Volgens mij ben jij diegene hier die het niet snapt. Maar goed, we zijn niet anders gewend van je.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Welk deel aan users begreep je nou niet helemaal?
Hey, ik dacht dat ik het tegen compleet iemand anders had.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene hier die het niet snapt. Maar goed, we zijn niet anders gewend van je..
Knowall is mijn grote vriend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat ik het tegen compleet iemand anders had.
boebiedoe heeft ook een kliekje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Knowall is mijn grote vriend.
O in dat geval... Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Knowall is mijn grote vriend.
Nee, ik verwijder liever je profiel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil een mod dit bericht verwijderen?
Maar daar heb ik weer geen rechten voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, ik verwijder liever je profiel.
Donequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil een mod dit bericht verwijderen?
Kijk je iemand anders toch lief aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar daar heb ik weer geen rechten voor.
Ik aanvaard je excuses.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
O in dat geval... Mijn nederige excuses.
Alsof iemand mij achter de schermen serieus neemt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kijk je iemand anders toch lief aan
Had je meer moet likkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar daar heb ik weer geen rechten voor.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alsof iemand mij achter de schermen serieus neemt.
Hier staat niks, alles wat hieronder gequote is hebben ze zelf verzonnen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt.
Een mod piramide is een leuker id trouwens
Er was ergens ooit een mooi topic over.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef knowall het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk echt de pijpslet van Knut (tenminste dat gerucht speelt zich rond bij die niet-mods)?
Doe maar een user pyramide, van alle users!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt.
Een mod piramide is een leuker id trouwens
Gerucht.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef knowall het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk echt de pijpslet van Knut (tenminste dat gerucht speelt zich rond bij die niet-mods)?
link!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Er was ergens ooit een mooi topic over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |