MEDquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef DarkElf het volgende:
zo Dirkh, en wat wordt je derde forum om te modden?
Bye PR!
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:18 schreef NiNi het volgende:
Nou, humorloze lamzak, welkom op onz.
Dat je het niveau maar lekker omhoog mag gooien.
Kom vanavond maar langs. Aan Pierre heb ik nu toch niets meer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.
![]()
Nu is je kans. Recentelijk bleek dat het haar enkel om mijn kleurtje te doen was. Had je toch gelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er nu een kans dat wij wat met elkaar krijgen? Dat is waar het mij te doen is geweest.
![]()
KLB? Geen idee waar je het over hebt.... er gaat niet eens een belletje rinkelen. KLB?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kom vanavond maar langs. Aan Pierre heb ik nu toch niets meer.
Ga je dan wel even weg van KLB dat vind ik niet zo sexy namelijk.
Gelijk met jouw kleurtje verlies ik mijn Goddelijke status?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Je bent niet echt in de positie om eisen te stellen, ex-Godini..
Neen, gelijk met onze break-up verlies jij je godinnelijke status.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gelijk met jouw kleurtje verlies ik mijn Goddelijke status?
Wat ik handig opvang door meteen dirkh te strikken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Neen, gelijk met onze break-up verlies jij je godinnelijke status..
Dat uitgerekend jij het woord aanhang moet gebruiken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:
Vergelijk het met een godsdienst zonder aanhang..
De term Godini is auteursrechtelijk beschermd en in mijn eigendom.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat ik handig opvang door meteen dirkh te strikken.
Status én aanhang.
Ah, je weet al hoe je indruk op haar moet maken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij het woord aanhang moet gebruiken.
NiNi zal er met mij een stuk op vooruit gaan, en dan hangt er helemaal niks!
You sure don't.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:39 schreef PrivateRyan het volgende:
But then again; whatever makes your boat float..
You're kidding right?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
You sure don't.
Ik vaar alleen op blauwe bootjes.
Ik zal voor haar zorgen hoor PR, maak je maar niet ongerust.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You're kidding right?.
Anyway, vanavond kon toch al niet doorgaan, ik heb teveel tijd verspeeld met dit fok!gemartel.. Misschien volgende week ofzo. Of niet. Zie maar.
Ik ga er iig vandoor. Dag!.
Ik denk dat ie bij Sjunien langsgaat.. Just a hunch hoor,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Dirkh het volgende:
of wat je ook gaat doen.![]()
Er is een klein, maar niet onbelangrijk verschil tussen beide Dirkjes.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:56 schreef veldmuis het volgende:
Een Dirk op onzin, dat hebben jullie een keer eerder geprobeert, ik zou het niet nog een keer doen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |