Ik heb enigzins een zieke geest.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Whehe, you pig..
Maar natuurlijk. Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb enigzins een zieke geest.
Maar dat was al bekend toch ?
Wehehe. Tsja. Dat is een ander deel van mijn persoonlijkheidquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak..
Overigens briljante strips, die strips.
O ja hoor, nu wordt ie in eens grappig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Het geeft het begrip loyaldog toch een wat nare nasmaak..
Nu jij nog.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja hoor, nu wordt ie in eens grappig.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Heel veel succes, Dirkh!
Al was ik natuurlijk een veel betere kandidaat geweest.
Ik heb het ze nog gezegd, en er op aan gedrongen. Maar niemand wilde Croupouque hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Heel veel succes, Dirkh!
Al was ik natuurlijk een veel betere kandidaat geweest.
Nee, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het ze nog gezegd, en er op aan gedrongen. Maar niemand wilde Croupouque hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Overigens briljante strips, die strips.
Volgens google was adjeu ook goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:10 schreef PrivateRyan het volgende:.
Adieu..
Ik bedoelde je niet te verbeteren. Beiden is prima.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:11 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Volgens google was adjeu ook goed..
quote:"Maybe saving Private Ryan is the one decent thing we'd pull out of this whole god-awful mess."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |