absoluut aanvaard.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef TripleM het volgende:
[..]
M'n excuses dat ik dit in oorsprong briljante topic op slot heb gegooid
Ja, maar voor zoiets moet je wel meer doen dan simpel sorry zeggen om het goed te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
sorry dat ik leef
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, maar voor zoiets moet je wel meer doen dan simpel sorry zeggen om het goed te maken.
Gaat goed zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me
het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me het spijt mehet spijjjjtt miiiij dat ik leeeheeef
ooo ik heb zo'n spijt![]()
![]()
zoiets
Je zou je zwager maar hoer noemen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:17 schreef beelz het volgende:
Ik heb mijn ex een hoer genoemd. Daarna heb ik mijn excuses aangeboden.
Die excuses neem ik terug.
Wow voel me een stuk beter nu
In jou geval ook goedquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef teknomist het volgende:
Ik las serieus 'executeer hier jezelf'.
ik excuseer me voor mijn bijdrage aan dit topic...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
ok vis, bedankt voor je originele bijdrage. ga zo door.
En dat is dus het gedeelte wat ik altijd fout doe!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik doe nooit onaardig eigenlijkDenk altijd 10x na voordat ik iets post! :p
Voor het eerst dat ik zo een reactie op FOK krijgquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zei laatst nog "als the don...etc" was niet mijn bedoeling, ik vind the don best een goeie gozer en hij is zeker niet lelijk.. ik heb zijn blad voor me. iedereen maakt fouten en ik ook en mijn vrienden zeker. handje schudden? dont push your luck.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |