quote:
Ninja-mod: de brandweer is net begonnen op het eiland maar er moet wel communicatie zijn natuurlijk! kunnen jullie helpen danwel bemiddelen? ik probeer een soort van nood radio systeem te bouwen maar optimaal is dat niet...
quote:Hmmmm, inderdaad, Fok!Qwest is falliet, maar Prima!fok niet hoor
Ninja-mod: o, jee is de primafok failliet? dat zou niet zo mooi zijn want dan moet ik communicatiespul laten komen van het vasteland.... de brandweer heeft het nodig! please help!
Hoeveel manschappen heb je en hoeveel auto's? Ook moet je een basisstation hebben, hoeveel personen op de basis?
Repeaters voor het bereik? Hotlines? zeg het maar....
quote:Ik heb het nummer aangesloten in de centrale, alleen heb ik er wel een gratis nummer van gemaakt, Als mensen bellen naar 0800-3654857, dan komen ze op je basis uit... Tevens zal er op je pieper een bericht komen dat er iets aan de hand is..
Op vrijdag 31 mei 2002 09:21 schreef ninja-mod het volgende:
voorlopig doen we het met 1 wagen. maar daar moet een extra unit bij voor op de kazerne. en kunnen jullie helpen bij het opzetten van een noodnummer? 0909-fokhulp ofzo...alvast bedankt voor de hulp!
Groet, witje..
quote:Sure! no problem... Kan je rustig zonder dipjes het eiland rondhollen... Inpakken of eet je hem gelijk op?
Op woensdag 05 juni 2002 15:46 schreef ninja-mod het volgende:
ha die witste , kun je mij misschien aan een satteliet telefoon helpen? een kleintje graag ; zonder basis station
91 gram inclusief de batterij, voice dialing, foto's verzenden, chatten, vele designs mogelijk..... Prijs komen we wel uit......
quote:okidokie, helemaal goed.... pinnen?
Op zondag 09 juni 2002 20:51 schreef ninja-mod het volgende:
inpakken graagmet extra garantie als het kan...
Hoe staat het met mijn bestelling?
Groet, Witje
[Dit bericht is gewijzigd door witste op 11-06-2002 18:32]
Gaat kassa tellen en naar bed, morgen weer een dag...
quote:Serieus? Waarzo?
Op donderdag 13 juni 2002 23:46 schreef Faat het volgende:
Ik zit geloof ik al in Mexico
Jij bent niet echt helemaal thuis hè in de wondere wereld van fokeiland?! ![]()
even een quote uit een ander topic
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 06:10 schreef Faat het volgende:
Faat en Alexanderr zitten nog steeds gezellig te pimpelen in het strandtentje
en maken weer eens wilde plannen over een nieuw op te zetten onderneming op het vaste land.Na de hele nacht alles doorgesproken te hebben lopen ze richting Villa Faat om hun spullen
te pakken en Callista op te halen. Het jonge gezin staat in alle vroegte op het vliegveld van
fokeiland en zetten dit keer koers naar Mexico, ze zwaaien het eiland gedag. *doei, doei*
quote:Oei, vandaar..... Nou ja, Tja
Op zondag 16 juni 2002 09:37 schreef Faat het volgende:
Nee, niet serieus appelflap![]()
Jij bent niet echt helemaal thuis hè in de wondere wereld van fokeiland?!
even een quote uit een ander topic
[..]
Je telefoon nummer wordt: 0024-334556
Hier heb je ook nog een gratis FokjoeServe cdtje, kan je lekker op het internet!
En een mooie Fokia! Alsjeblieft....
Tasje?
quote:das je eigen schuld joh pannenkoek!! we zaten zo gezellig in een bóóhóótje
Op donderdag 27 juni 2002 18:07 schreef damiaan het volgende:
..... want het is erg rustig op zijn rondvaartbootje........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |