Is wel aan te raden om dat regelmatig te doen, ookal is er geen probleem verderquote:Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Mozilla Backup
Alleen zelf ook nog nooit gebruikt...![]()
Hmm, dan denk ik niet dat het daaraan ligt nee.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:54 schreef Leep het volgende:
[..]
nee hoe doe je dat?
iig ik denk niet dat hetprobleem is. Als er bijvoorbeeld 5 plaatjes staan dan zie ik de ene keer 1,2 en 5
en de volgende keer ( na het refreshen)2,3 en 4
hmm maar ik heb t dus vooral als mensen plaatjes posten op fora (dus ook fok!) en ik heb er nog nooit een ander over gehoordquote:Op donderdag 11 november 2004 13:58 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hmm, dan denk ik niet dat het daaraan ligt nee.
Ik weet verder ook niet beter dan dat het misschien aan de site kan liggen.
Hmmzquote:Op donderdag 11 november 2004 13:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Is wel aan te raden om dat regelmatig te doen, ookal is er geen probleem verder
Die horen bij je profiel die hij wel backupped.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:13 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hmmz
Hij doet alleen Bookmarks, History, Saved Passwords, Cookies, Saved form details, Downloaded file list en Certificates.
Dus eigenlijk heb ik er niets aan...
Bookmarks upload ik naar mijn website en de rest boeit me eigenlijk niet.....
Wat wel boeit, maar hij niet backupped, zijn mijn XPI's!![]()
No prob.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:44 schreef Quincy5 het volgende:
Heb Firefox opnieuw geinstalleerd (download wel traag, zeker nog druk).
Nu werkt alles weer naar behoren. Thanx everyone (Quarks in het bijzonder)!!![]()
de 'Rain' theme is ook zeer okequote:Op donderdag 11 november 2004 13:38 schreef Quarks het volgende:
[..]
Heb je gecontroleerd of die plaatjes niet worden geblokeerd door adblock of iets dergelijks?
Iedereen aan de Smoke![]()
![]()
[afbeelding]
Als je firefox uninstalleerd en daarna er weer installeerd hehoudt hij alle XPI's.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:24 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die horen bij je profiel die hij wel backupped.
Ik heb meerdere malen firefox eraf gehaalt en weer erop gezet; met Mozbackup zette hij mooi alles terug alsof er nooit iets mee gebeurt was![]()
Over welke streep heb je het nou ?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:53 schreef releaze het volgende:
hier baal ik een beetje van, ik en mn aesthetics
[afbeelding]
die streep, hoe krijg ik dat pokkeding weg? nu heb ik.... neptune geinstalleerd, maar hij doet het ook bij Smoke.. (bij noia lite liet ie een andere streep zien) en als ik de icoos wel laat zien, dan skint ie firefox ook niet.. dan laat ie alleen de icoos zien, maar niet het mooie achtergrondkleurtje van Smoke bijvoorbeeld.
Hmm.
Waarom maak je geen quicksearch aan?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:46 schreef Tha_T het volgende:
Heb ik nog 1 vraag: ik wilde CDDB bij de zoekmachines zetten maar dat doet hij niet op de een of andere manier niet. Hij vraagt wel of hij hem erbij wil zetten maar daarna gebeurt niks (voor de slimmerikken: Hij staat ook niet in het rijtje)
Hoe krijg ik hem alsnog erbij?
de streep die file van back scheidt.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Over welke streep heb je het nou ?
Hmm, zou het niet weten/quote:Op donderdag 11 november 2004 17:08 schreef releaze het volgende:
[..]
de streep die file van back scheidt.
Komt die streep nou uit een theme of uit Firefox zelf?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:53 schreef releaze het volgende:
hier baal ik een beetje van, ik en mn aesthetics
[afbeelding]
die streep, hoe krijg ik dat pokkeding weg? nu heb ik.... neptune geinstalleerd, maar hij doet het ook bij Smoke.. (bij noia lite liet ie een andere streep zien) en als ik de icoos wel laat zien, dan skint ie firefox ook niet.. dan laat ie alleen de icoos zien, maar niet het mooie achtergrondkleurtje van Smoke bijvoorbeeld.
Hmm.
Hoe doe ik dat dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:01 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Waarom maak je geen quicksearch aan?
nee een mierenneuksterquote:Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Komt die streep nou uit een theme of uit Firefox zelf?
Uitgaande van dat laatste heb ik gekeken in browser.xul, daar kom ik deze regel tegen:
<menubar id="main-menubar" statusbar="statusbar-display"
style="border:0px;padding:0px;margin:0px;-moz-appearance:none">
Maar waar main-menubar gedefinieerd wordt heb ik nog niet kunnen vinden...
Jij bent echt minimalist tot op het bot of niet?
Mijn dank is groot....quote:Op donderdag 11 november 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
Werewolf: ik zal je toegestuurde wijzigingen aanpassen in het volgende deel
quote:Super Drag&Drop Go: versleep een link om deze te openen in een nieuwe tab. Versleep tekst om er via een zoekrobot naar te zoeken.
Versleep een plaatje om hem in een standaardfolder te downloaden.
Is er niet toevallig nog een 'firefox.exe' actief?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:24 schreef SHERMAN het volgende:
Ik lees trouwens net de mini faq en zie mijn eigen oplossing maar dat werkt dus niet
Krijg heel leuk FireFox op gestart maar in het verkeerde profiel
Als ik nu FF deinstalleer en ik gooi de RC2 erop zou ik dan weer de goede te zien krijgen
Sterker nog ik had er niet aan gedacht om firefox afteluistenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:40 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Is er niet toevallig nog een 'firefox.exe' actief?
Taskmanager --> Processes --> Firefox.exe --> End proces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |