Dat gelikte moet ik inderdaad nog leren... Maar tja, ook dat blijft een vorm van smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:01 schreef k_man het volgende:
Ze zijn niet heel gelikt, maar best in orde hoor.
Ik weet niet welke ik zou kiezen. Niet de laatste, dat vind ik niet echt architectuur.
Het station was mooier toen ik er was dan om ze terug te zien op de foto's... Het scheve vind ik over het algemeen juist wel iets hebben...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind je station erg leuk! Je maakt wel scheve foto's trouwens
ik vind de tweede en derde wel bij het onderwerp passen, de rest niet.quote:Ik zou heel graag wat commentaat willen hebben om mijn foto's
Waar staat dit gebouw eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:16 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]
Bilbao.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:27 schreef AGee het volgende:
Waar staat dit gebouw eigenlijk?
ik vind 2 en 3 mooier,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:19 schreef -PatrickO- het volgende:
Het derde topic al weer...
[...]
Anyway, graag feedback...
is dat een plaats of zo,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Bilbao.
Ook geweldig Boreliuswaar haal je in vredesnaam de tijd vandaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:19 schreef Borelius het volgende:
Het lijkt wel of ik niets anders te doen heb, maar dat is toch echt niet zo. Het overzicht van oktober 2004 is alweer bijgewerkt, het is een mooi geheel aan het worden, veel mooie foto's.![]()
Ohoh, dan hoop ik hier netzo dat morgen even meewerktquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:09 schreef Xilantof het volgende:
morgen al
tijd vliegt!
ik hoop morgen wat leuks te doen, anders wordt het er 1 uit mijn eerste (en enige) serie..
50%kans op zonquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:24 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Ohoh, dan hoop ik hier netzo dat morgen even meewerkt![]()
Nee zondag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:07 schreef pea4fun het volgende:
Morgen sluit de wedstrijd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |