Er zit al een aantal shops in de demo verborgen. Bij de meeste kan je er niet in en kan je er alleen een preview van zien. De shop die je op deze screen ziet kan je wel in. Al kan je er niet echt veel. Het is meer een soort van uitgebreide preview van alle opties in die shop. Als je zoals op deze screen hydraulics selecteert dan zie je 1 van de dingen die je met hydraulics kan doen.quote:Op maandag 8 november 2004 11:06 schreef Seal_force het volgende:
Mijn screens uit de demo..
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Als dit uit de demo is hoe doe je dit dan? Lijk me sterk dat dit nu al in de demo kan? Ik kon het anders niet vinden.
Kloptquote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
En hij's nu onoficieel uit
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
ik heb hem ook al ehhmmmm besteld *kuchquote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef neggix het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen om te kijken of het al is gezegd, maar dat probleem kun je oplossen door de AA-instellingen te veranderen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:08 schreef el_nuno het volgende:
hij komt toch de 18e uit?
Heb je hwm al?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:43 schreef neggix het volgende:
OMG, begin je aan de game met die 350zx, denk je, okee, dat schiet op, moet je em weer inleveren![]()
Helaas
Verder precies zelfde als demo alleen wat groter en meer auto's enz danValt me allemaal redelijk mee. Ben ik ook wel weer een paar uur mee zoet
Op internetquote:Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Heb je hwm al?Waar heb je hem geleeched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |