quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 07:30 schreef Cynic het volgende:
Ohja, mensen in Amsterdan sporen echt niet. Eigenlijk is Amsterdam helemaal geen Nederland. Maar wel grappig opzich.
mijne doet het wel !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:52 schreef Cynic het volgende:
Okay, die heb ik dus gekregen.
Damn, mijn MSN doet het niet. Of is dat overal zo?
nee hoor is wel een aardige omschrijvingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:34 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het een behoorlijk onduidelijke beschrijving, maar ik ga het er gewoon op gokken. En anders ga ik gewoon weer naar huis
ik rij gewoon richting utrecht, met een vage beschrijving en een slechtingescand kaartje in de hand!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:34 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het een behoorlijk onduidelijke beschrijving, maar ik ga het er gewoon op gokken. En anders ga ik gewoon weer naar huis
ik vertrok zo rond 19.00 uur!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:32 schreef Cynic het volgende:
Hoelaat vertrekt iedereen trouwens?
niet iedereen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmm....
Na gisteren heulemaal geen posts meer... --> Conclusie, iedereen zit nog bij SM...
helemaal geen 'gepokt' gezichtquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:37 schreef Ruis het volgende:
tssk
typ een lange mail naar iemand die je al een half jaar niet meer gezien hebtquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:02 schreef Ruis het volgende:
ik verveel me`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |