Dan zal TW idd wel tweetalig zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef partyyboyy het volgende:
Film is 'The Terminal' en bioscoop is in Antwerpen!
Google vindt ook alleen die bioscoop met die afkortingen dus daar waren we al achter..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef partyyboyy het volgende:
Film is 'The Terminal' en bioscoop is in Antwerpen!
dat lijkt me dus echt iritantquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan zal TW idd wel tweetalig zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat de ondertitels zowel in het frans als Nederlands zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, gewoon 2 regels. 1 Frans en 1 Nederlands, en het is totaal niet storend.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:32 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
dat lijkt me dus echt iritantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zit je naar 4 regels tekst in de film te kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is helemaal nie ergquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:32 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
dat lijkt me dus echt iritantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zit je naar 4 regels tekst in de film te kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en als ze nou meer dan 1 regel zeggen? dan heb je 2regels voor 1 taalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee, gewoon 2 regels. 1 Frans en 1 Nederlands, en het is totaal niet storend.
mooie van een bioscoopscherm is dat het zo lekker breed is, en er zoveel tekst in pastquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:39 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
en als ze nou meer dan 1 regel zeggen? dan heb je 2regels voor 1 taalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus 4 in totaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop