Mja, lijkt er wel op.quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef taart het volgende:
dead topic![]()
gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppenquote:Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef Marvin het volgende:
Hoe kan je zo'n shop kopen dan? Ik heb die gast al tig biertjes en kadootjes gegeven, maar nog steeds kan ik hem niet overkopen...
Bij mij volgen die mensen me nooitquote:Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppen
Dan komt er een berichtje dat er een winkel te koop staat
Superquote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef Droeke het volgende:
volgens mij moet je om in die kelder te komen een keertje 's nachts komen en dan met je zwaard die kelder kapot slaan... Ik ben wel in de kelder geweest (niet veel aan trouwens) maar stom he... Ik weet niet meer hoe je erin kan komen... Ik dacht dus 's nachts deuren kapot slaan... maar zeker weten doeik het niet... Zal vanavond nog wel eens checken en het je morgen vertellen, goed?! (zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet ff checken... :-) )
Is er een bewegend standbeeld dan?quote:Als ik het goed heb moet je bij dat bewegende standbeeld wachten tot hij zegt dat hij naar bowerstone wijst en dan zo snel mogelijk naar die kelder rennen, dan zijn de deuren open dacht ik!
Yup.. als je de heroes guild uitkomt en de heuvel oploopt staat er een standbeeld, die wijst ergens heen en beweegt heel langzaam.. kijk maar eens goed..quote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Super![]()
[..]
Is er een bewegend standbeeld dan?![]()
![]()
Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checkenquote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Super![]()
[..]
Is er een bewegend standbeeld dan?![]()
![]()
Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:46 schreef Droeke het volgende:
[..]
Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checkenSorry.... Dat bewegende standbeeld is mij ook nog niet opgevallen (vanavond toch eens ff checken dan).
Ik heb nog 1 vraagje: Moet je trouwens voor die Silverkey-kisten EXACT het aantal keys hebben voor ze te kunnen openen of is het ook ok als je gewoon meer hebt (bijv. 19 voor een kist van 15)?
Groetjes (en vanavond weer lekker spelen!!!)![]()
Hey Bedankt!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.
Ik heb er één in de shop in de Arena gekocht, eentje lag volgens mij ergens bij dat huis met al die undead.. en verder.. staat t vast ergens in een walkthrough.. dit is wat ik zo even weet..quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan je al die hero dolls vinden?
De meeste verdien je door goede scores in de pub games te halen. Als dit je niet lukt, kan je met slow-time spreuk de tijd nog vertragen voor je aan zo'n spelletje begint.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan je al die hero dolls vinden?
quote:Die stomme poppen.
Toen ik in Bowerstone South was kwam er een jochie naar me toe en zei dat er 6 poppen waren
(Briar Rose, Whisper, Thunder, Maze, een van jezelf en umm, Jak?) en als je die alle 6 hebt moet je naar z'n leraar gaan, want die dude spaart ze oid.
Nu, heb ik ze alle 6, ga ik naar die gast, kan ik er niks mee doen.
Iemand die daar iets over weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |