Bin richt zich dit keer tot het Amerikaanse volk. Dit zal Bush wel in de hand werken neem ik aan zo vlak voor de verkiezingenquote:Osama bin Laden laat van zich horen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
CAIRO Al-Qaeda-leider Osama bin Laden
heeft van zich laten horen via een
videoband,die is uitgezonden door de
Arabische tv-zender al-Jazeera.
De terroristenleider bedreigt de VS
opnieuw met aanslagen zoals die van 11
september 2001.Hij legt de Amerikanen
uit dat de aanslagen bedoeld waren om
hen te laten zien hoe moeilijk moslims
het altijd hebben.
Bin Laden beschuldigt George Bush ervan
de Amerikanen sinds 11-9-2001 te hebben
misleid.Hij noemt diens regering "net
zo corrupt als een Arabisch regime".Hij
noemt ook John Kerry,wat erop wijst dat
het een redelijke recente opname is.
Nee, dat hij van zich laat horen bewijst op zijn minst dat hij niet gepakt is. Als het een recente video is, waar het op lijkt, is die kans minimaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:58 schreef Tiemie het volgende:
Goh, zal die binnenkort toevallig opgepakt worden?
Zou wel heel doorzichtig zijn denk ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:58 schreef Tiemie het volgende:
Goh, zal die binnenkort toevallig opgepakt worden?
Ik vraag me nou eigenlijk af wat iedereen met dit soort opmerkingen bedoelt. Kennelijk suggereren jullie dat Bin in een hok in Washington zit en af en toe onder dwang een bandje moet inspreken van Bushquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:05 schreef andromeda1968 het volgende:
Net voor de verkiezingen laat hij wat van zich horen, over toeval gesproken zeg....![]()
Aan de andere kant is het helemaal krom dat als Kerry dan eenmaal achter het stuur zit, Bin gepakt wordt.quote:Hij heeft zo lang uit handen weten te blijven van Bush, dat het gewoon een dikke tegenvaller zou zijn als-ie alsnog werd ingerekend.
Wartaal.. Als hij zou spelen met de verkiezingen, zou ie 't niet om 500 stemmen laten hangen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:15 schreef zurich het volgende:
Daarnaast werd Bush de Vder jaloers op arabische leiders, zo jaloers dat hij zijn zoontje leerde hoe hij bijv. kan spelen met verkiezingen zoals wat gebeurde in California...we weten allemaal dat Saddam werd herkozen met 99%.
Ik vroeg me al af in welke context hij Kerry precies heeft benoemd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw benul wat Bin Laden hier mee wil bereiken.
De verkiezingen beinvloeden ja, en dan? Support voor Bush?
Hier heeft ie zeker een punt, het hele "they attack us because they hate our freedom" is sowieso onzin.quote:Bin Laden:
If Bush says we hate freedom, let him tell us why we didn't attack Sweden, for example. It is known that those who hate freedom do not have dignified souls, like those of the 19 blessed ones.
We fought you because we are free… and want to regain freedom for our nation. As you undermine our security we undermine yours
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |