abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2004 @ 10:25:39 #26
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_23044659
quote:
Op woensdag 3 november 2004 04:37 schreef BGN het volgende:

Maar een goede/slechte keuze hoort veel vaker in te houden dat sommige deuren wel of niet opengaan, en dat mensen liever mee willen werken. Of is het een stukje maatschappijkritiek binnen het spel dat mensen zelf geen goed onderscheid kunnen maken tussen goed en slecht, en meer letten op roem
Mjah, heb je idd gelijk in. Op het moment dat ik net echt evil werd herkenden de karakters mij ook wel als evil en kreeg ik weinig van ze gedaan. Vrouwen zagen me ook niet meer staan. Maar als je daarna weer een quest hebt gedaan dan vindt iedereen je toch wel weer geweldig en een held. Kan bewust ingeprogrammeerd zijn, maar misschien was het ook wel te ingewikkeld om een matrix te maken van evil en quest gehaald= reactie X en niet evil en quest gehaald = reactie Y.
Maar dat klinkt eigenlijk juist als iets heel simpels, dus misschien is het toch wel bewust gedaan. Ik heb me er ook wel wat over verbaasd. Zit ik daar lekker Orchard farm te plunderen, vinden ze je opeens stoer. Klootzakken.
Gevreesd wil ik worden, met 1 knip van mijn vinger wil ik dat vrouwen zich niet uit liefde aan mijn voeten werpen, maar uit angst. Dorpjes moeten leeglopen, guards moeten zich ingraven in het zand, kinderen moeten schreeuwend wegrennen waarna ik ze in de rug steek. Want ik ben evil !! Ik ben Wepeel2 de onderdrukker!! Muwhahaha.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 3 november 2004 @ 11:47:09 #27
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23046426
Ik had met mn stomme kop een vrouwke in elkaar gebeukt op de hero guild... nu staat er ongeveer voor 10000 gold een boete uit en kank mn quest cards niet meer pakken toen maar overnij moeten beginnen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 3 november 2004 @ 14:38:10 #28
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_23050070
quote:
Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef numero_uno het volgende:
Ik had met mn stomme kop een vrouwke in elkaar gebeukt op de hero guild... nu staat er ongeveer voor 10000 gold een boete uit en kank mn quest cards niet meer pakken toen maar overnij moeten beginnen
Een andere naam kopen is ook een optie.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_23050362
vorige week was ik bij de eindbaas, was me niet gelukt. En nu al een week niet meer gespeeld
  woensdag 3 november 2004 @ 14:54:42 #30
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23050488
Owkee.
Jullie gaan mij misschien nu vertellen waarom ik Fable moet kopen. Ik twijfel namelijk nog.

ik ben iemand die vooral van racespelletjes houd en af en toe eens op de pc spelletjes zoals syberia (1 en 2), max payne (1 en 2), unreal, doom, etc speel.

Is Fable dan wel wat voor mij?
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_23051740
quote:
Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef ZX9R het volgende:
Owkee.
Jullie gaan mij misschien nu vertellen waarom ik Fable moet kopen. Ik twijfel namelijk nog.

ik ben iemand die vooral van racespelletjes houd en af en toe eens op de pc spelletjes zoals syberia (1 en 2), max payne (1 en 2), unreal, doom, etc speel.

Is Fable dan wel wat voor mij?
Nee
Fable is iets totaal anders dan een race spel of een FPS..
Euh....?
pi_23051825
quote:
Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb daar ook een keer een vrouwtje en 2 guards vermoord.. gewoon wegwarpen en daarna weer terugkomen.. is er niks meer aan de hand!
Euh....?
  woensdag 3 november 2004 @ 15:49:58 #33
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23051872
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:45 schreef Marvin het volgende:
Nee
Fable is iets totaal anders dan een race spel of een FPS..
Kee,
Maar wat is het dan wel voor spel.
ik heb een aantal dingen gehoord en gelezen erover, dat je de slechte en de goede kant in kunt. Eigenlijk net zoiets als B&W?
Dat was namelijk best een leuk spel.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  woensdag 3 november 2004 @ 15:51:07 #34
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_23051903
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:48 schreef Marvin het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een keer een vrouwtje en 2 guards vermoord.. gewoon wegwarpen en daarna weer terugkomen.. is er niks meer aan de hand!
Inderdaad.
Nog zo'n mooi voorbeeld van de geavanceerde AI.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_23062749
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Kee,
ik heb een aantal dingen gehoord en gelezen erover, dat je de slechte en de goede kant in kunt. Eigenlijk net zoiets als B&W?
Lees de OP maar.. het is een soort Adventure/RPG..
Euh....?
pi_23062834
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Kee,
van de zelfde makers als
pi_23072084
quote:
Op woensdag 3 november 2004 14:38 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Een andere naam kopen is ook een optie.
mja was ook net begonnen dus veel maakte het niet uit
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23131772
-sorry, never mind-
  maandag 8 november 2004 @ 20:32:45 #39
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23174806
En toch is het mogelijk om met alle side-quests het in 9 uur uit te spelen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23174862
Fable

Ik heb het spel gewonnen bij de games.fok.nl prijsvraag, en ik had nooit verwacht dat ik het spel zo leuk zou vinden.

Burnout3 en TopSpin heb ik niet meer in de Xbox gedaan sinds ik Fable heb
  maandag 8 november 2004 @ 21:33:33 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23176437
Dit spel behoort bij de grootste teleurstellingen van het jaar.

In het begin had het heel veel te bieden. Het begin, toen het nog in development was en dat je op hun forum kan mee discusieren. Veel van die ideeen werden gebruikt samen met heel veel goede ideeen die de makers zelf hadden. Ze beloofden ongeveer 100 uur speelbaarheid om maar iets te noemen.

Op het eind hebben ze ontzettend veel weggelaten en heb je deze troep gekregen. Een spel dat je binnen 10 uur (inclusief sub-quests etc) uitgespeeld hebt. Items en Armor en weapons die je vroegtijdig kreeg als rewards zijn zo goed dat je het rest van het spel niks nieuws hoeft te kopen.

En de bosses en creatures waren nou ook niet echt een uitdaging.

Het is leuk om tussendoor even te spelen en de paar vernieuwende game mechanics te zien. Zoals je uiterlijk dat veranderd met betrekking tot je keuzes en dat NPC's hierop reageren. Voor de rest niks bijzonders
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 8 november 2004 @ 22:15:16 #42
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_23177674
Ja hij was wel wat kort, maar heb me wel goed vermaakt in het spel.
Van mij mogen ze wel meer van dit soort games uitbrengen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_23180799
quote:
Op maandag 8 november 2004 21:33 schreef Enyalius het volgende:
Dit spel behoort bij de grootste teleurstellingen van het jaar.

In het begin had het heel veel te bieden. Het begin, toen het nog in development was en dat je op hun forum kan mee discusieren. Veel van die ideeen werden gebruikt samen met heel veel goede ideeen die de makers zelf hadden. Ze beloofden ongeveer 100 uur speelbaarheid om maar iets te noemen.

Op het eind hebben ze ontzettend veel weggelaten en heb je deze troep gekregen. Een spel dat je binnen 10 uur (inclusief sub-quests etc) uitgespeeld hebt. Items en Armor en weapons die je vroegtijdig kreeg als rewards zijn zo goed dat je het rest van het spel niks nieuws hoeft te kopen.

En de bosses en creatures waren nou ook niet echt een uitdaging.

Het is leuk om tussendoor even te spelen en de paar vernieuwende game mechanics te zien. Zoals je uiterlijk dat veranderd met betrekking tot je keuzes en dat NPC's hierop reageren. Voor de rest niks bijzonders
Dat is PRECIES hetzelfde wat met HALO is gebeurt.
Ik volgde de ontwikkeling van HALO vanaf begin 2000 volgens mij.
Het zou een groots spel worden met ontzettend veel bewegingsvrijheid en ontzettend veel features e.d. En combat vooral in de vorm van een tactical shooter. En zou voor de PC uitkomen.

Helaas direct na de overname door microsoft bleek al snel dat hier nooit meer iets van terecht zou komen. Want tactical shooters lenen zich niet voor game consoles.
Heel het spelconcept is geen ruk meer van over. Tis hack&slash met geweren geworden.

Erg jammer.
  dinsdag 9 november 2004 @ 07:10:52 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23183786
tvp?
The truth was in here.
  dinsdag 9 november 2004 @ 07:19:09 #45
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23183815
heb halo nooit echt gemogen dus geen groot verlies

maar het is wel typisch dat het vaker voorkomt. veel beloven en veel laten zien in speelbare demo's. dan paar maanden voor release bijna alles eruit rukken, zodat er een mager model overblijft.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_23183975
Fable topic toch?
  dinsdag 9 november 2004 @ 08:47:36 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23184379
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Fable topic toch?
That's what it says.
The truth was in here.
pi_23192523
Ik heb in Oakvale een boete gekregen omdat ik met een getrokken wapen rondliep+slapen in een bed dat me niet toebehoorde+stelen.
Een van de guards kwam bij me om mijn schuld te innen, maar ik had niet voldoende geld.
Toen kwamen ze van alle kanten...
Ik ben het dorp uitgegaan, en als je dat normaal terug binnenkomt verschijnt je boete terug.
Maar ik had een quest gedaan, had genoeg geld en wou dus gaan betalen, maar ineens zijn ze dit blijkbaar vergeten.
Hoe komt het dat die boete niet blijft gelden?
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:17:03 #49
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_23192563
gewoon verjaard.
pi_23193046
Tnx
dan nog even een vraagje.
Hoe zit dat met je leeftijd?
Blijf je maar ouder worden? Sterf je ooit eens van ouderdom, of hoe zit dat eigenlijk.
SOrry voor de ietwat debiele vragen, maar er zijn al veel te veel topics gemaakt over fable om die allemaal door te lezen en zo het antwoord te weten te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')