Luchtbel Wat zielig voor Jolie. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Beterschap
Sjeen Wat leuk, babyzwemmen
![]()
Pruillipje is toch niet erg? Wil niet zeggen dat ze het niet leuk vind, misschien alleen even een beetje eng.
slaapritme is hier niet aan de orde. Danyel meldt zich om de 4 uur, ongeacht welke tijd van de dag. Ik kan soms mijn klok gelijk op 'm zetten.
Lewis Ben blij te lezen dat het met Joshua wat beter gaat
Bar_en_Mar Fijn dat Thijs zo lekker groeit. En wat heerlijk dat-ie (nog) geen koorts of zo heeft gekregen van het prikje ! Houden zo !
Danyel is gisteren ook naar het CB geweest. Zijn prikje heeft hij niet gekregen, ivm verhoogde kans op stuipjes (dit had ik gelezen in de folder, waren ze zelf niet opgekomen....). Eerst maar even navragen bij de kinderarts.
Hij was sinds afgelopen vrijdag* 110 gram aangekomen en is inmiddels 55 cm (bij geboorte 51).
Verder hebben we niet veel aan het CB, ze verwijzen elke vraag door naar de kinderarts. Ik denk dus dat ik daar maar niet meer heen ga ...
* Nee, wij laten niet 2 x per week wegen
![]()
maar het kwam toevallig zo uit (afgelopen vrijdag kinderarts en gisteren CB).
ik durf het niet hardop te zeggen, maar ik geloof dat de krampjes wat beginnen af te nemen. Ik had vanochtend een uur lang een wakker + stil kind
... ♥ ik mis je ♥