daar wen aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:59 schreef Phat Lip het volgende:
CRAP dat ik die kut analog kut stick moet gebruiken!!! gvd echt crap
Je moet er 100 doen naar mijn weten..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu 21 tages sprayed, maar je krijgt er niks voor. Was dat nou voor zooi
Dat suckt wel ja,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:59 schreef Phat Lip het volgende:
CRAP dat ik die kut analog kut stick moet gebruiken!!! gvd echt crap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar bij de vorige GTA's kreeg je voor elke 10 een wapen bij je huisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:01 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Je moet er 100 doen naar mijn weten..
En Dr. Dre met de Snoop - Nuthin but a G thingquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:49 schreef Scylla het volgende:
Vet stoer. Na twee uurtjes spelen voel ik me echt een nigga from da hood. En ben NWA ook gaan waarderen
Het is gelukt.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je krijgt 'r na een missie voor tenpenny waar je molotov's het hotel in moet gooien.
De drie steden zijn gebaseerd op Los Angeles, San Fransico en Las Vegas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Is het precies nagebouwd dan?
Thanks! Ik heb het. Jemig, dat zit lekker verstopt achter die pilaren zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:34 schreef jp84 het volgende:
[..]
zoek in downtown naar een hotdog kraampje, daar tegen over zit het
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand tips voor de missie *robbing uncle sam*?
toen ik in de heftruck zat stond opeens meneer agent naast me
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in het Fable topic zijn. Of is dat een nieuwe feature in SA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |