Metroid Prime 2 en Paper Mario 2 maar dat zijn meer games voor mij denk ikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
November![]()
![]()
Komt er eigenlijk nog iets leuks met kerst uit behalve PoP2?
Sexquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:10 schreef Quinny het volgende:
Games![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:09 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens.... VIDEOREVIEW GTA SA IGN![]()
_________________________________O________________________________
Ik ben dan nog druk bezig met BK en POP2quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
November![]()
![]()
Komt er eigenlijk nog iets leuks met kerst uit behalve PoP2?
Nep. Hoop ik voor die vrouwenquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sex
Geen idee hoe het met Surfer gaatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:11 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het met mijn held vrouw ?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Surfer gaat![]()
Spel valt net op de matquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Bastard het volgende:
Khoop dat dat stinkspel eens binnen komt vandaag
Welk stinkspel bedoel je?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spel valt net op de mat
eindelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spel valt net op de mat
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist een afspraak gemaakt om mijn ogen te laten laseren. 19 november heb ik het vooronderzoek!![]()
![]()
ik las gister iets in de krant dat dat in 25% van de gevallen misgaat of mensen nog grotere problemen met de ogen krijgen, zal eens kijken of ik die krant nog kan vinden ( maandag is oud papier geweest dus geen garantie )quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist een afspraak gemaakt om mijn ogen te laten laseren. 19 november heb ik het vooronderzoek!![]()
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:Sterkte iig
![]()
Krijg al kippenvel bij de gdachte weet je dat
Magneetquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:53 schreef Magneet het volgende:
ik las gister iets in de krant dat dat in 25% van de gevallen misgaat of mensen nog grotere problemen met de ogen krijgen, zal eens kijken of ik die krant nog kan vinden ( maandag is oud papier geweest dus geen garantie )
weet niet meer zeker of ik het gister of maandag heb gelezenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Magneet
![]()
![]()
Overigens is het wel gek dat de krant er misschien niet meer is omdat MAANDAG het oud papier is geweest en je het GISTER gelezen hebt.
Oei spannend.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik las gister iets in de krant dat dat in 25% van de gevallen misgaat of mensen nog grotere problemen met de ogen krijgen, zal eens kijken of ik die krant nog kan vinden ( maandag is oud papier geweest dus geen garantie )
Refractie Chirurgie Centrum Utrecht.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:00 schreef Quinny het volgende:
Oei spannend.
Waar ga je het laten doen? Ik zal als ik jou was eerst even onderzoek doen, waar je dat het beste kan laten doen. Ivm kosten en vakbekwaamheid
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Refractie Chirurgie Centrum Utrecht.
Komen wel betrouwbaar over en worden een paar keer als beste kliniek aangewezen door onafhankelijke sites. Ook zijn ze de enige die TNO gecertificeerd zijn.
Klopt, ik wil echt een goede kliniek aangezien je ogen nu niet een onderdeel zijn waar het fout mag gaan.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:06 schreef Quinny het volgende:
Ik zeg het namelijk, omdat er de laatste tijd veel "schoonheids" operaties worden gedaan door onervaren artsen die alleen maar grof geld willen verdienen.
klinkt goed die keet daar, gelukkig ben je niet iemand die voor de goedkoopste oplossing gaatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, ik wil echt een goede kliniek aangezien je ogen nu niet een onderdeel zijn waar het fout mag gaan.Maar wil het wel graag doen, ik word helemaal gek van mijn lenzen.
Nee, dan kocht ik wel een retourtje Turkije.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:10 schreef Magneet het volgende:
klinkt goed die keet daar, gelukkig ben je niet iemand die voor de goedkoopste oplossing gaat
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, dan kocht ik wel een retourtje Turkije.
Met mijn ogen neem ik echt geen risico's Gijs!
Ben erachter gekomen dat ik gewoon geen handheld gamer benquote:
Jij mag ook wel wat anders in mijn oog schieten Gijs.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil ook wel een laser in je oog schieten hoor GijsVriendenprijsje
Ja, jij reist ook niet 2 keer in de week 2u met de trein hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat ik gewoon geen handheld gamer benLaat deze rustig liggen !
Is dus geen remake of port van FFVII?quote:
Morgen is dus donderdag!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:44 schreef El_Snorro het volgende:
GTA:SA mag officieel pas vanaf morgen verkocht wordenKep wel 10 winkels gebeld, maar helaas....
Dat realismequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:23 schreef Quinny het volgende:
Sjo does mailen, homo
Nee, het is een nieuw deel. Ik wil nu zeker weten die PSP hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dus geen remake of port van FFVII?
Ik kijk de kat nog even uit de boom. Voor dat uurtje dat ik per dag in de trein zit heb ik voorlopig wel genoeg aan mijn GBA SP.
Noujaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef Gaaaast het volgende:
*Blindegeleidehond koopt voor Strol*
*Gunt*
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nouja
Ga jij eens aan de prozac ofzo
-te hard-quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef Gaaaast het volgende:
*Gunt*
Niet grappig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef Gaaaast het volgende:
*Gunt*
echt niet? Ik kon hem wel waarderen....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet grappig.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:44 schreef Hakkert het volgende:
[..]
echt niet? Ik kon hem wel waarderen....
*snel weer hard wegrent*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:44 schreef mr_Brown het volgende:
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
-te hard-
Naja...![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet grappig.
Huiliesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef Magneet het volgende:
Gaast mijn pogingen tot grappig doen zijn in 99% van de gevallen gewoon niet leuk maar die van jouw zijn op zich gewoon beledigend te noemen
je ogen laten laserenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huilies
zicht beroept op de term "engelse humor"
Je moet gewoon wat meer opletten met wat je zegt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huilies
zicht beroept op de term "engelse humor"
Zeg ga jij je ff lekker in een loopgraaf verstoppen ofzoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis dat jij niet in een loopgraaf past ......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat meer opletten met wat je zegt.
Het schijnt niet zo gek veel voor te stellen...alleen het idee isquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
je ogen laten laseren![]()
![]()
![]()
fucking hell!!!! echt nooooooooooooiiiiitttttt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Tis dat jij niet in een loopgraaf past ......
of gebruik PI ofzo???quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat meer opletten met wat je zegt.
Eeuwige meeloperquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ook niet grappig
gijsquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt niet zo gek veel voor te stellen...alleen het idee is
Ja, dan doet het afscheid nemen geen pijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat denk je Gaaaast? Ik kan straks niet meer Fokken dus laat ik maar iedereen op een Hakkert-manier van me vervreemden?
gast denk na...... of je maakt gebruik van PI of je gaat wat aan dat humor van je doenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Eeuwige meeloper
Ze verdoven het eerst met druppels, dan wordt het hoornvlies ingesneden en een dun flapje wordt omgeklapt, daarna wordt je per oog zo'n 30 sec gelaserd.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
gijsje ogen
![]()
...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze verdoven het eerst met druppels, dan wordt het hoornvlies ingesneden en een dun flapje wordt omgeklapt, daarna wordt je per oog zo'n 30 sec gelaserd.
Hakkertquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat denk je Gaaaast? Ik kan straks niet meer Fokken dus laat ik maar iedereen op een Hakkert-manier van me vervreemden?
Hallo, dat ben ik nog altijd.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Gaaaast het volgende:
Eeuwige meeloper
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze verdoven het eerst met druppels, dan wordt het hoornvlies ingesneden en een dun flapje wordt omgeklapt, daarna wordt je per oog zo'n 30 sec gelaserd.
Het wordt populairder, twee collega’s hebben het ook laten doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het klinkt zoooooo eng... Maar goed, het zal heus wel betrouwbaar zijn ofzo, anders mogen die behandelingen niet gedaan worden volgens mij.
Het is dus in een poep en een zucht gedaan. Het schijnt allemaal wel mee te vallen als ik die mensen van Make me Beautyfull moet gelovenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
zegguh necrofiele bavianenkont... wil je mij er ff buiten latenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hallo, dat ben ik nog altijd.
Zeg mega vieze lurker, je zou toch weggaanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef Hakkert het volgende:
[..]
zegguh necrofiele bavianenkont... wil je mij er ff buiten laten
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hallo, dat ben ik nog altijd.
ach het houd de spanning er in als ik zo af en toe toch stiekum terug kom he... ennuh ik heb me vanochtend nog gedoest ( ja met oest ja ) dus ik ben niet vies...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeg mega vieze lurker, je zou toch weggaan
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*BONK*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn collega zei ook dat het erg meeviel. Je krijgt alleen wat ooglapjes voor ’s nachts omdat je een paar weken niet in je ogen mag wrijven en je mag een paar maanden niet zwemmen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef Quinny het volgende:
Het is dus in een poep en een zucht gedaan. Het schijnt allemaal wel mee te vallen als ik die mensen van Make me Beautyfull moet geloven
GIJSSSSSSSSS.. HOMO..... haal wegquote:
*mond op mond beademing geeft*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:12 schreef silver-surfer het volgende:
*BONK*
*Flauwvalt* ...........
Gijs.... al zo ik min 55 hebben... no fucking way... niemand komt aan mijn ogen.... met een laser
Wat heb jij dan met je ogen ... - of +
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VIEZE VUILE MMMMMMMMMMMMMquote:
dat zou bij mij dus niet werken, ik moet ze regelmatig even terugduwenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn collega zei ook dat het erg meeviel. Je krijgt alleen wat ooglapjes voor ’s nachts omdat je een paar weken niet in je ogen mag wrijven en je mag een paar maanden niet zwemmen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSS.. HOMO..... haal weg![]()
![]()
![]()
![]()
Die had je nog tegoed vanwege die link van gister.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:14 schreef mr_Brown het volgende:
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VIEZE VUILE MMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mond op mond ..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*mond op mond beademing geeft*![]()
Eeeuuuwww, weet ik eigenlijk niet.Ik ben wel bijziend (ver wazig, dichtbij scherp). Maar heb niet een hele hoge sterkte.
post dan dit ofzo:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die had je nog tegoed vanwege die link van gister.
Even vooronderzoek afwachten. Maar het lijkt me in elk geval heerlijk om niet meer elke dag te hoeven klooien met lenzen en/of bril.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
He heeerlijk!!!
Maar goed... ik hoop dat het helpt voor je... je hoort er hele goede dingen over!!![]()
Zo ben jij trouwens eindelijk eens wakker.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mond op mond ..![]()
He heeerlijk!!!
Maar goed... ik hoop dat het helpt voor je... je hoort er hele goede dingen over!!![]()
Kopje thee buurvrouwquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef Quinny het volgende:
Mietjes jullie kunnen ook nergens tegen he
Ja kom maarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kopje thee buurvrouw![]()
Second Sightquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk stinkspel bedoel je?
Ook wel een goed code woord van wat Strol met zn ogen gaat doenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Second Sight![]()
Als je gelaserd bent... skullfuck ik je daarna okquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even vooronderzoek afwachten. Maar het lijkt me in elk geval heerlijk om niet meer elke dag te hoeven klooien met lenzen en/of bril.
Al gespeeld? Is best leuk maar je moeten even de eerste paar levels doorkomen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:21 schreef Bastard het volgende:
Second Sight![]()
Vraag ik een glazen oog, kun je me in mijn oogkast neuken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
Als je gelaserd bent... skullfuck ik je daarna ok![]()
![]()
![]()
Jawel, ziet er goed uit, speelt wat kut ff, en weet nu niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al gespeeld? Is best leuk maar je moeten even de eerste paar levels doorkomen.
dit is fucking creepyquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent... skullfuck ik je daarna ok![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef Bastard het volgende:
Jawel, ziet er goed uit, speelt wat kut ff, en weet nu niet wat ik moet doen
Ben nu net een uurtje wakkerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo ben jij trouwens eindelijk eens wakker.
Van het weekend maar weer even wat afspreken?
Gijs...serieus...die is echt een van de ziekste dingen die ik ooit gezien heb.quote:
Ook al is het fotoshop... haal wegquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is fucking creepy
[afbeelding]
En dan ook met die katoenplukker van jequote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben nu net een uurtje wakker... gisteren na mijn avonddienst nog Terminator 3 zitten kijken + extra's ... dus het was 03.30 toen ik er in ging..
Doen we...... ik spreek Cho vanmiddag nog...
.................quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja kom maar
Bizarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is fucking creepy
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan ook met die katoenplukker van je
Holy shit........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is fucking creepy
[afbeelding]
Ja ik ben met een lift naar beneden gegaan... kwam in een hal terecht, politie begon te schieten, ben door tunnel gekropen, en dan kom je ergens dat je een bewaker afleidt. En dan.. ja dan een hoop kamers en deuren en vooral mensen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Waar zit je ergens dan?
Ik vind alleen de camera een beetje k*t
Photoshopquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is fucking creepy
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag ik een glazen oog, kun je me in mijn oogkast neuken.
Heb je je onzichtbaarheidstrukje al geleerd? En bij die apen wezen kijken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:31 schreef Bastard het volgende:
Ja ik ben met een lift naar beneden gegaan... kwam in een hal terecht, politie begon te schieten, ben door tunnel gekropen, en dan kom je ergens dat je een bewaker afleidt. En dan.. ja dan een hoop kamers en deuren en vooral mensen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
Je zou me geen groter plezier doen![]()
Dan schaf ik een rubber anus aan .... en brown een rubber hoofd (hoewel... dan stort de rubber industrie in) ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je onzichtbaarheidstrukje al geleerd? En bij die apen wezen kijken?
Nee nog nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je onzichtbaarheidstrukje al geleerd? En bij die apen wezen kijken?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Gijs,.. zei jij nou dat je Troy de beste film van het jaar vond? Of was dat een andere film?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zou me geen groter plezier doen![]()
Dan schaf ik een rubber anus aan .... en brown een rubber hoofd (hoewel... dan stort de rubber industrie in) ...
Haiquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:42 schreef O-Ren het volgende:
hallo gijsjes
hoiquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
Ja ...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs,.. zei jij nou dat je Troy de beste film van het jaar vond? Of was dat een andere film?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:42 schreef O-Ren het volgende:
hallo gijsjes
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
Ja ...... dat was ik... Troy vond ik de beste bioscoopfilm van 2004...
Jij vond hem slecht he.. las ik gisteren
Ja sorry, kon niks vinden wat goed wasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ...... dat was ik... Troy vond ik de beste bioscoopfilm van 2004...
Jij vond hem slecht he.. las ik gisteren
Man on fire, dawn of the dead en Collateral heb ik niet in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Dawn of the Dead
Collateral
Man on Fire
Troy
Hoi schatjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ha poepie...
Dat kan... smaken verschillen toch..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry, kon niks vinden wat goed wasMaar vind het wel weer komisch!
Ja heeeel snel... ik zal die bolle vanavond bellen... dan spreken we wat af okquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi schatje![]()
Wanneer spreken we weer wat af? Miss you![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja heeeel snel... ik zal die bolle vanavond bellen... dan spreken we wat af ok
Dat we qua films soms zo verschillen.. want die punten die jij noemde zag ik echt nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat kan... smaken verschillen toch..
Wat vind je komisch dan??
Bonus Brad Pitt half naaktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat we qua films soms zo verschillen.. want die punten die jij noemde zag ik echt niet
Bradd is voor 80% van de film in beeld, waarvan 40% halfnaakt, why is that![]()
Zwaardgevechten waren wel ok.. vooral die ene buiten de poort zal ik zeggen tussen Hector en Agilles..
Maar qua verhaal verder.. viel ik in slaap. Tis dat ik eigenlijk altijd wel het einde wil zien van een film, maar had echt de neiging om hem uit te zetten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
zoooooo fok lag er hier ff uit
En wat heb je geleerd vandaag? Eerst 10 tellen denken voordat je een grapje postquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef Gaaaast het volgende:
Is dit een moment van berouw?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef Gaaaast het volgende:
en kreeg je al afkick verschijnselenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
zoooooo fok lag er hier ff uit
ik miste jouquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
en kreeg je al afkick verschijnselen
schaaaaaaaaaaaatjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik miste jou![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Slijmbal
The Grudgequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bonus Brad Pitt half naakt![]()
Er schijnt trouwens een hele enge film weer uit te komen. Weet iemand hoe heet die ook alweer? Zag er gisteren voorstukjes van
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The Grudge
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat heb je geleerd vandaag? Eerst 10 tellen denken voordat je een grapje postS'all good now
Nee, grapje moet kunnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is dit een moment van berouw?
Juist ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:40 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wanneer kom je je videoband ophalen ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:45 schreef kepler het volgende:tis echt koud hier
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:41 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Nee, grapje moet kunnen
Der word hier wel groffer op en neer gesmeten
Ik vind jou gewoon lief..
en Daantje..
en Sjo
ik heb toch kunnen kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:46 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wanneer kom je je videoband ophalen ?
Je moet me altijd wel hebben he jijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb toch kunnen kijken![]()
maar wel bedankt
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:50 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit Gijs. Jammer dat je geen sterretjes hebt gezienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hou wel van jullie (vooral van je vrouw)
kon ook niet weten dat het bewolkt zou zijn, tis daar 4 keer per jaar bewolkt
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Je moet me altijd wel hebben he jij
hey jij schrijft best vermakelijke boekenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vooruit danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das mijn broer Danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
hey jij schrijft best vermakelijke boeken
Wat wil je nou pisvlek?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut OLE OLE
*inhaaktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut OLE OLE
aha doe hem de groetenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das mijn broer Dan![]()
Gijsjes zijn kut OLEquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*inhaakt
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut OLE OLE
spreekkoren....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut OLE OLE
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut OLE OLE
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut
Gijsjes zijn kut OLE OLE
The Grudge.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:30 schreef Quinny het volgende:
Er schijnt trouwens een hele enge film weer uit te komen. Weet iemand hoe heet die ook alweer? Zag er gisteren voorstukjes van
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:33 schreef Gaaaast het volgende:
Wat ben je toch lief hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Nadientje het volgende:
kusjevoor gaaaaast
ik vind het niet leuk voor je en ik begrijp je goed ... het was niet zo lief om zo te reageren op iedereen hier maar het is je vast wel vergeven
je moet je problemen wel bepraten want dit lijkt me niet echt een oplossing tot 2006 werken![]()
alles komt goed !!
![]()
Terecht, maar ik ken al mensen die hem wel spelen. De kleinere winkels (gameshops vooral) hebben lak aan releasedataquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus last van GTA:SA! Al die winkeliers hier houden zich netjes aan de regels.
De video review op IGN
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Nadientje het volgende:
het was niet zo lief om zo te reageren op iedereen hier
Ik zie brown niet... ow wacht... ja hij is het topje van die pik natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef silver-surfer het volgende:
B. ik snap je filmpje niet ... heb geen geluid hier
Ooooh hahhahahaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze komt er achter dat er een camera draait.. en daar is ze nogal woest om!
WTFquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooh hahhahaha
TEEERING heb je dat verhaal van die taxi chauffeur gehoord??
Die gijs heeft gewoon een paar weken met 2 kogels in zijn hoofd rond gelopen...
Toen zijn taxi werd overvallen hebben ze hem 2 keer in zijn kop geschoten... maar hij dacht dat ie geslagen werd..![]()
![]()
Later viel er tijdens het douchen een kogel uit..![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:58 schreef Toadette het volgende:
hoihoi
hoe is het?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik hem 2 maanden geleden gecancelled. Besteld bij dimplusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Halo 2 Limited Editition via GCShop: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1301
Ik heb hem gereserveerd bij de plaatselijke FRS. Als ze een LE binnenkrijgen neem ik die mee, en zo niet , koop ik de gewone versie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig heb ik hem 2 maanden geleden gecancelled. Besteld bij dimplus
Hopelijk morgen het machtige GTA gamen Gijsquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveerd bij de plaatselijke FRS. Als ze een LE binnenkrijgen neem ik die mee, en zo niet , koop ik de gewone versie.
Zolang ik hem de 11e maar heb.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:39 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk morgen het machtige GTA gamen Gijs![]()
goed hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
hoe is het?
beide guntquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
goed hoor
net terug van vakantie dus lekker uitgerust, maar mag gelijk weer keihard aan de studie
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:04 schreef Toadette het volgende:
[..]
beide gunt![]()
![]()
wat wat waarom???quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef Bastard het volgende:
Afscheid neemt... FOK zal er zo wel uit liggen.
aha onderhoud okidokiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
wat wat waarom???
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:48 schreef Nadientje het volgende:
kusjevoor gaaaaast
![]()
quote:ik vind het niet leuk voor je en ik begrijp je goed ... het was niet zo lief om zo te reageren op iedereen hier maar het is je vast wel vergeven![]()
quote:je moet je problemen wel bepraten want dit lijkt me niet echt een oplossing tot 2006 werken![]()
alles komt goed !!
![]()
Dans anders evenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:28 schreef -Struikrover- het volgende:FOK is er nog
FOK is er nog
FOK is er nog
mij bestquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:37 schreef kepler het volgende:
gamen dadelijk? Is lang geleden, ff oefenen zo vlak voor Halo 2
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:56 schreef chibibo het volgende:
Effe snel lasagna maken.
Dacht ik.
40 minuten in de oven.
Ik heb honger.
Kan ieder moment gebeuren dusquote:Dit houdt logischerwijs in dat het forum morgen plat moet. Vanaf een uur of 8 's avonds, misschien wat later, zul je niet op het forum kunnen, en reken er maar op dat het een tijdje gaat duren.
Beste Strolie,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nu moeten we eigenlijk elke keer een lang en inhoudelijk verhaal intypen.
Ik moet trouwens een banner hebben voor bij mijn column op Fok! games. Ik heb alleen helemaal geen inspiratie. Iemand suggesties?
Respectquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:01 schreef Chocobo het volgende:
Heat Surfer,......... Heat !![]()
Shut up bitch!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:38 schreef Magneet het volgende:
grmbl clipje waarmee de communicator aan de hoofdstel ( zo zal ik het maar noemen ) van me x-box is gisteravond afgebroken en ik heb ff geen geld om een andere te halen, dus maar ff een schroefje erdoorheen gedaan dan blijft het iig een beetje zitten
Let's bounce and show these fools how we do it on THIS side. The REAL side.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Shut up bitch!
fack joe!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Shut up bitch!
Pork Chopquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let's bounce and show these fools how we do it on THIS side. The REAL side.
GTA:SADe FRS heeft hem ook gewoon vandaag geleverd
Briljantquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:06 schreef Bastard het volgende:
Zelfs een link gemaakt van mn signature
zekersquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:26 schreef Chocobo het volgende:
GTAFantastisch !!! Weet gewoon niet waar ik moet beginnen !!!! Zo groot..
Sletjequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:15 schreef Gaaaast het volgende:
Mogguh
Nee hoor, iedereen dacht dat... en toen zagen we jouw postquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:16 schreef Gaaaast het volgende:
Dacht gisteren ; we gaan gewoon door op het Bungieforum. Ik was de enige die dat dacht
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen dacht dat... en toen zagen we jouw post
Alsof je hier niet genoeg krijgtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:26 schreef Gaaaast het volgende:
Kwilde ff buiten de deur neuken![]()
Dat is andersquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alsof je hier niet genoeg krijgt
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:29 schreef Gaaaast het volgende:
*zucht*
bijna weekend
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:32 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas en Gaaaast op de vroege ochtend op msn....last.
Huilie, ga weg dan. Dan praat Nadine tenminste weer meequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas en Gaaaast op de vroege ochtend op msn....last.
Net zei je nog geilquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:48 schreef Gaaaast het volgende:
Nadine, lief
Ook, kan ze nog wel lief zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Net zei je nog geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |