Hou opquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
GTA:SA is zooo vet...deze maanden word zo dik gamen...over 2 weken ratchet and clank 3 en halo 2 en nog een sloot games...
maar SA is beter dan Vice en beter dan liberty...zo'n dikke game
zie mijn posts, ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:50 schreef B het volgende:
Godverdomme weer als ik in die striptent een private show wil loopt hij vast
Heb jij alle andere San Andreas topics al doorgelezen? Deze vraag is al minstens 100x gesteld!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
Wanneer komt die pc versie uit?
Countdown:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb jij alle andere San Andreas topics al doorgelezen? Deze vraag is al minstens 100x gesteld!![]()
NIEMAND weet dit. We weten het pas als Rockstar dit bekend maakt. En als Rockstar dit officiëel bekend heeft gemaakt, dan weet jij dat snel genoeg!
Als het goed is staat dat in dat bijgeleverde boekje hoor, hetzelfde geld voor de vliegtuigen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:14 schreef Saked het volgende:
Hoe besturen de heli's? Hetzelfde als in Gta vc?
waaar zie ik dat?????? oohhh ja ik zie het al ja die heb ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:01 schreef jp84 het volgende:
[..]
zie mijn posts, ik heb precies hetzelfde
heb jij ook 30004
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die missies met de timing zoals de missie op het strand.
Er is dan een cirke;tje in het midden en knopjes komen van links naar rechts.
Moet je nu op die knoppen drukken als hij in het midden van het cirketltje is.
hoop dat iemand mij snapt!
Maar even over dat inbreken idd hoe doe je dat? Heb eigelijk niet goed mee gekregen hoe dat moet, of misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel? Kan iemand even iets op helderen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:19 schreef H.M.Murdock het volgende:
Countdown:
San Andreas PC
206 dagen
![]()
Geen idee,.... geloof dat het s' nachts moet en je moet eerst de inbreek missie doen geloof ik. Moet het zelf ook nog doen... gewoon lekker gaan gamen joh,.. kom je vanzelf wel achter ! Je kan godver ook zoooooveeelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar even over dat inbreken idd hoe doe je dat? Heb eigelijk niet goed mee gekregen hoe dat moet, of misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel? Kan iemand even iets op helderen?![]()
www.gtagames.nlquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:36 schreef DeRCT14 het volgende:
eej Murdock, het zou wel leuk zijn als je een source gaf.
Ja idd! Je kan echt te veelquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,.... geloof dat het s' nachts moet en je moet eerst de inbreek missie doen geloof ik. Moet het zelf ook nog doen... gewoon lekker gaan gamen joh,.. kom je vanzelf wel achter ! Je kan godver ook zoooooveeelIk zoek bv de traitlon race,.....
Misschien hebben ze stiekem ergens een eilandje in de zee, genaamd Area 51? Zou wel leip zijN!! In het echt ligt Area 51 ook rondom las vegas, dus misschien zijn de heren van Rockstar zo cool geweest om het erin te stoppen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:33 schreef jp84 het volgende:
gister nacht ging ik ff in die privejet en dan over zee vliegen, kijken hoe ver ik kon
is echt neit normaal ik ben op een gegeven moment maar terug gevlogenhet lijkt wel oneindig.
als je op je map kijkt wordt SA ook steeds kleiner des te verder je gaat
Zomer 2005!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:48 schreef trith het volgende:
volgens mij is area 51 wel in het spel, dan is het die 'no fly zone' op je mapquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:48 schreef menesis het volgende:
[..]
Misschien hebben ze stiekem ergens een eilandje in de zee, genaamd Area 51? Zou wel leip zijN!! In het echt ligt Area 51 ook rondom las vegas, dus misschien zijn de heren van Rockstar zo cool geweest om het erin te stoppen?
Dat is inderdaad wel matig ja... verkleint ook de kans dat je op de top van andere gebouwen nog wat leuks kan tegenkomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Die dansmissie op het strand is niet leuk.
Ook base jumpen van gebouw naar gebouw is geen tactisch plan. Je parachute werkt maar 1 keer en dan sta je daar op de top van een ander gebouw zonder chute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |