abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23240095
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, ben het nog niet tegengekomen en dat grijs van die NX240 is lelijk

Wat ik erg stom vind trouwens. Als ik een andere auto koop (gratis van de sponsor) komt die in Slot 2. Die auto moet je dan helemaal opnieuw upgraden en alles, je kan niet de upgrades uit je andere auto rippen
Ik blijf dus maar mooi in die NX240 rondrijden totdat ik veel geld heb en er een echt mooie auto te koop is

[afbeelding]
jaja.. keb hem gevonden... je moet zoeken naar rode lampen..

ergens in de bergen bij die reike lui zit er 1... door kun je ook gelijk stikkers plakken...

maar hoe zit het eigenlijk met die sponsers.. keb al een spoiler gekregen en nieuwe banden.. maar waar kan ik die ophalen dan?

nadeel vind ik wel dat het nu wat moeilijker is om een screenshot te maken.. in deel 1 kon je de camera zo draaien dat je mooie shot kunt maken.. dat kan nu niet.. of mis ik iets?
Dit keer zonder signature
pi_23240200
pi_23240627
spoilers enzo kun je ophalen bij de body shop, hier op het kaartje kun je die zien. Kun je ook een screenshot maken van de plaats waar je de verf enzo kan halen, dat is makkelijker dan zoeken.

Trouwens, ik heb alleen de DVDcover gedaan en die andere twee sterren niet, omdat ik mijn auto te lelijk vond. Alleen nu zijn de heights unlocked en die sterren verdwenen, zouden die nog terugkomen of blijven ze weg

Edit: Al gevonden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_23240782
Soms krijg je een sms binnen en misschien heb ik wel niet goed gelezen maar hoe kan ik die openen? Dit staat naast het cingular teken en dan met dat envelopje.
pi_23240878
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef joostingh het volgende:
Soms krijg je een sms binnen en misschien heb ik wel niet goed gelezen maar hoe kan ik die openen? Dit staat naast het cingular teken en dan met dat envelopje.
Standaard staat hij als het goed is op de TAB-knop.
pi_23241601
owhh
zal ook ff een screenshot maken van mij map... kun je zien waar de body shop zit...

bij dat rode pijltje ...

p.s. iemand de nieuwe patch al geprobeerd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23242479
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:00 schreef Ericjuh het volgende:
p.s. iemand de nieuwe patch al geprobeerd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lama.. werkt niet..
pi_23242680
Oeh, de garage waar ze trunk audio, neon etc hebben, gevonden
Alleen heb ik nog maar 2000 over om dingen te kopen Eerst maar races gaan doen.
pi_23243003
GVD nu ineens werkt ie helemaal kut. Stottert vet traag. Zelfs in allerlaagste details

Iemand enig idee waar de savegames staan
O+ BlaBlub O+
pi_23243062
Wacht dan gewoon op de legale versie.
pi_23244990
De legale versie zal (muv de exe file) exact hetzelfde zijn..
pi_23245010
Ben nu op zoek naar de shops, omdat je dan steeds extra onderdelen krijgt, vooral de performance shops zijn handig om te vinden. Zijn niet zo moeilijk te vinden, een doodlopend stukje weg is er meestal eentje
pi_23245083
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wacht dan gewoon op de legale versie.
Nee, tis al opgeslost. M'n geluidskaart hing half uit z'n slot Daarom deed ie het zo traag

Nu ben ik op zoek naar verkoop van m'n auto's. Iemand enig idee
O+ BlaBlub O+
  donderdag 11 november 2004 @ 16:37:13 #164
6766 logray
Catch you on the flip side
pi_23245131
Wat een te gek spel zeg ! Ik kan maar niet stoppen met spelen
Ik heb inmiddels al 3 wagens en móet ze gewoon even laten zien

Ik vind het leuk dat ze nu ook SUV's erin gegooid hebben en ze zijn wel degelijk snel te maken! Verder zijn dat natuurlijk de ultieme PIMPrides
Meso-ICT. Computerhulp, -installatie en onderhoud in Hoorn e.o.
Bezoek http://www.meso-ict.nl voor meer informatie.
pi_23245159
Dat weet ik ook niet, hoe je auto's verkoopt Wil mijn eerste auto verkopen, die ga ik toch niet meer gebruiken. Of bedoel je dat je zelf een auto wil kopen? Zie kaartje hierboven gepost, Car Lot.

Mijn auto, ik kan er meer voor kopen maar ik spaar nu voor een andere
pi_23245697
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:38 schreef Cerbie het volgende:
Dat weet ik ook niet, hoe je auto's verkoopt Wil mijn eerste auto verkopen, die ga ik toch niet meer gebruiken. Of bedoel je dat je zelf een auto wil kopen? Zie kaartje hierboven gepost, Car Lot.

Mijn auto, ik kan er meer voor kopen maar ik spaar nu voor een andere
Nee, echt verkopen. Heb nu die hummer en die lincoln, maar daar kan je weinig mee behalve pimpen
O+ BlaBlub O+
pi_23245744
Zo te zien heeft logray zijn eerste auto verkocht, dat lijkt me geen startauto tenminste Logray, hoe kun je auto's verkopen
Toch een beginwagen
pi_23246090
Ik zit nu dus vast. Ik heb 24% van alle races gehaald, en er staan nergens geen races meer op mijn radar? :S
Ik wordt alleen soms door een of andere gast gebeld dat ik ergens naartoe moet komen maar dat is steeds weer anders ..
EGamer.nl
pi_23246968
keb net een audi tt gekocht...
pi_23247043
Ik heb nu de auto's tot de Acura RSX, maar gebruik gewoon een Toyota Celica omdat die nog goed genoeg is, ik er veel aan heb uitgegeven en hij er mooi uitziet (nu op 21%)
pi_23247286
Ik heb nu net een SMS ontvangen, met daarin: "Get to the car lot, Now! I want my car back.."
Ben naar allebei de car-lots toegegaan, en er is echt niets te merken, niets anders; precies hetzelfde, ook is er nergens iets waar ik op kan rijden ofzo.. BTW, haar auto heb je in het begin toch al terug gegeven?
EGamer.nl
pi_23247832
De body shop moet je ook unlocken neem ik aan?

Trouwens, dat motorgeluid is echt ganz geil. Music volume laag, en de rest ook maar de engine volume volopen. Heerlijk.
pi_23247908
Heeft iemand een map, waar alle namen op staan ofzo Ik word een beetje gek van dat unlocken van die shops. Go to body shop bayview, go to.... blabla... Ik weet niet waar alles zit

En een nieuwe dvd-cover

[ Bericht 22% gewijzigd door neggix op 11-11-2004 18:43:24 ]
O+ BlaBlub O+
  donderdag 11 november 2004 @ 18:41:22 #174
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_23247978
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:34 schreef Fillipe het volgende:
De body shop moet je ook unlocken neem ik aan?

Trouwens, dat motorgeluid is echt ganz geil. Music volume laag, en de rest ook maar de engine volume volopen. Heerlijk.
Hey Fil, heb je de game inmiddels gekocht?

pi_23248135
Deze map heb ik vanmiddag even gemaakt, alle shops in de Heights, Bayview en City Centre, dat laatste stadsdeel ben ik nog niet.

Editje: Met de URL die ik toennet haalde heb ik ook Coal Harbor, ga nu op zoek naar de shops
Editje²: Nog twee shops
Ik twijfel nu of ik een Audi TT zal kopen. Die is wel véél beter dan mijn huidige auto (Cecila) maar ik vind hem niet echt mooi Heb ~17500 om uit te geven en de auto krijg ik, ik denk dat ik voor die Toyota Supra ga, die is

[ Bericht 33% gewijzigd door Cerbie op 11-11-2004 19:00:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')