Met spookverhalen waarin ze zelf de hoofdrol speelt? Wat een griezel!!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waar Marijke Helwegen haar geld vanaf heeft gehaald?
Vanaf heeft gehaaldquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand enig idee waar Marijke Helwegen haar geld vanaf heeft gehaald?
geen idee, maar ik denk dat _the_general_ ook iets wil laten verbouwen maar geen geld heeftquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat is hier belangrijk aan??
linkjes ipv foto ivm copyright.. is uit een kalender.. er staan ook nog meer bekende NL dames op leeftijd... laat die maar achterwege..quote:
Ik ook.. heb in tijden niet meer zó ontzettend om een tv programma moeten lachen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef Shirley het volgende:
Ik heb me net rot gelachen om dat debiele wijf bij Jensen.
Ik bleef er haast in, telkens dat hertendansje terug, en dat gemiauwquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.. heb in tijden niet meer zó ontzettend om een tv programma moeten lachen.
Werkelijk hilarisch.
Geweldigquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bleef er haast in, telkens dat hertendansje terug, en dat gemiauw
Ik vond het één van de beste afleveringen van Jensen, qua humor gehalte zeg maar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig.
Die blik van Jan Paparazzi ook tijdens dat dansje, terwijl zij mij door bleef huppelen..
Ze is echt zo gek als een duer.. Maar wel leuk.
.
Ik zou van dat niet neuken persoonlijk niet zo wakker liggenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef petre86 het volgende:
ze heeft een rijke vent.. daarvandaan , en ze zegt zlef net bij jensen dat ze niet neukt.. dus die kerel van haar krijgt ook weinig waar voor zijn geld..
Jaaaaaaa! Hoe hilarisch was dat?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef Shirley het volgende:
Ik heb me net rot gelachen om dat debiele wijf bij Jensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |