abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23046081
Jolie Beterschap meissie. En jij sterkte ermee Luchtbel. Wachten op een uitslag kan zenuwslopend zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23046098
sugar ik las dat Maria ook niet meer doorslaapt althans ze komt nu erg vroeg.

Thijs heeft zijn ritme ook omgegooid hij denkt nog steeds dat hij na 20.00 uur door moet slapen tot 3.00/4.00 uur om vervolgens weer netjes te komen tussen de 3uur 3,5 uur
Ook ik heb het wakker maken geprobeerd tegen 23.00 uur maar dan komt Thijs gewoon om 4.00 uur, dus daar schoot ik niets mee op, laat hem nu maar gewoon lekker liggen en het zal vanzelf wel goed komen.
Op het Cb heb ik het wel verteld en die vertelde me eigenlijk het zelfde laat hem dan maar lekker liggen, het komt vanzelf goed.
Hopelijk zal Maria snel weer wat langer blijven liggen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 november 2004 @ 11:38:05 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23046208
Jolietje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 3 november 2004 @ 11:45:45 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_23046388
LadyS, misschien was mijn post niet helemaal duidelijk. Ik maakte ze inderdaad niet wakker voor hun voeding, maar totdat ze een half jaar waren kwamen ze dan vervolgens zelf wel tussen 01.00 en 03.00 voor hun nachtvoeding. Dus het was niet zo dat ze heel lang zonder eten zaten.

Doen ze nu al wat tegen die bult, Luchtbel? Of wachten ze eerst de uitslagen af voordat ze kunnen gaan behandelen? Wat zielig dat ze er zo veel last van heeft dat ze niet goed kan drinken en kan spenen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_23046504
Jolietje en Luchtbel !!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 3 november 2004 @ 11:58:23 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23046694
Livelink, als het niet groter wordt doen we eerst nog even niks. Ik wacht het af.
pi_23046759
quote:
Op woensdag 3 november 2004 09:04 schreef Sugar het volgende:
Lieve Anitra, je hebt het toch ook niet echt makkelijk, hè? Je moet op je moeder wachten om Djulian uit bed te halen... Klotezooi! Vind je wel dapper dan, je klaagt weinig!
Ik vind juist dat ik veel klaag misschien komt dat omdat ik savonds met vriendje het er veel over heb
Het is erg raar om te moeten wachten tot er iemand is, blij dat morgenochtend dat niet hoeft. Mijn vriendin komt vanmiddag al en gaat morgen weg als Rick uit zijn werk is. Echt P_iglet is een fantastische meid

Luchtbel een hele dikke voor jou en Jolie. Vervelend dat bloedprikken, hoe hebben ze dat gedaan? Armpje, beentje of hieltje uitknijpen? Ik hoop dat de uitslagen goed zijn, maar aan de andere kant hoop ik dat ze snel weten wat het is zodat ze geholpen kan worden, want haar zo drinken geven lijkt mij erg vermoeiend. Nogmaals en een dikke knuffel erbij
pi_23046982
quote:
Op woensdag 3 november 2004 11:45 schreef livelink het volgende:
LadyS, misschien was mijn post niet helemaal duidelijk. Ik maakte ze inderdaad niet wakker voor hun voeding, maar totdat ze een half jaar waren kwamen ze dan vervolgens zelf wel tussen 01.00 en 03.00 voor hun nachtvoeding. Dus het was niet zo dat ze heel lang zonder eten zaten.
het was ook niet als kritiek bedoeld hoor!!! want zo kwam mijn post wel een beetje over nu ik hem teruglees!! Vertelde gewoon meer hoe het er hier aan toe gaat!!!
  woensdag 3 november 2004 @ 12:35:52 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_23047426
Nee, ik had het ook niet als kritiek opgevat, maar ik kwam er achter na jouw post dat mijn post op dat punt niet duidelijk was. Want dat babietjes niet te lang zonder eten kunnen wist ik wel. En ook als je Sjeens post leest was het voor Isa niet goed dat ze niet wakker werd gemaakt.

Maar ik had eigenlijk het idee dat Katja en Job sowieso wel voor de nachtvoedingen zouden zijn gekomen, ook als ik ze om 23.00 nog wel wakker had gemaakt. Bij mij was het meer zoals bij E.T. met Saskia. Ze vonden die nachtvoeding gewoon nog wel erg lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 november 2004 @ 13:09:32 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23048140
Hier maakt wakker maken niks uit.
Sterker nog, als ik Saskia wakker maak rond 23.00 dan kost 't veel moeite om haar na de voeding weer in slaap te krijgen en hierna wordt ze dan zo elke 3,5 uur wakker. (de laatste keer dat we haar wakker maakten voor een voeding ging ze om 1.30 eindelijk slapen; ze was vreselijk chagerijnig.)
Wij laten Saskia dus gewoon liggen en merken vanzelf wel wanneer ze komt. Ze heeft een hele tijd geslapen van 19.30 tot 05.00, maar het gebeurt regelmatig dat ze periodes heeft dat ze 's nachts wel nog een voeding wil.
Gewoon niet bij nadenken, niet op de wekker kijken, niet eraan denken hoe lang je nog kunt slapen of hoe lang de onderbreking van je nacht is..
En sja, 01.00 en 06.00 is niet ideaal, maar dat komt vanzelf wel weer goed (hoop ik )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 3 november 2004 @ 15:43:25 #286
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23051692
Luchtbel Wat zielig voor Jolie. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Beterschap

Sjeen Wat leuk, babyzwemmen Pruillipje is toch niet erg? Wil niet zeggen dat ze het niet leuk vind, misschien alleen even een beetje eng.

slaapritme is hier niet aan de orde. Danyel meldt zich om de 4 uur, ongeacht welke tijd van de dag. Ik kan soms mijn klok gelijk op 'm zetten.

Lewis Ben blij te lezen dat het met Joshua wat beter gaat

Bar_en_Mar Fijn dat Thijs zo lekker groeit. En wat heerlijk dat-ie (nog) geen koorts of zo heeft gekregen van het prikje ! Houden zo !

Danyel is gisteren ook naar het CB geweest. Zijn prikje heeft hij niet gekregen, ivm verhoogde kans op stuipjes (dit had ik gelezen in de folder, waren ze zelf niet opgekomen....). Eerst maar even navragen bij de kinderarts.
Hij was sinds afgelopen vrijdag* 110 gram aangekomen en is inmiddels 55 cm (bij geboorte 51).
Verder hebben we niet veel aan het CB, ze verwijzen elke vraag door naar de kinderarts. Ik denk dus dat ik daar maar niet meer heen ga ...

* Nee, wij laten niet 2 x per week wegen maar het kwam toevallig zo uit (afgelopen vrijdag kinderarts en gisteren CB).

ik durf het niet hardop te zeggen, maar ik geloof dat de krampjes wat beginnen af te nemen. Ik had vanochtend een uur lang een wakker + stil kind
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 3 november 2004 @ 16:11:51 #287
103793 kozakken
Living the life
pi_23052429
Oh phluphy wat lekker dat Danyel beetje beter te pas lijkt te zijn.
Wat een gedoe is zo'n CB toch telkens weer. Uitkleden, wegen, vasthouden totdat de doc. er klaar voor is, teuten, weer aankleden.... en in de tussentijd die kleine ook nog tevreden zien te houden.

oh ja Jonne eet sinds zondag brood! Wat een heerlijk gezicht. Beetje bedachtzaam neemt hij een hapje (trouwens brood met wat melk erdoor, beetje sompig..) en peinst dan nog eventjes wat hij ermee gaat doen. Als ik geluk heb slikt hij de hele boel door. Zo niet dan beginnen we weer van voren af aan.
pi_23052532
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:43 schreef phluphy het volgende:
slaapritme is hier niet aan de orde. Danyel meldt zich om de 4 uur, ongeacht welke tijd van de dag. Ik kan soms mijn klok gelijk op 'm zetten.
hier idem, al zit er hier wat minder tijd tussen rond de 2 - 2,5 uur.

Aan de ene kant denk ik dat wel prettig is dat er nog geen doorslapen te bekennen is, dan valt het gebrek er aan niet zo op en valt het niet zo tegen als er opeens een ander 'schema' aan voedingen zich aan dient. Gebroken nachten zijn niet leuk, maar het went wel. En ooit houden ze op. Ga er gewoon lekker vroeg in en pik in de avonduren gewoon wat slaap mee.
pi_23057088
he bah Luchtbel, ik las dat Jessie je net beterschap wenste voor Jolietje en ben eerst maar eens even heel snel naar dit topic gejumpt. Wat een nare belevenis weer zeg voor jullie tweetjes, en dan nu ook nog moeten wachten tot maandag. Heeft Jolie naast het minder goed kunnen drinken ook verder ergens last van, ik bedoel uilt ze veel en is ze nu meer wakker? Hopenlijk krijgt die kleine meid er verder niks van mee, en komt zij iig wel vrolijk die dagen door, voor jou LB is het wat anders, wachten duurt altijd zo lang he, dikke kus voor jou!!
  woensdag 3 november 2004 @ 20:16:37 #290
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23058410
Ik ging daarstraks Danyel uit bed halen ik dacht ... wat voelt-ie warm !
Ehhh ja.... warm... én nat ! Héééééél nat !!
Alles was nat: bakerdoek, kleertjes, bolletjeskussen, beddegoed. * zucht *
Snel uitgekleed om te verschonen, piest-ie wéér, over zijn eigen borstje en zo heen
Moest ie helemaal gewassen worden, terwijl hij net in bad was geweest
Ondanks al het werk hebben we er erg om moeten lachen

Oh ja, het was mijn eigen schuld, ik had vergeten het piemeltje omlaat te houden bij het aantrekken van de luier
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 20:21:31 #291
43556 miss_dynastie
pi_23058569
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:43 schreef phluphy het volgende:
(dit had ik gelezen in de folder, waren ze zelf niet opgekomen....). Eerst maar even navragen bij de kinderarts.
Jeetje zeg, wat slecht
Goed dat jullie dat zelf tegen zijn gekomen

Jolietje, arm meiske, dikke
  woensdag 3 november 2004 @ 21:47:00 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23061114
Maria is afgelopen week 220 gram aangekomen!

En dat slaapritme. Op het cb hier zeggen ze: wel wakker maken, anders komt ze zeker 's nachts voor een voeding. En de tijd 's ochtends steeds proberen op te rekken door niet te voeden, maar wèl speentje, aai over bolletje enzovoorts te geven. Deden we al en blijven we maar doen dan!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 3 november 2004 @ 21:52:42 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23061303
Mag ik ff heel erg trots zijn trouwens?

Saskia zegt heel bewust 'papa'

Sinds zondag steeds als papa binnenkomt of als ze papa ineens ziet zegt ze 'papa' (ok, klinkt nog een beetje als paba of bapa) en gaat ze stralen
In eerste instantie dacht ik aan een toevalstreffer (net het goede stukje van bababpapabpab toen papa binnenkwam) hoewel het toch wel redelijk trefzeker eruit kwam, maar de afgelopen dagen heeft ze het vaker gedaan..
En als ik met haar bakje eten aankom zegt ze al twee dagen 'happuh'

Nou mama nog

Maria, wat ben je goed gegroeid!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 november 2004 @ 21:54:48 #294
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23061371
quote:
Op woensdag 3 november 2004 21:52 schreef E.T. het volgende:
Mag ik ff heel erg trots zijn trouwens?

Saskia zegt heel bewust 'papa'

Sinds zondag steeds als papa binnenkomt of als ze papa ineens ziet zegt ze 'papa' (ok, klinkt nog een beetje als paba of bapa) en gaat ze stralen
In eerste instantie dacht ik aan een toevalstreffer (net het goede stukje van bababpapabpab toen papa binnenkwam) hoewel het toch wel redelijk trefzeker eruit kwam, maar de afgelopen dagen heeft ze het vaker gedaan..
En als ik met haar bakje eten aankom zegt ze al twee dagen 'happuh'

Nou mama nog

Maria, wat ben je goed gegroeid!
Nou is papa het kind ook al maanden aan het indoctrineren natuurlijk
pi_23061405
Wat gaaf E.T.
Nu alleen nog even flink oefenen met mama natuurlijk
pi_23061449
nou eindelijk kan ik even hier op het forum komen, Thijs heb ik net even aan mannetje gegeven.
Vanaf 13.00 uur vanmiddag begon het gehuil, dat was een half uur later gekrijs en was niet meer te stoppen, zijn temp vloog daarna al snel omhoog, slapen wilde hij niet alleen krijsen krijsen en nog eens krijsen, en dat doet hij nog steeds.
Ik kon het even niet meer aanhoren en met tranen in mijn ogen ben ik naar boven gegaan, zijn temp is iig wel weer flink gezakt is nu weer 37,5 graden.
Bah ik hoop dat het snel zakt nu, want mama kan dit niet aanhoren, ik voel me zo machteloos
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  FOK!fossiel woensdag 3 november 2004 @ 21:57:53 #297
2628 Karin
pi_23061490
Goedzo Saskia nu het ook 's nachts nog roepen, keihard PAPAAAAAAAAAAA
pi_23061734
O Bar wat vreselijk lijkt me dat
Probeer in gedachten te houden dat het weer over gaat (en dit mag je uiteraard over een paar weken tegen mij roepen als ik met een blèrend jongentje zit ).
Ik hoop dat Thijs zich snel wat beter zal voelen en dat jullie geen al t e onrustige nacht zullen hebben. Sterkte
pi_23061757
Thijsje toch, zijn de kinders hier allemaal een beetje ziekig en in de war? Daan heeft kotsvirus (moeder trouwens ook....) iedereen beterschap enne: pa-pa-pa-pa-pa-pa
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 3 november 2004 @ 23:18:55 #300
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23063074
Ach Bar, morgen gaat het vast beter

Danosa, het is erg rot ja. Ze heeft er op zich niet veel last van, ze voelt wel soms met d'r vinger er aan, maar het valt wel mee. Alleen het drinken gaat even rot, maar ze heeft de hele dag gewoon uit een fles gedornken, maar net ging het niet. Dan geef ik een beetje met een spuitje, die heb ik nog van toen ze in het begin niet kon drinken en de rest met een maatbekertje. Dat gaat best goed. Het is alleen ff afwachten weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')