abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22944887
quote:
Osama bin Laden laat van zich horen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
CAIRO Al-Qaeda-leider Osama bin Laden
heeft van zich laten horen via een
videoband,die is uitgezonden door de
Arabische tv-zender al-Jazeera.

De terroristenleider bedreigt de VS
opnieuw met aanslagen zoals die van 11
september 2001.Hij legt de Amerikanen
uit dat de aanslagen bedoeld waren om
hen te laten zien hoe moeilijk moslims
het altijd hebben.

Bin Laden beschuldigt George Bush ervan
de Amerikanen sinds 11-9-2001 te hebben
misleid.Hij noemt diens regering "net
zo corrupt als een Arabisch regime".Hij
noemt ook John Kerry,wat erop wijst dat
het een redelijke recente opname is.
Bin richt zich dit keer tot het Amerikaanse volk. Dit zal Bush wel in de hand werken neem ik aan zo vlak voor de verkiezingen
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:50:22 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_22944971
Kerry :

'Hoera hij noemt mij ook,'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22945047
Wel relaxt van Bin dat ie uitlegt dat de aanslagen van 11 sept bedoeld waren om de Amerikanen te laten zien hoe moeilijk moslims het altijd hebben... Na Bin zn actie werd het pas moeilijk voor ze

Bush zou ook is een bandje moeten maken vanaf zn ranch..

[ Bericht 20% gewijzigd door My_Way op 29-10-2004 22:59:26 ]
pi_22945133
edit
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:57:51 #5
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:57:52 #6
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_22945154
goh verbazend... en dat zo vlak voor de verkiezingen
misschien maandag nog even code rood invoeren en dan zit de angst er weer goed in bij de amerikanen... en wat doen mensen die bang zijn? zich masaal verschuilen achter de leider

kuddegedrag

[ Bericht 0% gewijzigd door killerkef op 29-10-2004 22:58:21 (spelfout) ]
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:58:46 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22945174
Goh, zal die binnenkort toevallig opgepakt worden?
pi_22945231
Baardmans probeerd de verkiezingen te beinvloeden dus. Nou ja, de enige die werkelijk blij zal zijn met de herverkiezing van Bush is A-Q zelf paradoxiaal genoeg. Laat hem toch lekker kletsen.
pi_22945264
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:58 schreef Tiemie het volgende:
Nee, dat hij van zich laat horen bewijst op zijn minst dat hij niet gepakt is. Als het een recente video is, waar het op lijkt, is die kans minimaal.
pi_22945271
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:58 schreef Tiemie het volgende:
Zou wel heel doorzichtig zijn denk ik
pi_22945362
Net voor de verkiezingen laat hij wat van zich horen, over toeval gesproken zeg....
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_22945382

'Zionistische honden zijn die kandidaten van jullie!'
pi_22945434
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:05 schreef andromeda1968 het volgende:
Net voor de verkiezingen laat hij wat van zich horen, over toeval gesproken zeg....
Ik vraag me nou eigenlijk af wat iedereen met dit soort opmerkingen bedoelt. Kennelijk suggereren jullie dat Bin in een hok in Washington zit en af en toe onder dwang een bandje moet inspreken van Bush
pi_22945487
Ik hoop dat ze hem nooit pakken.

Hij heeft zo lang uit handen weten te blijven van Bush, dat het gewoon een dikke tegenvaller zou zijn als-ie alsnog werd ingerekend.

Het is net als in gevangenisfilms, daar hoop je ook altijd dat ze ontsnappen.
pi_22945597
ik vind het best de moeite waarde om naar zijn video te kijken en goed te luisteren.
Hij begon met een feit, het feit dat de veiligheid belangrijk is voor elk volk, voor elke natie en dat voor de vrijheid gevochten kan worden en dat de moslims nu ook vechten om hun veiligheid en vrijheid terug te winnen..na eeuwen lang kolonisaties en nu amerikaanse imperialisme.

Hij had tegen de amerikanen, het amerikaanse volk, het volk dat na 4 jaren lang nog steeds niet begrijpt of niet wil begrijpen waarom 11/9 plaatsvond. Binladen had het antwoord, in 1982 viel israel Lebanon aan met amerikaanse toestemming en amerikaanse marines. In die moeilijke tijden en zeer emotionele momenten wist hij al dat hij wraak zou moeten nemen van de agressor, Hij zag op tv hoe een gebouw in lebanon instortte en kwam op het idee de twins door te boren mbv vliegtuigen. Hij zat in die tijd in Pakistan of afghanistan waar hij in oorlog was tegen de Russen en was gesteund door de VS. Hij was pas 25 jr oud, maar die moeilijke momenten bevestigden zijn wil en maakten hem zo geduldig en zorgvuldig dat hij uiteindelijk na bijna 20 jr lang zijn plan uitvoerde.. met succes.
Er was gepland dat de aanslagen niet meer dan 20 min duurden, maar dankzij bushs administratie hadden de kapers bijna 3x zoveel tijd...iets wat binladen zelf bewonderde.
Hij noemde de aanslagen een groot succes, ze kostten de vs zo'n 1000 miljard dollar en de gevolgen zjn tot nu toe zichtbaar en voelbaar.

Hij had het ook over george I Bush, of wel de vader Bush. Tijdens zijn visites aan arabische landen, dachten de arabieren dat hij democratie mee zou brengen. Het bleek dat de visites het omgekeerde effect hadden. Elke zoon van bush kreeg een bepaalde taak in de vs, net als de zoons van de arabische leiders. Daarnaast werd Bush de Vder jaloers op arabische leiders, zo jaloers dat hij zijn zoontje leerde hoe hij bijv. kan spelen met verkiezingen zoals wat gebeurde in California...we weten allemaal dat Saddam werd herkozen met 99%. daarnaast deed hij net als regeringen in bijv. egypte en Syrie een trucje om de vrijheid van zijn eigen volk te stelen, namelijk door wetten in te voeren om hun veiligheid te beperken... want de wet kan niet overtreden worden..maar je kunt wel de overtredingen legaal maken door de wet aan te passen... we weten nu wat er gebeurt met duizenden mensen die zomaar zijn opgepakt...Abu ghraib en guantanmo spreken voor zichzelf.

Wat belangrijk is, is dat noch bush noch kerry en zelf alqaeda de veiligheid van de amerikanen niet bepaalt, dat ligt aan de amerikanen zelf, ze moeten hun stemmen laten horen en ze moeten iemand kiezen die de moslims weet met rust te laten.. want de motivaties/motieven voor een nieuwe 11/9 bestaan er nog en zijn nu nog 'gerechtvaardiger'.

Als de amerikanen nu een stukje wijzer zijn geworden na 4 jr lang, dan hoop ik voor hen dat ze zeker bush niet kiezen en dat ze goed moeten oppassen met de buitenlandse politiek van hun staten ...met name als kerry wint..want hij staat ook volkomen aan de kant van israel.
pi_22945698
quote:
Hij heeft zo lang uit handen weten te blijven van Bush, dat het gewoon een dikke tegenvaller zou zijn als-ie alsnog werd ingerekend.
Aan de andere kant is het helemaal krom dat als Kerry dan eenmaal achter het stuur zit, Bin gepakt wordt.

erg vreemd allemaal dat Bin nog vrij man is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_22945719
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:15 schreef zurich het volgende:

Daarnaast werd Bush de Vder jaloers op arabische leiders, zo jaloers dat hij zijn zoontje leerde hoe hij bijv. kan spelen met verkiezingen zoals wat gebeurde in California...we weten allemaal dat Saddam werd herkozen met 99%.
Wartaal.. Als hij zou spelen met de verkiezingen, zou ie 't niet om 500 stemmen laten hangen.
pi_22945756
Wat een klets kraamt Zurich uit!

Bush for president!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:21:24 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22945773
Ik heb werkelijk geen flauw benul wat Bin Laden hier mee wil bereiken.

De verkiezingen beinvloeden ja, en dan? Support voor Bush?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22945835
Is nu eindelijk de discussie beeindigd dat Osama niet achter 9/11 zat ?
pi_22945861
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw benul wat Bin Laden hier mee wil bereiken.

De verkiezingen beinvloeden ja, en dan? Support voor Bush?
Ik vroeg me al af in welke context hij Kerry precies heeft benoemd.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:28:43 #22
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22945956
Eerlijk gezegd ben ik best tevreden dat Osama bin Laden iets van zich laat horen, dat betekent in ieder geval 1 ding: en dat is dat de oorlog tegen het zgn. terrorisme van Georgië Bush absoluut heeft gefaald, en dat ondermijnt uiteraard zijn autoriteit en het logische gevolg daarvan is mijn tevredenheid

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:44:13 #23
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_22946380
"jullie veiligheid ligt niet in de handen van Bush, Kerry of Al Qaida, maar in jullie eigen handen"

betekent dat dat OBL zich ook verkiesbaar stelt?
pi_22946409
Hij lijkt er in de verste verte niet op volgens mij.
pi_22946492
quote:
Bin Laden:
If Bush says we hate freedom, let him tell us why we didn't attack Sweden, for example. It is known that those who hate freedom do not have dignified souls, like those of the 19 blessed ones.

We fought you because we are free… and want to regain freedom for our nation. As you undermine our security we undermine yours
Hier heeft ie zeker een punt, het hele "they attack us because they hate our freedom" is sowieso onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')