En dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:41 schreef jp84 het volgende:
ik moet nu wel die strandfeest missie gaan halen, is niks anders meer
haha OGquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:50 schreef GF het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?![]()
OG Loc is echt een prachtig mannetje. Mijn voornaam is Jeffrey, 3x raden hoe m'n halve vriendenkring me nu noemt![]()
daarom koop ik SA op de PC, als protestquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sony is héél blij met mensen zoals jij!
Die zijn al geactiveerd, maar hoe pak je bv een tv op??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:16 schreef MrSkyline het volgende:
er zit 4 jaar tijd tussen vice en san andreas (fictieve jaren) dus het is best nomaal dat er een aantal dezelfde bakken rond rijden, er rijden nu toch ook in het echt oude wagens rond van een paar aar terug?
en @ het huisje roven, daarvoor moet je eerst de missie hebben gedaan die dit introduceerd, daarna kan je met zo'n zelfde bus als in die missie met de r3 knop deze missies activeren.
ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
hij ligt officieel nog maar 2 dagen in de winkel![]()
Ja, in werkelijkheid heeft ie een uurtje in de winkel gelegen tot de voorraad uitverkocht wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
hij ligt officieel nog maar 2 dagen in de winkel![]()
Gelukkig heb ik dat probleem niet, m'n motorskills zijn al behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Idd met die trein is best kut
het gaat allemaal goed totdat ik op de weg moet gaan rijden
dan flikker ik altijd van me motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |