Er lering uit trekken voor een evt volgende keerquote:huisuitzetting, eigen schuld en wat nu te doen?
beetje kort door de bocht deze opmerkingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Er lering uit trekken voor een evt volgende keer
Lees je post nog eens goed over en leg dat eens naast mijn verhaal over deze mensen. Een koophuis, een schone BKR waar heb je het over, ze mogen nog blij zijn met hun caravan. Ik ben het volledig met je eens dat het hun eigen schuls is, heb ik ook al aangeven en ik heb dit niet geopend om dit ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat laatste vind ik onzin. Ze hebben het zelf verknald, dan moeten ze ook maar op de blaren zitten. Ik kan me goed voorstellen dat die corporatie niet meer met dit soort wanbetalers in zee wil. Als ze een schoon BKR hebben zou ik gaan voor een koophuis.
wat denk je wat ik probeer te doenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben zij geen familie, vrienden, kennissen of een gewillige baas die ze helpt?
Als je er zelf al geen vertrouwen in hebt in hun waarom ga je dan anderen afzeiken voor iets wat je zelf ook zegt?quote:ik wil ze gewoon niet in mijn eigen huis, a omdat ik niet denk dat dit de oplossing is en b omdat ik zelf een gezin heb en het al druk genoeg vind nu in mijn huis. En ja, hoelang duurt het als je iemand in huis neemt. Kijk zou ik een bepaalde tijd voor ogen hebben zou ik er enigsins nog over na kunnen denken, maar ik heb geen idee wat de toekomst deze 2 brengt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |