jep, het blokkerige is nu ook verdwenen (weet niet of het door het opnieuw opstarten komt of door patch 1.1..)quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als het goed is verdwijnt dat als je de Anti Aliasing instellingen veranderd, weet het niet zeker. Dat blokkerige verdween bij mij nadat ik het spel opnieuw had gestart trouwens
Misschien moet je eens overwegen om een ander spel te gaan spelen dan een RACEgamequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:06 schreef Pimmy het volgende:
Iemand die weet waar je een 100% savegame vandaan haalt? Ik begin dat racen nogal saai te vinden nl.
Het doet mij denken aan de Moulin Rouge... Franse invloeden....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:08 schreef Vassili_Z het volgende:
NFSU2 heeft wel Hollandse invloeden zeg... :
[afbeelding]
had ik ook, ik heb een Radeon 9800 XT en draai hem op allerhoogste instellingen bij 1280 x 1024, ik had even de nieuwste ATI drivers gepakt en klaar is kees, ik zou het spel wel 5x naast elkaar kunnen runnen zonder dat het blijft hangen of vertraagd , zo soepel loopt hetquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als het goed is verdwijnt dat als je de Anti Aliasing instellingen veranderd, weet het niet zeker. Dat blokkerige verdween bij mij nadat ik het spel opnieuw had gestart trouwens
Drag vind ik juist een van de leukste onderdelenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Klonk het volgende:
ze hebben iets meegenomen uit deel 1 wat ze rustig in deel 1 hadden mogen houden, an sich is de drag leuk, maar ze veranderen gelijk de besturing, net zoals deel 1 hypergevoelig.
Kwil gewoon alle wagens kunnen tunen met alles beschikbaarquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen om een ander spel te gaan spelen dan een RACEgame![]()
Of wil je gewoon tunen en met die getunede bak racen?
Ik dacht dat ie de 15e al uit kwam. Maar als het één van die twee is lijkt de 16e me het meest logische, aangezien spellen meestal op donderdag uitkomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
wanneer komt ie OFFICIEEL uit?
18 of 16?
Lezen is zeker niet je sterktste kant, die vraag is al heel vaak langsgekomenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:21 schreef RealKnuckles het volgende:
waarom ziet mijn beeld van NFSU 2 er net uit als op een psx 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |