Als je eenmaal aan de grond zit, kan je alleen nog maar omhoog gaan!
Heb ik nooit geloofd, maar heb het zelf meegemaakt nu. Dus I'm a believer!!
4 jaar geleden begon ik aan een opleiding (intern) voor een beroep, dat echt mijn droom was. Was heel zwaar, maar ging allemaal wel goed eigenlijk. Maar op een gegeven moment kwam er na 3 jaar een grote dip, waar ik niet meer uitkwam. Boem, afgetest, droom in duigen. 3.5 jaar zo in de prullen bak. Wist niet wat ik anders kon doen. Gaat aan jezelf twijfelen, aan je mogelijkheden e.d. Kortom, grote dip (hééle grote!!). Je ziet vrienden van de opleiding het wel met succes afronden. Aan de ene kant ben je heel blij voor ze, aan de andere heb je toch een wrange smaak. Het wordt je als het ware nog een keer op je neus gedrukt dat je gefaald hebt. Toch vrolijk blijven doen en zo... Heel vermoeiend.
Op het moment dat je denkt dat alles over is, gebeuren er opeens allemaal leuke dingen. Heel raar, alsof er ergens een knop omgedraaid wordt. Zo van 'ellende uit' 'goede tijden aan'. Ik kreeg een soortgelijke baan bij hetzelfde bedrijf. Minder zwaar, maar wel heel erg leuk. En ik ontmoette ook nog eens een hele leuke jongen, waarmee ik het nu al ruim een maand heel leuk heb. Hij heeft me ook heel erg geholpen om uit de dip te komen en dingen te relativeren. Een toppertje!!
Kortom, mijn leven is weer een beetje op de rails en eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik erg gelukkig ben. En van die ervaring (zo noem ik het nu) heb ik toch ook nog wel een heleboel geleerd en ben der sterker van geworden!
Nou vragen jullie je af waarom ik deze topic post! Nou gewoon, om te laten zien dat het eg kan. Van de bodem naar boven verhuizen.
GreetZzz
'Maak je niet dik'