helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:53 schreef Tessje het volgende:
Gabber zijn is zooooo 1994
Omdat de rest niet weet hoe ze een feesje moeten bouwenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:50 schreef mechatronics het volgende:
Dacht ik er eeeeindelijk vanaf te zijn, van die kale gabbers met kisten, lijkbleke gezichten en stijf van de drugs GHB-knakkers, nee, nu heb ik het idee dat het bijna terug gaat komen. Waarom is hardcore alleen in NL/Duitsland/Belgie doorgebroken, waarom überhaupt!!??
![]()
Tuurlijk jonge...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef tonks het volgende:
Pff.. zet dat muziek in de topictitel maar tussen aanhalingstekens
Beetje op knopje duwen en aan een schijfje draaien noem ik geen muziek
Oh je hebt er ervaring mee zie ik?!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef tonks het volgende:
Pff.. zet dat muziek in de topictitel maar tussen aanhalingstekens
Beetje op knopje duwen en aan een schijfje draaien noem ik geen muziek
inderdaadquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:56 schreef Shagster het volgende:
Gabbers.
M'n broertje was er ook zo een, maar die heb ik zo lang blootgesteld aan grateful dead totdat hij ook het licht zag. En het zonlicht. Want fucking hell, die gabbers mogen wel eens vaker naar buiten. tzijn net goths.
geinig, maar als die paardenstaart zo hard is opgetrokken dat der porien op der voorhoofd ongeveer lijntjes van een halve centimeter worden vind ik het ook niet leuk meer...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Shagster het volgende:
Ik vond die meisjes met opgeschoren koppies en paardenstaart altijd wel geinig, eigenlijk.
die zijn natuurlijk zo scherp als een scheermesquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:05 schreef mechatronics het volgende:
[..]
geinig, maar als die paardenstaart zo hard is opgetrokken dat der porien op der voorhoofd ongeveer lijntjes van een halve centimeter worden vind ik het ook niet leuk meer...
wow dat is wel een van de mooiste flash sites die ik gezien heb.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:53 schreef Onderbroek het volgende:
www.mind-controller.com
luister gewoon naar het liedje in het main menu...*boenke**boenke**boenke*
Wat dacht je van Italie die na NL waarschijnlijk de grootste hardcore scene hebben.quote:Waarom is hardcore alleen in NL/Duitsland/Belgie doorgebroken, waarom überhaupt!!??
![]()
Precies, hardcore is in de laatste jaren een stuk volwassener geworden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef bierglas het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge...![]()
Dat jij misschien die hardcore van 1998 nog in je bolle kop hebt is jouw probleem, maar al 's de laatste nieuwe hardcore geluisterd? Zit me toch spul bij wat jij kennelijk nooit zal kunnen produceren want als je dat wel kon dan wist je dat tegenwoordig echt niet meer iedere mongool hardcore kan maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |