wat een warm topic dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en bedankt voor je positieve reactie.
Ik zal even in mijn posthistory kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
yw. nog iets dat je ooit gepost hebt en nu spijt van?
dank dank, de donkere dagen komen weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef gfree het volgende:
[..]
wat een warm topic dit.![]()
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:19 schreef Xebrozius het volgende:
Ik bied mijn excuses nooit aan, het zijn allemaal sukkels...
ok, het mag ook iets zijn wat je over een paar dagen te binnen schiet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn posthistory kijken
Dat doe ik altijd met een TVP...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Topic is gebookmarked
knut van? klinkt als een viking.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bent
offtopic: Sorry dat ik de laatste tijd wat minder bagger, Knut dreigt met een ban
tvp?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een TVP...
Dat zou ik normaal gesproken beamen en er nog een schep bovenop doen, maar nu doe ik net alsof ik het niet gelezen hebquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
knut van? klinkt als een viking.
hartelijk welkom. excusses aanvaard. misschien denk je er over een week heel anders over en wil je het veranderen. goed nieuws, het kan!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:10 schreef Robaldo1 het volgende:
Excusez moi, bij deze voor deze eerste onbenullige post;) Tevens ene test
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
God, waar moet ik beginnen..
Ik heb 1 keer een excuus mail gestuurd naar Yvonne omdat ik van mezelf vond dat dat toch wel wat te ver ging.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Tuurlijk je wordt elke keer weer unband van je permban omdat je je niet aan het inlikken bent
offtopic: Sorry dat ik de laatste tijd wat minder bagger, Knut dreigt met een ban
No kidding.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
je kan dit dan aanpassen binnen een bepaalde tijd, maar als die tijd verstreken is zit je er maar mooi mee.
zulkequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:20 schreef Lithion het volgende:
Het spijt me dat jullie zo'n inferieure klompen materie zijn.
Je blijft een linkse softie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:27 schreef Verbal het volgende:
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor alle keren dat ik mij inhield en niet hard genoeg was in wat ik postte.
V.
Daar valt dit niet onder, deze gaat dus op slot.quote:Welkom in Feedback, de helpdesk cq. "klachtenservice" van FOK!. Voor de diverse sites, waaronder frontpage, managers, forum en weblog, kun je hier terecht als je vragen wil stellen of een klacht hebt. Ook ideeën, suggesties of andere opmerkingen zijn hier van harte welkom.
Onder het motto: ONZ is geen vuilnisbelt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:02 schreef yvonne het volgende:
Naar ONZ ermee dan
En ze geloofden je?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een excuus mail gestuurd naar Yvonne omdat ik van mezelf vond dat dat toch wel wat te ver ging.
Maar alle andere keren heb ik gezegd dat ik niet ga veranderen en mijn excuus niet zou maken omdat ik dat laf en achterbaks vind.
Oeeeh spellingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:12 schreef knowall het volgende:
[..]
En ze geloofden je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |