Directx 9c?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Wtf! NFSU2 ziet er helemaal niet mooi uit bij mij. Check al die blokje sop de grond, en een de lucht dan
de demo was wel gewoon normaal. Heb ook net nieuwe nvidia drivers geinstalld. Weet iemand wat er mis is?
jaquote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Directx 9c?
Allernieuwste officiele nvidia drivers?
Je computer herstarten?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Wtf! NFSU2 ziet er helemaal niet mooi uit bij mij. Check al die blokje sop de grond, en een de lucht dan
de demo was wel gewoon normaal. Heb ook net nieuwe nvidia drivers geinstalld. Weet iemand wat er mis is?
Misschien wat oudere drivers proberen. Soms werken die beter dan de allernieuwste.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Heeft het wel wat van weg. Alleen zag software-rendering er nog slechter uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het doet me denken aan de pre-3D-accelleratie-tijden, het lijkt wel software-rendering.
Die is idd illegaal. De legale versie ligt 19 Nov. in de winkel!quote:Op donderdag 11 november 2004 09:23 schreef joostingh het volgende:
Jullie hebben dus de volledige versie al. Ik neem aan dat deze niet legaal is?
`quote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef Cheiron het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe auto's die erin zitten. In een paar plaatjes zag ik toch niet de snelste bakken langskomen (van die landrover - achtige auto's) Die kunnen toch nooit lekker racen? Ach, de demo was in ieder geval leuk, even afwachten wat de full version doet.
(Overigens kom ik echt niet onder de 54 seconden qua rondetijd.. en dat is zonder die hulp. Met hulp gaat het langfzamerdan wil hij maar moeilijkd e bochten in).
Dat vraag ik me ook af, ben het nog niet tegengekomen en dat grijs van die NX240 is lelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Ericjuh het volgende:
misschien een hele domme vraag.. maar waar kun je je auto laten spuiten...
keb namelijk een lelijke blauwe auto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |