jaja.. keb hem gevonden... je moet zoeken naar rode lampen..quote:Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ben het nog niet tegengekomen en dat grijs van die NX240 is lelijk![]()
Wat ik erg stom vind trouwens. Als ik een andere auto koop (gratis van de sponsor) komt die in Slot 2. Die auto moet je dan helemaal opnieuw upgraden en alles, je kan niet de upgrades uit je andere auto rippen![]()
Ik blijf dus maar mooi in die NX240 rondrijden totdat ik veel geld heb en er een echt mooie auto te koop is
[afbeelding]
Standaard staat hij als het goed is op de TAB-knop.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef joostingh het volgende:
Soms krijg je een sms binnen en misschien heb ik wel niet goed gelezen maar hoe kan ik die openen? Dit staat naast het cingular teken en dan met dat envelopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:00 schreef Ericjuh het volgende:
p.s. iemand de nieuwe patch al geprobeerd..lama.. werkt niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Nee, tis al opgeslost. M'n geluidskaart hing half uit z'n slotquote:Op donderdag 11 november 2004 14:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:Wacht dan gewoon op de legale versie.
Nee, echt verkopen. Heb nu die hummer en die lincoln, maar daar kan je weinig mee behalve pimpenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:38 schreef Cerbie het volgende:
Dat weet ik ook niet, hoe je auto's verkooptWil mijn eerste auto verkopen, die ga ik toch niet meer gebruiken. Of bedoel je dat je zelf een auto wil kopen?
Zie kaartje hierboven gepost, Car Lot.
Mijn auto, ik kan er meer voor kopen maar ik spaar nu voor een andere
Hey Fil, heb je de game inmiddels gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:34 schreef Fillipe het volgende:
De body shop moet je ook unlocken neem ik aan?
Trouwens, dat motorgeluid is echt ganz geil. Music volume laag, en de rest ook maar de engine volume volopen. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |