vervangen moet worden voor Launchy ( http://gemal.dk/mozilla/launchy.html ).. Ik vind beter programma, het kan links en pagina's naast IE, ook in Opera, mozilla of 63 andere programma's openen, waardoor je bijvoorbeeld ook weer streaming naar een WMV bestand kan kijken..
Waarna jij uiteraard je backup hebt teruggezet want je maakt trouw altijd backups van je data...quote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef Bombie het volgende:
Handig ook van Firefox dat het mijn bookmark-library heeft verwijderd na de meest recente systeemcrash. Helemaal toppie, hoor!![]()
Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente. Wat betreft Firefox was ik geen neurotische backupper, want ik had niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 1 november 2004 23:34 schreef dyn het volgende:
[..]
Waarna jij uiteraard je backup hebt teruggezet want je maakt trouw altijd backups van je data...
Ligt meer aan je systeem dan aan Firefoxquote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef Bombie het volgende:
Handig ook van Firefox dat het mijn bookmark-library heeft verwijderd na de meest recente systeemcrash. Helemaal toppie, hoor!![]()
Nou, nee. Dit is niet iets wat voor zou moeten komen, punt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef CasB het volgende:
Ligt meer aan je systeem dan aan Firefox
Of je laat het automatisch bij het openen en/of sluiten van FireFox doen met BookmarkFTP!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente.
Weet je zeker dat ie is gewist? Firefox wist nl. alleen een profiel (met de bijbehorende data) als je daar specifiek opdracht voor geeft. Als ie een nieuw profiel maakt, komt dat in een nieuwe directory te staan. Als ik jou was, zou ik nog maar eens rondneuzen in de profile-directories.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef Leshy het volgende:
Dat huidige data, waar je aan werkt verloren gaat, vooruit. Maar dat al opgeslagen informatie wordt gewist door een programma bij een crash ligt wel degelijk aan het programma zelf.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef CasB het volgende:
[..]
Ligt meer aan je systeem dan aan Firefox
En toch is het duf dat Firefox je favorieten dus zodanig gebruikt dat hij bij een crash alles wistquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente. Wat betreft Firefox was ik geen neurotische backupper, want ik had niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren.
Achteraf bekeken blijkt het wel vaker voor te komen.
Staat er geen bookmarks.bak bestand in je profile folder?quote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef Bombie het volgende:
Voordelen te over.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:20 schreef blablasjit het volgende:
heb net firefox geinstaleerd.. maar behalve dat er niet al het gefrunik van MS erin zit vind ik hem vrijwel hetzelfde???
Zie er niet bij staan dat je spyware op je pc echt beduidend minder zal worden als je FireFox hebt en dus ook gebruikt, ook een echt voordeel van FireFox.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Voordelen te over.....
Zie onderstaande link voor 'slechts; 10 van de vele...
http://www.switch2firefox.com/whyswitch/
Het antwoord staat in de FAQ in deze openingspost,,,,quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:05 schreef Steve-O het volgende:
starte ik toenet firefox op moest ik een nieuw profiel aan maken wat dus helemaal default is
nu is mijn vraag hoe haal ik een profile weg heb in die help gekeken en word er niet veel wijzer van ..
Ik heb bij het zoeken naar de oorzaak idd vernomen dat het geautomatiseerd kan worden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:44 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Of je laat het automatisch bij het openen en/of sluiten van FireFox doen met BookmarkFTP!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:22 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie is gewist? Firefox wist nl. alleen een profiel (met de bijbehorende data) als je daar specifiek opdracht voor geeft. Als ie een nieuw profiel maakt, komt dat in een nieuwe directory te staan. Als ik jou was, zou ik nog maar eens rondneuzen in de profile-directories.
Edit: ik zie nu dat het probleem bij Bombie was, dus @Bombie![]()
Ik heb op meerdere plaatsen idd meteen na de crash de bookmarks.html en bookmarks.bak onderzocht, zowel in mijn profiel als in localservice, maar die waren allemaal gereset. Helaas...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:42 schreef Murray het volgende:
[..]
Staat er geen bookmarks.bak bestand in je profile folder?
Hernoemen naar bookmarks.html en je hebt ze weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |