abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2004 @ 10:20:54 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_22970260
ik had de stylesheet chooser plugin gedownload, dacht, lekker handig, kan ik ff gaan spelen met css voor een aantal websites waar ik naartoe ga.. (kijken of het op fok ook zou werken)

maar daardoor opende hij de links niet meer op de achtergrond jammerrr... dus die er ook weer vanaf gemikt.
pi_22970861
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ja
Als startpagina dit doen:
forum.fok.nl | frontpage.fok.nl | http://forum.fok.nl/active

Je meot dus een | gebruiken dus de urls
Weer wat geleerd

Ik categoriseer mijn bookmarks op thema.
Als je dan kiest voor "Open in tabs" zal hij alle bookmarks in die folder openen in een nieuwe tab (hoe verrassend!)

maandag 1 november 2004 @ 16:07:07 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_22999799
De extensie om geluidsprogramma's te bedienen vanuit je browser werkt ook pefekt. Je kunt kiezen welk programma je wilt bedienen vanuit je browser, en kunt dus ook switchen tussentijds.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23000040
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 11:07 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Weer wat geleerd

Ik categoriseer mijn bookmarks op thema.
Als je dan kiest voor "Open in tabs" zal hij alle bookmarks in die folder openen in een nieuwe tab (hoe verrassend!)

[afbeelding]
Die is inderdaad ook handig
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_23001086
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 10:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ja
Als startpagina dit doen:
forum.fok.nl | frontpage.fok.nl | http://forum.fok.nl/active

Je meot dus een | gebruiken dus de urls
Dat is handig. Weet ik ook weer hoe dat moet.
pi_23009919
Handig ook van Firefox dat het mijn bookmark-library heeft verwijderd na de meest recente systeemcrash. Helemaal toppie, hoor!

pi_23011690
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:29 schreef Arjan321 het volgende:
Ik vind dat de IEview extensie genoemd wordt in de OP vervangen moet worden voor Launchy ( http://gemal.dk/mozilla/launchy.html ).. Ik vind beter programma, het kan links en pagina's naast IE, ook in Opera, mozilla of 63 andere programma's openen, waardoor je bijvoorbeeld ook weer streaming naar een WMV bestand kan kijken..
Ja so? IEview doet alleen openen in IE, voor velen is dat al voldoende dan hoeft er niet nog zoiets als launchy (dat ik ongelooflijk brak vind werken omdat je er totaal niets aan kunt instellen) geinstalleerd te worden. Liever beide opnemen dan.

Wat opzich ook handig is om te doen: check de extensions op www.extensionsmirror.nl of op de site van de maker zelf. Op update.mozilla.org staat niet altijd de nieuwste versie. Dat is niet altijd handig als je een nieuwere versie hebt van firefox waardoor een aantal oude extensie versies het niet meer correct doen. Meestal staat er op extensionsmirror.nl een rework van een extension of een nieuwe versie die dus wel weer werkt. Denk hierbij wel aan het feit dat je de sites even moet toevoegen aan de whitelist van sites die onderdelen mogen installeren.
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef Bombie het volgende:
Handig ook van Firefox dat het mijn bookmark-library heeft verwijderd na de meest recente systeemcrash. Helemaal toppie, hoor!

Waarna jij uiteraard je backup hebt teruggezet want je maakt trouw altijd backups van je data...
pi_23012440
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:34 schreef dyn het volgende:

[..]

Waarna jij uiteraard je backup hebt teruggezet want je maakt trouw altijd backups van je data...
Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente. Wat betreft Firefox was ik geen neurotische backupper, want ik had niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren.

Achteraf bekeken blijkt het wel vaker voor te komen.
pi_23013087
quote:

Ligt meer aan je systeem dan aan Firefox
  dinsdag 2 november 2004 @ 01:19:31 #35
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_23013607
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef CasB het volgende:
Nou, nee. Dit is niet iets wat voor zou moeten komen, punt.

Dat huidige data, waar je aan werkt verloren gaat, vooruit. Maar dat al opgeslagen informatie wordt gewist door een programma bij een crash ligt wel degelijk aan het programma zelf.
pi_23015480
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:03 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente.
Of je laat het automatisch bij het openen en/of sluiten van FireFox doen met BookmarkFTP!
pi_23015818
De "Close Tab On Double Click" is niet meer. Hij is opgevolgd door Tab Clicking Options
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:22:36 #38
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_23015943
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef Leshy het volgende:
Dat huidige data, waar je aan werkt verloren gaat, vooruit. Maar dat al opgeslagen informatie wordt gewist door een programma bij een crash ligt wel degelijk aan het programma zelf.
Weet je zeker dat ie is gewist? Firefox wist nl. alleen een profiel (met de bijbehorende data) als je daar specifiek opdracht voor geeft. Als ie een nieuw profiel maakt, komt dat in een nieuwe directory te staan. Als ik jou was, zou ik nog maar eens rondneuzen in de profile-directories.

Edit: ik zie nu dat het probleem bij Bombie was, dus @Bombie
pi_23020778
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef CasB het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:03 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik heb idd altijd wel een backup, maar van mijn bookmarks geen superrecente. Wat betreft Firefox was ik geen neurotische backupper, want ik had niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren.

Achteraf bekeken blijkt het wel vaker voor te komen.
En toch is het duf dat Firefox je favorieten dus zodanig gebruikt dat hij bij een crash alles wist .
Heb het zelf ook al eens gehad.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23020872
quote:

Staat er geen bookmarks.bak bestand in je profile folder?

Hernoemen naar bookmarks.html en je hebt ze weer...
pi_23021706
heb net firefox geinstaleerd.. maar behalve dat er niet al het gefrunik van MS erin zit vind ik hem vrijwel hetzelfde???
pi_23021872
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:20 schreef blablasjit het volgende:
heb net firefox geinstaleerd.. maar behalve dat er niet al het gefrunik van MS erin zit vind ik hem vrijwel hetzelfde???
Voordelen te over.....
Zie onderstaande link voor 'slechts; 10 van de vele...
http://www.switch2firefox.com/whyswitch/
pi_23028520
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Voordelen te over.....
Zie onderstaande link voor 'slechts; 10 van de vele...
http://www.switch2firefox.com/whyswitch/
Zie er niet bij staan dat je spyware op je pc echt beduidend minder zal worden als je FireFox hebt en dus ook gebruikt, ook een echt voordeel van FireFox.
pi_23029748
starte ik toenet firefox op moest ik een nieuw profiel aan maken wat dus helemaal default is
nu is mijn vraag hoe haal ik een profile weg heb in die help gekeken en word er niet veel wijzer van ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23030059
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 19:05 schreef Steve-O het volgende:
starte ik toenet firefox op moest ik een nieuw profiel aan maken wat dus helemaal default is
nu is mijn vraag hoe haal ik een profile weg heb in die help gekeken en word er niet veel wijzer van ..
Het antwoord staat in de FAQ in deze openingspost,,,,

Hier een directe link...
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 6 ]
pi_23030320
thnx
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23033991
euh hoe krijg ik mijn toetsenbord instellingen naar firefox? Als ik dat weet wil ik wel overstappen maar tot nu toe lukt me dat niet!

Ik heb dus een logitech bluetooth toetsenbord/muis combi!

Ik bedoel dus de sneltoetsen naar bepaalde sites en je favorieten!
Alavst bedankt!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_23034999
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 08:44 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Of je laat het automatisch bij het openen en/of sluiten van FireFox doen met BookmarkFTP!
Ik heb bij het zoeken naar de oorzaak idd vernomen dat het geautomatiseerd kan worden.

Punt is dat dit hoe dan ook niet mag gebeuren. Ik ben sinds kort bookmarks gaan beheren in Firefox, nadat lange tijd een bibliotheek heb opgebouwd in SV Bookmarks (legale versie), maar van laatstgenoemd programma werd ik stapelgek door de meest ergerlijke bugs die me het internetleven zuur maakten. Ik hecht dus waarde aan m'n bm's en daarom moet je die te allen tijde met een gerust hart kunnen uitbreiden.

Verder is Firefox dé browser, uiteraard.
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 09:22 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ie is gewist? Firefox wist nl. alleen een profiel (met de bijbehorende data) als je daar specifiek opdracht voor geeft. Als ie een nieuw profiel maakt, komt dat in een nieuwe directory te staan. Als ik jou was, zou ik nog maar eens rondneuzen in de profile-directories.

Edit: ik zie nu dat het probleem bij Bombie was, dus @Bombie
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:42 schreef Murray het volgende:

[..]

Staat er geen bookmarks.bak bestand in je profile folder?

Hernoemen naar bookmarks.html en je hebt ze weer...
Ik heb op meerdere plaatsen idd meteen na de crash de bookmarks.html en bookmarks.bak onderzocht, zowel in mijn profiel als in localservice, maar die waren allemaal gereset. Helaas...
pi_23035455
Wat ik trouwens wel een groot nadeel aan FF vind is dat als je veel plaatjes achter elkaar wilt opslaan, ook met andere dingen trouwens, dat FF dan steeds trager word en tenslotte vast loopt
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:14:07 #50
81237 releaze
best of both worlds
pi_23036507
firefox loopt bij mij (en vele anderen) sowieso traag als ie iets gaat opslaan.. die download manager komt pas na 15 seconden te voorschijn. ik vind dit toch wel een kutbug die ze nog niet opgelost hebben. (was ook in release nummer 0.9.x)

maar misschien dus met de officiele release... en tot zo lang kan ik er wel mee leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')