1) Dat doe ik alleen in de trein/busquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:47 schreef maartena het volgende:
Wat voor raar leven heb jij als je niet meer weet wat je moet doen als het Internet (of Fok!) en je Televisie uitvallen....
Goh.... ik zal eens wat noemen:
- Een boek lezen.
- Een film kijken (huren, downloaden, kopen whatever)
- Iets nuttigs doen wat je allang had moeten doen.
Of wat dacht je van.....
- Je website updaten!![]()
Waar kun je dat krijgen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:47 schreef CasB het volgende:
Get a life
Tjek mn profiel eensquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:50 schreef The_Cyberspace het volgende:
Hier (d`chem) ook geen tv en radio
Ik mis het nie eens
had ik al gezien, vandaar naam d`chem in m`n reactiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjek mn profiel eens
ik woon ook in dtc
Ooookaaay..... Dan geef ik nog wat tips.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) Dat doe ik alleen in de trein/bus
2) daar heb ik geen geld/HD ruimte meer voor
3) te lui voor (geldt eigenlijk ook voor 2)
4) die website is van mn project van school en wordt beheert door de broer van mn project-partner, maar we zijn er nog niet uit wat we er precies op willen hebben
Dat verklaard al een hoop natuurlijk..... in zo'n boerengat in de achterhoek is natuurlijk ook niets te beleven als de TV het niet meer doetquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:52 schreef PeuRac het volgende:
ik woon ook in dtc
ik zat net met iemand uit L'voorde op msn, en bij hem werkte t wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:54 schreef erikkll het volgende:
hier in lichtenvoorde werkt 't ook niet
Oef! Gered! Je kunt weer hersenloos naar die kleurenbak gaan kijken en het echte leven weer compleet vergeten..... want daarmee geconfronteerd worden is natuurlijk rampzalig!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
IK HEB SIGNAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Ooookaaay..... Dan geef ik nog wat tips.
- Ga lekker vroeg naar bed.
- Ga naar de kroeg lekker zuipen met wat vrienden.
- Ga op bezoek bij vrienden om goedkoop (gratis) van hun bier dronken te worden.
- Ga naar de bioscoop
- Ga bij iemand langs die wel een werkende televisie heeft.
En de klappperrrrrrrrrrrrrr want je computer doet het nog wel:
- Ga lekker een spelletje spelen op de computer!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Oef! Gered! Je kunt weer hersenloos naar die kleurenbak gaan kijken en het echte leven weer compleet vergeten..... want daarmee geconfronteerd worden is natuurlijk rampzalig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |