abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23194551
Enyalius, je hebt gelijk over het feit dat het een teleurstelling is in die zin dat, als je ervan verwachtte wat die peter whatshisname ons vertelde, het een unieke game ging zijn met onbeperkte vrijheid, groeiende bomen, ongelooflijk veel quests en een groot verschil tussen het "good" en "dark" qua quests.
Maar wanneer je dit game gewoon bekijkt zonder al de belofte's moet je toch wel toegeven dat het een game geworden is die er wat uitblinkt, zelfs al is het nog zo kort en nog zo makkelijk.
En dat van die 10 uur voor alle quests--> lijkt me wat kort om echt alle quests+subquests te doorlopen...
Maar dat is ook niet de bedoeling.
Als je alle demon gates opent, +alle wapens zoekt, +alle extraatjes ben je er niet zo vlug door.
Ik heb ook de slechte gewoonte een game te vervolledigen op een lekker tempo, en zo de levensduur wat te reduceren, maar dit is een van de weinige games waar ik uitgebreid de tijd neem om alles eens lekker te bekijken en uit te proberen.
Misschien geen game voor de Die-Hards, maar best vermakelijk.
Ik heb nog geen spijt van mijn aankoop en zal dit ook nooit hebben
pi_23308460
Vraagje, ik liep net wat kratten in Bowerstone South te vernielen.
Nu kwam ik achter de Inn terecht en daar blijkt een kelder te zitten.
Thing is, it's locked..
Hoe kun je daar naar binnen?
En WTF moet ik met die Frying Pan?
Wordt weergegeven als een wapen, alleen het heeft geen damage.
Kun je die ergens verkopen ofzo?
pi_23313737
Nouhou, help me out here!
pi_23313761
dead topic
pi_23314095
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef taart het volgende:
dead topic
Mja, lijkt er wel op.
Damn
pi_23315212
Hier
http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/13705.html

staan een paar walktroughs enzo, misschien dat je daar vindt wat je zoekt
pi_23320144
Thanks.
Ik weet nu waarom mijn Frying Pan niks waard is, had niet alle treasure clues, ach, Solus Greatsword is toch het beste wapen, op Sword of Aeons na, en dat heb ik gekocht toen ik enoeg geld had.

Maar niemand heeft iets over die kelder staan.
En ben echt benieuwd of je daar in kan.
Zal wel niet, maar wil het graag zeker weten.
pi_23321586
En nog iets
Die stomme poppen.
Toen ik in Bowerstone South was kwam er een jochie naar me toe en zei dat er 6 poppen waren
(Briar Rose, Whisper, Thunder, Maze, een van jezelf en umm, Jak?) en als je die alle 6 hebt moet je naar z'n leraar gaan, want die dude spaart ze oid.
Nu, heb ik ze alle 6, ga ik naar die gast, kan ik er niks mee doen.
Iemand die daar iets over weet?

Verder ben ik nu voor de 3e keer bezig, al ongeveer 30u en Albion is bijna helemaal van mij..
Alleen Bowerstone North is zo onwijs expensive.

[ Bericht 0% gewijzigd door Migwi op 15-11-2004 23:55:02 ]
pi_23329015
Hoe kan je zo'n shop kopen dan? Ik heb die gast al tig biertjes en kadootjes gegeven, maar nog steeds kan ik hem niet overkopen...
Euh....?
  maandag 15 november 2004 @ 15:01:28 #60
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23329201
volgens mij moet je om in die kelder te komen een keertje 's nachts komen en dan met je zwaard die kelder kapot slaan... Ik ben wel in de kelder geweest (niet veel aan trouwens) maar stom he... Ik weet niet meer hoe je erin kan komen... Ik dacht dus 's nachts deuren kapot slaan... maar zeker weten doeik het niet... Zal vanavond nog wel eens checken en het je morgen vertellen, goed?! (zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet ff checken... :-) )
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_23330306
Als ik het goed heb moet je bij dat bewegende standbeeld wachten tot hij zegt dat hij naar bowerstone wijst en dan zo snel mogelijk naar die kelder rennen, dan zijn de deuren open dacht ik!
  maandag 15 november 2004 @ 17:02:15 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23331833
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef Marvin het volgende:
Hoe kan je zo'n shop kopen dan? Ik heb die gast al tig biertjes en kadootjes gegeven, maar nog steeds kan ik hem niet overkopen...
gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppen
Dan komt er een berichtje dat er een winkel te koop staat
The line is a dot to you!
pi_23332667
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef kepler het volgende:

[..]

gewoon het volgcommando gebruiken. De winkelier meelokken naar een donker stukje bos, en daar zijn hoofd eraf choppen
Dan komt er een berichtje dat er een winkel te koop staat
Bij mij volgen die mensen me nooit
Ik ben dan ook 100% evil met rooie wolken om me heen enzo.

Wat ik doe is s'nachts gewoon inbreken en de mensen in bed vermoorden met Drain Life
Het huis komt dan vrij als te koop en als winkeleigenaar daar toevallig ook in bed lag komt ook nog eens de winkel vrij.
pi_23343349
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef Droeke het volgende:
volgens mij moet je om in die kelder te komen een keertje 's nachts komen en dan met je zwaard die kelder kapot slaan... Ik ben wel in de kelder geweest (niet veel aan trouwens) maar stom he... Ik weet niet meer hoe je erin kan komen... Ik dacht dus 's nachts deuren kapot slaan... maar zeker weten doeik het niet... Zal vanavond nog wel eens checken en het je morgen vertellen, goed?! (zit nu op mijn werk, dus kan het nu niet ff checken... :-) )
Super
quote:
Als ik het goed heb moet je bij dat bewegende standbeeld wachten tot hij zegt dat hij naar bowerstone wijst en dan zo snel mogelijk naar die kelder rennen, dan zijn de deuren open dacht ik!
Is er een bewegend standbeeld dan?
pi_23344284
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

Super
[..]

Yup.. als je de heroes guild uitkomt en de heuvel oploopt staat er een standbeeld, die wijst ergens heen en beweegt heel langzaam.. kijk maar eens goed..
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:46:28 #66
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23347897
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

Super
[..]

Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checken Sorry.... Dat bewegende standbeeld is mij ook nog niet opgevallen (vanavond toch eens ff checken dan).

Ik heb nog 1 vraagje: Moet je trouwens voor die Silverkey-kisten EXACT het aantal keys hebben voor ze te kunnen openen of is het ook ok als je gewoon meer hebt (bijv. 19 voor een kist van 15)?

Groetjes (en vanavond weer lekker spelen!!!)
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:05:15 #67
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_23350521
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 10:46 schreef Droeke het volgende:

[..]

Hmm gisteren nog wel gespeeld, en ben alleen maar overdag in Bowerstone South geweest... Helemaal vergeten 's nachts nog eens terug te gaan om te checken Sorry.... Dat bewegende standbeeld is mij ook nog niet opgevallen (vanavond toch eens ff checken dan).

Ik heb nog 1 vraagje: Moet je trouwens voor die Silverkey-kisten EXACT het aantal keys hebben voor ze te kunnen openen of is het ook ok als je gewoon meer hebt (bijv. 19 voor een kist van 15)?

Groetjes (en vanavond weer lekker spelen!!!)
Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:45:17 #68
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23352642
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:05 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Voor een kist van bijv. 15 moet je er gewoon 15 of meer hebben. Dus met 19 keys kan je prima een '15 keys' kist openen.
Hey Bedankt!!!
pi_23352666
Waar kan je al die hero dolls vinden?
pi_23355586
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb er één in de shop in de Arena gekocht, eentje lag volgens mij ergens bij dat huis met al die undead.. en verder.. staat t vast ergens in een walkthrough.. dit is wat ik zo even weet..
Euh....?
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:47 #71
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23355711
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
De meeste verdien je door goede scores in de pub games te halen. Als dit je niet lukt, kan je met slow-time spreuk de tijd nog vertragen voor je aan zo'n spelletje begint.
Fok! Groentje
pi_23356268
Bij mij gaat fable lekker rustig aan haha heb net de arena gedaan
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:18:18 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23363794
Yep! Voor in de kelder te komen in Bowerstone South moet je 's nachts naar binnen gaan, geen probleem! Net nog geprobeerd. VOnd het alleen beetje tegenvallen... 1 rek en 1 kistje.... Maar goed, zo moet het dus...

Heb hem net trouwens uitgespeeld... Sjezus wat duurt die aftiteling lang!!!
pi_23365234
quote:
Die stomme poppen.
Toen ik in Bowerstone South was kwam er een jochie naar me toe en zei dat er 6 poppen waren
(Briar Rose, Whisper, Thunder, Maze, een van jezelf en umm, Jak?) en als je die alle 6 hebt moet je naar z'n leraar gaan, want die dude spaart ze oid.
Nu, heb ik ze alle 6, ga ik naar die gast, kan ik er niks mee doen.
Iemand die daar iets over weet?
  woensdag 17 november 2004 @ 13:26:28 #75
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23375732
Over die poppen:

De leraar van dat jochie zoek naar precies deze poppen:

Briar Rose : Bowerstone South - Card Pairs (faster than 30 sec)
Whisper : Oakvale - Coin Golf (2 under par)
Twinblade : Bandit Camp - Spot the Addition
Scarlet Robe : Knothole Glade - Card Sorting
Thunder : Arena or North Bowerstone - Item Shop
Maze: Hook Coast - Shove Ha'Penny (30+ points)

Maar wat er daarna gebeurt weet ik ook niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')