Lekker wijf asjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb je niet meer?
Hoi!, jij bent nieuw hier!!... Welkom bij de Gijsjesquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb je niet meer?
Ik vind 'm leuk, mag ik 'm houden ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:04 schreef Gaaaast het volgende:
Hij is niet nieuwHijn is hier wel vaker rond 6 uur
Wel samen delen héquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk, mag ik 'm houden ?
Met jou altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wel samen delen hé
Pak jij `m in z`n kont, pak ik `m in z`n mondquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Met jou altijd
Jij poeet, jij :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:07 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Pak jij `m in z`n kont, pak ik `m in z`n mond
Reus!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:13 schreef Bastard het volgende:
Wat een drukte al
Lekkere boyquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Reus!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
Ik ga werken
Tot vanavond iedereen!!
Alhoewel.. ik ga bij Bass eten, misschien tot vannacht!
quote:Gijsjes Halo 2 clan bereikt 12 leden
Posted by Odin Nexium at 10/26/2004 1:23 PM
Jaaaa,.. 12 leden en groeiende !!
Het heugelijk feit is daar. Wij zijn met 12 man de grootste Halo 2 clan ooit !!
Ja he ! Jammer dat Brown lid is maar dat mag de pret niet,.... ehhh,.. weet niet meer hoe je dat woord schrijft ! De pret niet delven![]()
Anyhow,.... gefeliciteerd ! We kunnen gamen !
True, het is niet het meest originele en diepgaande verhaal, maar toch heb ik er van genoten. Net als in een Disney-film werd het eenvoudige verhaal heel mooi verteld, en dat maakt veel goed! En het was lekker soaperig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable uitgespeeld, moest ff voordat ik echt goed voor GTA ga zitten
Wat een slecht einde trouwens Damn, zelden zo'n zwak verhaal gezien Het was een enorme ervaring, het groeien van je character is echt tof, de opties in de steden, maar toch mis ik iets in Fable. Cijfer? Een dikke 8.
Etentjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ging ChOas morgen nou doen?
Roy die een spel uit speelt oook !! :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
True, het is niet het meest originele en diepgaande verhaal, maar toch heb ik er van genoten. Net als in een Disney-film werd het eenvoudige verhaal heel mooi verteld, en dat maakt veel goed! En het was lekker soaperig!
Een dikke 9 dus.
Geniet jij er een beetje van Gijs?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
Roy die een spel uit speelt oook !!
Ja, die filmpjes. Net een oude avonturenfilm/sprookje. Vind alleen de grapics wel tegenvallen, vooral ook van de filmpjes. Dat moet toch beter kunnen tegenwoordig. Maar verder. Ben net getrouwdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geniet jij er een beetje van Gijs?
Ik vind de graphics eigenlijk wel bij het spel passen....is mij in elk geval niet opgevallen dat ze slecht waren! Ben je goed of evil?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:40 schreef Gaaaast het volgende:
Ja, die filmpjes. Net een oude avonturenfilm/sprookje. Vind alleen de grapics wel tegenvallen, vooral ook van de filmpjes. Dat moet toch beter kunnen tegenwoordig. Maar verder. Ben net getrouwd
Heb m`n zusje ontmoet en mag zo naar de arena
Goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind de graphics eigenlijk wel bij het spel passen....is mij in elk geval niet opgevallen dat ze slecht waren! Ben je goed of evil?
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:03 schreef Gaaaast het volgende:
Goed
1. Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:56 schreef kepler het volgende:
mogguh
Hé jammer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hé jammer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, ik zal nog eens moeite doen om nieuws op Fok! games te plaatsen.
waarom ben je zwart?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
1. Goedemorgen
2. Je bent geen indiaan
3. Je hebt geen vrienden![]()
quote:
zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vandaag wordt een lange dag.
Omdat hij een huilie is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:26 schreef kepler het volgende:
waarom ben je zwart?
maar dat wisten we alquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Omdat hij een huilie is.
hij vind het niet leuk dat hij de komende paar jaar nog werk heeftquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat wisten we al
ow, nou jah. Ik vraag het zelf wel een keerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij vind het niet leuk dat hij de komende paar jaar nog werk heeft
wat is dat? debieb?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, nou jah. Ik vraag het zelf wel een keer
nu ben ik studeren in debieb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vandaag wordt een lange dag.
sja als je een hele dag niks doet duren ze sowieso lang héquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Ga je Halo 2 dan niet kopen Gijs?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Gijsjes.
