Ok dan is het goedquote:Op woensdag 3 november 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee joh, nu betaalt hij ze en ik leen ze gewoon
Ik heb een paar maanden terug een 58 mm Hama circular polarisatiefilter aangeschaf bij een fotoboer in Alkmaar.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:17 schreef Ouwesok het volgende:
---8<---
en minstens 80 eur voor een circulair polarisatiefilterzo even uit het hoofd
---8<---
Hey P, nu pas wakker?, ben alweer aan de lunch toequote:Op donderdag 4 november 2004 06:03 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen FOT
Het is weer vroeg dag vandaag. Vanmiddag maar eens lekker op tijd naar huis denk ik
Lekker.....een macje?quote:Op donderdag 4 november 2004 06:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Hey P, nu pas wakker?, ben alweer aan de lunch toe
Mogguuuhhh all [afbeelding]
Nee hoor!!quote:Op donderdag 4 november 2004 08:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Peter, je hebt mail!!!
half uur maarquote:Op donderdag 4 november 2004 08:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit ook alweer een dik halfuur op mijn werk
Gezien, maar misschien toch mijn nick maar een keer gebruiken hequote:Op donderdag 4 november 2004 08:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Peter, je hebt mail!!!
't Wordt steeds langer hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
half uur maar![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Wordt steeds langer hoor
Vroeger beginnenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:53 schreef Oceanonix het volgende:
Verdorie nog 7,5 uur scheiden mij van de vrijheid![]()
![]()
Ik moet tot 4 uur. Maar ja, morgen weer lekker een half dagje (half 8 - half 12) en dan lekker weekend.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dus kom je steeds dichterbij het tijdstip waarop je de pc weer af mag sluiten
* PdeHoog gaat dat vermoedelijk om een uur of 2 a 3 doen
Heb vannacht en vanmorgen wat extra uren gemaakt, zodat ik lekker op tijd naar huis kan voor de veranderingquote:Op donderdag 4 november 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet tot 4 uur. Maar ja, morgen weer lekker een half dagje (half 8 - half 12) en dan lekker weekend.
quote:Ik zit me zo te verheugen op zondag als we mijn camera gaan halen! [afbeelding]
Het was GAAAAAAAAFquote:Op donderdag 4 november 2004 12:32 schreef Subhuman het volgende:
En PdeHoog hoe was het bij Patricia du Fromage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |