Als "rookie" binnen Fok!Hattrick had ik vandaag het privilege deel te mogen nemen aan de eerste, grote Fok!Hattrick meeting. En wat voor een!!
![]()
Helaas kon ik niet op de afgesproken half twee aanwezig zijn op het meeting-point. Gelukkig was ik niet de enigste die te laat was. Qyn, SD en MadKow kwamen nog een half uur ofzo later...
Toen eindelijk iedereen present was, gingen we vol goede moed naar de Irish Pub. Aldaar konden we onder het genot van een pilsje of een andere verfrissing (of verwarming, namelijk koffie) én de tussenstanden van de HCE met elkaar kennismaken. Helaas moesten we al snel gaan karten. Ondergetekende had slechts een keer in zijn leven gekart en moest dat gebrek aan ervaring (laten we zeggen, disastrous experience) bekopen met een één-na-laatste plek. Opzich boeide dat niet, want het was wel een leuke en gave ervaring
en ik heb SD twee keer ingehaald, hehe
. Daarna bij qyn in de auto terug naar hartje Nijmegen, waar het vinden van een parkeerplaats niet eenvoudig bleek. Aangezien we het er roerend over eens waren dat 45 euri wel erg veel was voor een centraal parkeerplekje, hebben we na stug doorzoeken toch een goedkopere en centrale plaast gevonden. Vervolgens zijn we nog even het cafe in gedoken en gingen we om 17.30 uit eten bij het gezellige (en goedkope
![]()
) donatello's.
In het restaurant had JD nog een mooie verrassing voor een enkeling onder ons. SW kreeg zijn hard-verdiende "De Graafschap" award uitgereikt middels een prachtig beker en Grumpey kreeg de Max-Philip von
schurrefeld, blabla award onder luid applaus.
Voldaan door dranken en spijzen vertrokken we voor het 'hoofdgerecht' van de dag: De Hattrick-wedstrijden volgen in 'een internetcafé waar ook fris genuttigd kon worden'!!!. Daar bleek wel wat voor een positieve werking de meeting op de wedstrijden uitoefende. Doelpunt na doelpunt viel en ondanks het gebrek aan alcohol was de stemming bijzonder positief! Uiteindelijk hebben drie mensen een knap gelijkspel gehaald(Raffie, Grumpey en MadKow), verloor er slechts één (kavorka, die jammergenoeg al voor het wedstrijdvolgen moest gaan) en ging de rest met een klinkende overwinning naar huis
![]()
. Zelf haalde ik een spectaculaire 5-2 overwinning op de nr.2 in mijn divisie, terwijl ik 5-4-1 speelde
Al met al dus een bijzonder geslaagde dag!!
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid en in het bijzonder JD, die deze dag voor een groot deel mogelijk heeft gemaakt en veel heeft geregeld . Hulde aan JD