Hey nou heb ik me eiguh aanguhmeld jah bij die halo klup.
(op advies van Odin).
Maar waarvoah eiguhluk![]()
De projectleider is net geweestquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast
Ben je al een beetje bijgekomen van de shock? Hoe gaat het nu verder met je werk? Heb je je erbij neergelegd?
Gijs alleen al voor de reden om met jou te kunnen gamen lekkere geile beer van mequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je Halo 2 dan niet kopen Gijs?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs alleen al voor de reden om met jou te kunnen gamen lekkere geile beer van me![]()
Gijs, even serieus. Ik vind het kut voor je en het lijkt me echt een hel. Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk of je rug dat trekt tot 2006.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:55 schreef Gaaaast het volgende:
De projectleider is net geweest. Der moeten een paar mensen weg. Ik krijg die kutfunctie per 1 januari . In de hoofdkeet. 8 uur per dag achter een bureau keuringsaanvragen verwerken
.Moed zakt me ff in de schoenen nu. Geen internet meet
. Geen vrijheid meer, die ik nu wel heb omdat ik ergens in een keetje op het werk zit
![]()
![]()
![]()
Kan je niet ergens anders gaan werken dan? Want als ik het zo hoor a je dat niet lang trekken nee.Zwaar bagger voor je.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:55 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
De projectleider is net geweest. Der moeten een paar mensen weg. Ik krijg die kutfunctie per 1 januari . In de hoofdkeet. 8 uur per dag achter een bureau keuringsaanvragen verwerken
.Moed zakt me ff in de schoenen nu. Geen internet meet
. Geen vrijheid meer, die ik nu wel heb omdat ik ergens in een keetje op het werk zit
![]()
![]()
![]()
M`n rug gaat wel Gijs, sinds ik 1x per week bij jouw slaap. Maar stel je eens voor dat de 40 uur per week werk moet doen wat je totaal niet interresseerd. Ik ben m`n dag thuiswerken kwijt. Ik moet er elke dag om 4,30 uit om om 4,45 uur weg te rijden om om 6 uur te beginnen. Onbetaalde reisurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, even serieus. Ik vind het kut voor je en het lijkt me echt een hel. Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk of je rug dat trekt tot 2006.
Gijs maar wat is nou het nut van die club eigenlik dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt twee wapens tegelijk gebruiken Gijs, dan kan ik je sandwitchen!
Gijsssssssquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs maar wat is nou het nut van die club eigenlik dan?
hebben we nog een plaats om elkaar te nemenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs maar wat is nou het nut van die club eigenlik dan?
Hommie!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:13 schreef Chocobo het volgende:
GTA TROUWENS !!!!![]()
Sorry dat ik dit zeg, maar als je het echt zo'n hel vind ga dan ander werk zoeken, desnoods totaal wat anders. Er zijn zoveel leuke banen die ook rugvriendelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:04 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
M`n rug gaat wel Gijs, sinds ik 1x per week bij jouw slaap. Maar stel je eens voor dat de 40 uur per week werk moet doen wat je totaal niet interresseerd. Ik ben m`n dag thuiswerken kwijt. Ik moet er elke dag om 4,30 uit om om 4,45 uur weg te rijden om om 6 uur te beginnen. Onbetaalde reisuren![]()
En heb een schurfthekel aan die gast die nu m`n baas word![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:19 schreef Quinny het volgende:
Morge trouwens
Hier is huize Chocobo gaat het gelukkig weer wat beter. Daan heeft andere antibiotica gekregen. En heeft zowaar vanmorgen weer 150cc gedronken. Gisteren miste ik jullie wel een beetje hoor
![]()
Ik mis Daan! Heel ergquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:19 schreef Quinny het volgende:
Morge trouwens
Hier is huize Chocobo gaat het gelukkig weer wat beter. Daan heeft andere antibiotica gekregen. En heeft zowaar vanmorgen weer 150cc gedronken. Gisteren miste ik jullie wel een beetje hoor
![]()
Dan kom je gezellig dit weekend even langsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik mis Daan! Heel erg![]()
Oh mag het ? Mag het?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig dit weekend even langs![]()
Jaaa is goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Oh mag het ? Mag het?
We bellen oke![]()
![]()
Ohhh. ok dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsssssssTotaal niks
NeeJe kan daar je group statistisc bekijken en kijken wie er online zijn. Tevens kan je via die site andere clan uitdagen etc etc,... .gewoon lekker klooien
GTA TROUWENS !!!!![]()
Ik speel meer games uit dan jijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Roy die een spel uit speelt oook !!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hommie!
Is goed doe ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ohhh. ok dan.![]()
Nou mensen ga naar me werk.
ps . Quin geef eenaan Daan
![]()
![]()
Black people LOVE dat fri' chickin! Gotta have that fri' chickin'!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Don't walk the walk if ya can't talk the talk.
Lag Internet er weer uit?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hij moet vandaag werken voor zijn geldquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lag Internet er weer uit?
Zoooooooooooooo gunt...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:48 schreef O-Ren het volgende:
Nee hij moet vandaag werken voor zijn geld![]()
![]()
Het is druk op z'n werk![]()
![]()
Homeboyquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik jou ook een beetje !!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooooo gunt...
O-Ren
Ik mis je een beetje
nee... dat doet het weer.... maar het is fucking druk manquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lag Internet er weer uit?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee hij moet vandaag werken voor zijn geld![]()
![]()
Het is druk op z'n werk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Homeboy
Gijsssssssss, je moet naar L.A. verhuizen! Ga voor da Thug-life!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben misbruikt vannacht !![]()
had je een natte droom gijsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben misbruikt vannacht !![]()
Daanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaa met Daan gaat het na 5 dagen pijn eindelijk weer beterDe bikkel !
![]()
moet jij niet strijken ofzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Daan![]()
Bemoei jij je nou met je eigen zaken!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet jij niet strijken ofzo![]()
Goed zo. Hou ze onder de duim.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet jij niet strijken ofzo![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed zo. Hou ze onder de duim.
Whehehe. Sorry O-Ren, moest ff Brown wat moed in praten nu ie zo hard moet werken. We weten allemaal toch wel dat jij de baas in huis bent hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft hem al !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd Zeus
Kom je langs van het weekendquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Daan![]()
I knowquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft hem al !![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Sorry O-Ren, moest ff Brown wat moed in praten nu ie zo hard moet werken. We weten allemaal toch wel dat jij de baas in huis bent hoor
Suckeeeer !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Sorry O-Ren, moest ff Brown wat moed in praten nu ie zo hard moet werken. We weten allemaal toch wel dat jij de baas in huis bent hoor
Graag maar dan wordt het denk ik zondagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kom je langs van het weekend?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Suckeeeer !Je bent snel te breken zeg
Figuurlijk dan
Ja hehe !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:06 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Kan dat zondag?
GTA Gijs,...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik alleen maar ga rondrijden en luisteren naar Radio Los Santos.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GTA Gijs,...
for sure,... for sureCome on biatch !
Hoop nieuwe features al meteen in het begin zeg.... die marker op de kaart die je aan en uit kan zetten. De positieve of negatieve reacties die je kan geven aan iedereen op straatquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen maar ga rondrijden en luisteren naar Radio Los Santos.![]()
Heerlijk
Thanx ik mis Daanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe !
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:01 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Bemoei jij je nou met je eigen zaken!!!!!!!!!!!
Ga werken of zo![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon wat ik zeg ja![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is dat steeds dezelfde?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:57 schreef Gaaaast het volgende:
868 Gijsjes zitten op de vroege ochtend geile praatjes over msn te doen
867 Gijsjes maken zich op voor drukke game maanden
Heh, nu ben ik geil
Nouja, bijna weeeknd
ff voor ChOas, die komt zo onder de douche uit![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsof het indruk maakt he!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
Die stoere praat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
laat hem in die waan anders komt het helemaal niet meer goed met die jongenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alsof het indruk maakt he!![]()
Het is gewoon lachwekkend
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:18 schreef O-Ren het volgende:
Sorry ga nu douchen.![]()
Werkse gijsjes![]()
![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:18 schreef O-Ren het volgende:
Werkse gijsjes![]()
![]()
euh NEEquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
euh NEE
Daar is de douche te klein voor!![]()
grote mond hè op een afstandje zo.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alsof het indruk maakt he!![]()
Het is gewoon lachwekkend
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:18 schreef O-Ren het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
euh NEE
Daar is de douche te klein voor!![]()
*Eneco waarschuwt*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed plan.
Eens een slaaf altijd een slaaf Gijs,....... neger je Roots nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
grote mond hè op een afstandje zo.....
maar in het echie: ja meester, is goed meester.... meteen meester
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Is er iets aan de hand met Ker?
Hij zou vanavond langskomen maar ik heb al de hele week niks van hem gehoord? Zijn telefoon neemt hij ook niet op.
Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens een slaaf altijd een slaaf Gijs,....... neger je Roots niet![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Is er iets aan de hand met Ker?
Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
grote mond hè op een afstandje zo.....
maar in het echie: ja meester, is goed meester.... meteen meester
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Godver, wat een coole foto!quote:
Het is dat je die laatste zin erbij zet, anders werd ik gekquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:11 schreef Magneet het volgende:
dadelijk even een schermpje halen bij de mediamarkt
[afbeelding]
42"plasma
alleen is het helaas voor op het werk maar kunnen we iig in de pzuae goed gamen
als ik die 2000 euro zo ff uit me binnenzak kon trekken had ik het wel gedaan hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is dat je die laatste zin erbij zet, anders werd ik gek
Iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is dat je die laatste zin erbij zet, anders werd ik gek
Gaan dan Gijs. Het is heerlijk weer buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo naar huis, geen zin meer en toch geen hond hier.
En heb mijn beoordelingsgesprek gister al gehad!
Kwartiertje, dan gaat de trein!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:18 schreef O-Ren het volgende:
Gaan dan Gijs. Het is heerlijk weer buiten![]()
Dat ding komt in eindhoven te hangen dus geheid dat we met een paar man een keer een x-box meepakken en ff gaan gamenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd
Dat is vast wel ergens te vinden toch? Ze moeten het sowieso kunnen bewijzen lijkt me?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Gaaaast het volgende:
Mijn leven deze week![]()
Kan er ook nog wel bij. Baas belde net. Der is een incasso bureau bij onze leasemaatschappij geweest. Beschuldigen mij ervan dat ik heb getankt zonder te betalenWTF ik heb een tankpas van de zaak waarom zou ik dat dopen ? Of ik de kosten van het incassobureau wil betalen
![]()
![]()
![]()
Volgens hun op 12-2-2004 Hoe kan ik dat nu ooit nog terugvionden![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Afschriften van je tankpas opvragen?
Precies, ze moeten op zijn minst een foto hebben van je terwijl je op dat tijdstip wegrijd zonder te betalen. Ik zou het in elk geval niet zomaar betalen. En je baas zou je hierin trouwens ook wel wat meer mogen steunen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is vast wel ergens te vinden toch? Ze moeten het sowieso kunnen bewijzen lijkt me?
kutbaas dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, ze moeten op zijn minst een foto hebben van je terwijl je op dat tijdstip wegrijd zonder te betalen. Ik zou het in elk geval niet zomaar betalen. En je baas zou je hierin trouwens ook wel wat meer mogen steunen!
Zo jaloers !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
San Andreas, here I come!
Laat ze het maar bewijzen zou ik zeggen. Laat de wet voor je werken Gijsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Gaaaast het volgende:
Kan er ook nog wel bij. Baas belde net. Der is een incasso bureau bij onze leasemaatschappij geweest. Beschuldigen mij ervan dat ik heb getankt zonder te betalenWTF ik heb een tankpas van de zaak waarom zou ik dat dopen ? Of ik de kosten van het incassobureau wil betalen
![]()
![]()
![]()
Kun je die baas zijn voeten niet in het cement zetten.. moet niet te moeilijk zijn op een bouwbedrijf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:27 schreef Gaaaast het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je die baas zijn voeten niet in het cement zetten.. moet niet te moeilijk zijn op een bouwbedrijf.
*Idee*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je die baas zijn voeten niet in het cement zetten.. moet niet te moeilijk zijn op een bouwbedrijf.
En heeft je baas zijn excuus aangeboden?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:14 schreef Gaaaast het volgende:
-knip-
quote:Gamers woedend op Microsoft
Uitgegeven: 28 oktober 2004 17:24
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2004 09:40
AMSTERDAM - Microsoft heeft zich de woede van gamers op de hals gehaald. Volgens internetwinkel GCshop wil het softwareconcern de speciale editie van het populaire Xbox-computerspel Halo 2 niet leveren, omdat de winkel het spel met een dvd met extra's tegen een lagere prijs aanbiedt.
GCshop verkoopt al enkele weken Halo 2 Limited Edition voor 54 euro. Dit gebeurt via een voorinschrijving omdat de game pas 11 november uitkomt.
Prijs
Microsoft heeft in die tijd diverse malen laten weten het hier niet mee eens te zijn, aldus een woordvoerder van de winkel donderdag. Microsoft dreigde niets te zullen leveren als de prijs niet zou worden opgetrokken.
GCshop weigerde dat en stelde honderden klanten, die alvast een bestelling hadden geplaatst, van de kwestie op de hoogte. Ook is de NMa, de Nederlandse Mededingingsautoriteit, geïnformeerd.
Grieven
Op de mailing aan de klanten zijn woedende reacties binnengekomen. Daarnaast hebben gamers hun grieven in grote getalen achtergelaten op bekende internetsites van Xbox-liefhebbers.
Microsoft ontkent de aantijgingen van GCshop. "De winkel krijgt een aantal dat vergelijkbaar is met andere verkoopkanalen", verzekerde R. Dekker, die bij Microsoft Nederland verantwoordelijk is voor de marketing van de Xbox-spellen. Hoeveel exemplaren dat zijn, wilde hij niet zeggen. "Het gaat in ieder geval niet om een symbolisch aantal, maar je moet niet vergeten dat het hier gaat om een beperkte oplage."
Topproduct
Volgens Dekker bedrijft Microsoft geen prijspolitiek. Wel erkent hij dat de meeste winkels een prijs van 65 euro zullen hanteren. "We hebben GCShop duidelijk gemaakt dat we niet snappen waarom zij zo laag onder de prijs gaan. Het gaat hier om een topproduct dat het geld waard is."
Halo is veruit het meest populaire spel voor de Xbox, de spelcomputer van Microsoft. Van de eerste versie van het futuristische schietspel zijn miljoenen stuks verkocht. Van deel twee hebben winkels wereldwijd al 1,5 miljoen exemplaren besteld, zo bleek vorige week bij de presentatie van de kwartaalcijfers van Microsoft.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
En heeft je baas zijn excuus aangeboden?
omdat zij slim isquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Waarom staat er in de quote van Quinny -knip- ?
Gijs dat was een ander bericht, wat zij quote was; *idee*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
omdat zij slim iszodat jouw opstel niet nogmaals hier komt te staan
Ik had er ook -blablabla- van kunnen makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik heb last vandaagquote:A13 Rijswijk - Rotterdam
tussen knp. Ypenburg en Berkel en Rodenrijs
6 km stilstaand verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door een ongeval
ter hoogte van Berkel en Rodenrijs
afsluiting van de linkerrijstrook in verband met een ongeval
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had er ook -blablabla- van kunnen maken![]()
geintje
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:29 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs dat was een ander bericht, wat zij quote was; *idee*![]()
iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]leer lezen je hebt 2 x om 14.14 gepost
![]()
tis toch ook een sukkeltje hèquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd
buitenlanders, negers, 1 pot natquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis toch ook een sukkeltje hè![]()
Wat een stomme vraagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ga es ff lekker chillen Gijs.. neem een biertje, kom tot jezelf. Vanavond racen anders ff?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag
*plop*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga es ff lekker chillen Gijs.. neem een biertje, kom tot jezelf.
*Check*quote:Vanavond racen anders ff?
misschien kom ik ook wel ff racenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Check*
We gaan niet op je wachten bij de finish hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:27 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien kom ik ook wel ff racen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
omdat zij slim iszodat jouw opstel niet nogmaals hier komt te staan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]leer lezen je hebt 2 x om 14.14 gepost
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis toch ook een sukkeltje hè![]()
Bedankt enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag
Heb een heel verhaal tegen je gelult op je msn thuisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
We gaan niet op je wachten bij de finish hoor.
ik ga jullie zo hard inmakenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
We gaan niet op je wachten bij de finish hoor.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt enzo
leuk hoor..
Ja.. ben op mn werk Henkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb een heel verhaal tegen je gelult op je msn thuis![]()
Ja.. dan ben ik weer net weg dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga jullie zo hard inmaken
ben er wel pas rond 2300 uur ofzo
ow last, dan ga ik wel GTA spelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dan ben ik weer net weg dus.
Ff kijken, ik heb zo een borrel, dan naar huis, eten ... en dan ben ik er wel klaar voor tot een uur of 2300quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer racen ?
Kon zn poten wel brekenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=knockoutdance.wmv
Prima plan !quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
Zijn er trouwens weer over ideen over een meet?
Zal wel Januari worden dan.. maar dan staat er vast weer een datum namelijk... als er animo voor is..
Zo ook weer uit lurk standquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prima plan !
uhhhhhhhhhm 29 januari vind ik wel een goede datumquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:59 schreef Bastard het volgende:
Zijn er trouwens weer over ideen over een meet?
Zal wel Januari worden dan.. maar dan staat er vast weer een datum namelijk... als er animo voor is..
Dat is gerardquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
Naar de vrijdagmiddagborrel![]()
Die ene KPN kwast die altijd bij Infonetjes kwam zal er ook wel weer wezen.. je weet wel die ene die altijd naar Azie op vakantie ging voor de sex.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo ook weer uit lurk stand
Louisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
Naar de vrijdagmiddagborrel![]()
Die ene KPN kwast die altijd bij Infonetjes kwam zal er ook wel weer wezen.. je weet wel die ene die altijd naar Azie op vakantie ging voor de sex.
Juist ja... dat is hem... raar mannetje vond ik dat altijd...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Louis![]()
ik ga zo beginnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
+ 1 uur.
Sauzijzen broodjes verkopen ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:17 schreef kepler het volgende:
ow en roy is aangenomen bij de makro![]()
wat moet ie gaan doen? burgers bakken?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:17 schreef kepler het volgende:
ow en roy is aangenomen bij de makro![]()
waahaaaaaaaaaa dus we moeten hem vast wat uit gaan schelden hier of op live zodat hij daaraan gewend raakt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:26 schreef kepler het volgende:
volgens mij gaat tie bij de klantenservice werken, maar dat weet ik niet helemaal zeker
En hij was er inderdaadquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Louis![]()
Mooi, als iemand dan ff het voortouw neemt, doe ik ook meequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prima plan !
Idemquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
eten achter de pc![]()
Gijs...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:53 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
En dan zo zelfverzekerd blik in je ogen hebben![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:
Nog steeds alleen :')
Gaat nog steeds lekker in huis, nikss te klagen..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Idem![]()
Hoe is het met je gijs? Al lang niet gesproken!!
Voel je je nog lekker in je huis?
Heb wel zin in een meet weer eens... ff lachen met een biertje!!
Kan ik je weer dubbel vouwen
Ja met mij gaat het ook lekker... morgen al weer een jaar getrouwd dus we gaan lekker een dagje naar Antwerpen .... beetje lopen en daar lekker eten..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaat nog steeds lekker in huis, nikss te klagen..
Ff lachen inderdaad.. dat is altijd wel gezellig.. moet wendy ook weer komen, word helemaal lachen![]()
Dubbelvouwen oooooooooooook![]()
Hoest bij jou Gijsje? Nog steeds naar je zin allemaal? Ook op werk?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:03 schreef Bastard het volgende:
Dat alleen zijn weer![]()
lelijk dekbedquote:
Bollequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Een jaarrr alweer.. wat gaat dat hard he?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het ook lekker... morgen al weer een jaar getrouwd dus we gaan lekker een dagje naar Antwerpen .... beetje lopen en daar lekker eten..![]()
Verder gaat ook alles prima...
Op het werk ook ... het wordt weer wat drukker... is wel lekker!!
Ik ben echt weer toe aan een meet.... ff gezellig weer met zijn allen biertje doen!
Oh god.. een xenofobe neger.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lelijk dekbed
Sex....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een jaarrr alweer.. wat gaat dat hard he?
De sex ook?
Misschien kunnen we met zn allen gaan karten ergens, krijgen we vast groepskorting enzo.. ros ik je ff van de baan like schumi way![]()
DAT KWAM DOOR DIE HEUVEL DIE IK STEEDS MOEST OVERWINNEN IN MIJN EXTRA GROTE KART JA!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
remember centric
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een jaarrr alweer.. wat gaat dat hard he?
De sex ook?
Misschien kunnen we met zn allen gaan karten ergens, krijgen we vast groepskorting enzo.. ros ik je ff van de baan like schumi way![]()
een watquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh god.. een xenofobe neger.
Oh god..... het varkentje heeft ook een keer gewonnen van een stel nerds hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Karten... goed plan... hahahahahaha... gijs je kan me niet eens bijhouden... remember centric
*Karen mailed*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sex....![]()
Ja joh man... ongelofelijk hard...
Kut idee zekerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]KARTEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xe·no·foob (de ~ (m.), xenofoben)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een wat
ja onwijsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut idee zeker![]()
Eeeej.. how you do'in?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:23 schreef Fiona het volgende:
![]()
dan hebben we iig 1 zo'n pak minder nodig, Surfer is zo al groot genoegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.attractiecentrum.nl/Prijslijst.pdf
Dat SUMOWORSTELEN!!!
Ja of jij.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan hebben we iig 1 zo'n pak minder nodig, Surfer is zo al groot genoeg
Je wacht ze vast op na training dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:28 schreef mr_Brown het volgende:
trainen![]()
mensen in elkaar schoppen
of in elkaar geschopt worden
ja bestquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eeeej.. how you do'in?
Misschien is ie wel dood?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Maak me nu toch wel een beetje zorgen om Ker. Hij zou vanavond langs komen maar hij is niet komen opdagen. GSM neemt hij niet op en ik heb hem ook al een week niet op Fok!/msn gezien.
Mag niet klagen inderdaadquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef Fiona het volgende:
[..]
ja best![]()
met jou ook alles goed?
Volgens mij heb ik hem deze week wel op MSN zien inloggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Maak me nu toch wel een beetje zorgen om Ker. Hij zou vanavond langs komen maar hij is niet komen opdagen. GSM neemt hij niet op en ik heb hem ook al een week niet op Fok!/msn gezien.
Ik las vandaag in de krant dat wanneer tandartsen een tand trekken ze vermoedelijk ook een stukje geheugen verwijderen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vlgs mij wat met mn ene kies
Zit nu zon 15 jaar een kroon op.. maar als ik loop dreunt het door in die kies. Dat is nu al een maandje, en is denk ik niet goed als het niet vanzelf weg gaat
Dat zal wel in een schril contrast staan met 10 blowen en zuipen denk ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de krant dat wanneer tandartsen een tand trekken ze vermoedelijk ook een stukje geheugen verwijderen.
Over bier zuipen gesproken, kom je nog een keer samen met Gaaaast in biertje drinken als hij weer eens op de gayfarm overnacht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:40 schreef Bastard het volgende:
Dat zal wel in een schril contrast staan met 10 blowen en zuipen denk ik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.attractiecentrum.nl/Prijslijst.pdf
Dat SUMOWORSTELEN!!!
Ja tuurlijk Gijs, wil nog steeds je krib eens meemaken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over bier zuipen gesproken, kom je nog een keer samen met Gaaaast in biertje drinken als hij weer eens op de gayfarm overnacht?
Graag!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
*Karen mailed*![]()
Hahahahahaha.... oh ... was dat hetquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
DAT KWAM DOOR DIE HEUVEL DIE IK STEEDS MOEST OVERWINNEN IN MIJN EXTRA GROTE KART JA!
Ga je nou op alle posts een reactie geven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha.... oh ... was dat het
Zet Daan in een kart...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:22 schreef Quinny het volgende:
Karten cool
Alleen is het beter dan ik dan niet mee doe, maar ik moedig jullie ondergang dan wel aan
Je kan toch zoiets ook combineren met eten en zo?
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je nou op alle posts een reactie geven?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:23 schreef Fiona het volgende:
![]()
Als we iets overdag doen, dan kan Daan wel mee (karten dan)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zet Daan in een kart...
Ja je kunt dat heel goed combineren... een bbq in het kartcentrum ofzo
Tuurlijk, neem maar mee!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als we iets overdag doen, dan kan Daan wel mee (karten dan)
je wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:20 schreef Bastard het volgende:
Mn KCEASY doet niks meer![]()
![]()
P2P prog. 3 netwerken scant ie normaal.. nu niks.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
je wat?
ow zoiets, ik gebruik alleen bittorrentquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
P2P prog. 3 netwerken scant ie normaal.. nu niks.
Ja .... waarmee dan, azureus?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
ow zoiets, ik gebruik alleen bittorrent
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:01 schreef Fiona het volgende:
[..]
durf terug te mailen
Leuke signaturequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Surfer is de lul
shareaza werkt niet goed met bittorrent, het kan niet goed overweg met meerdere trackers in 1 torrent en ik gebruik azureus ja dat is de fijnstequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .... waarmee dan, azureus?
Moet je eens programma Shareaza nemen, doet ook oa bittorent zoeken, geen spyware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |