Klopt, en het rijdt ook nog eens lekkerder.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stability Control uitgooien scheelt nogal, ik ergerde me er eerst ook doodaan, nu gaat het allemaal weer slick..
Idd, het is toch veel vetter en realistischer als die achterkant gewoon uitbreekt als jij teveel gas geeft. Of als jij een bocht te scherp instuurt dat je dan spint.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, en het rijdt ook nog eens lekkerder.
Ik heb gewoon de demo. Daar zitten 4 verschillende 350z's in. Maar er staan ook bestanden in de demo waar je de volledige lijst uit kan halen. In de Audiomap staan ook bestanden voor bijvoorbeeld de Hummer.quote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef speedfreakssj het volgende:
jullie hebben hem al illegaal ofzo?
of via amerika oid? ik kan volgens mij alleen een 350z kiezen.
Alleen de demo vriend! En je hebt 4 verschillende 350Z auto's.quote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef speedfreakssj het volgende:
jullie hebben hem al illegaal ofzo?
of via amerika oid? ik kan volgens mij alleen een 350z kiezen.
Wacht maar tot NFS:U2 uit is gozerquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef speedfreakssj het volgende:
weet ik van die 4 350Z's.
vind die metallic wel leuk klinken.
vind het niet echt een sjonniespel. meer om gewoon leuk te raggen met zon ding.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef babba het volgende:
Damn ik dacht het zal wel meer van hetzelfde zijn als deel 1. Maar na die demo gespeeld te hebben vind ik hem echt stoer
Dat motorgeluid
me 2quote:Op woensdag 3 november 2004 14:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.![]()
Ik heb m'n Nissan wat getuned. Hij heeft er nu een Ferrari 360 motor inquote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef babba het volgende:
Damn ik dacht het zal wel meer van hetzelfde zijn als deel 1. Maar na die demo gespeeld te hebben vind ik hem echt stoer
Dat motorgeluid
Iddquote:Op donderdag 4 november 2004 00:23 schreef ROG het volgende:
Dus NFSU2 is "uit"?edit: demo, hmz
Positief om te lezen dat mensen met een GF4 Ti4xxx ook redelijk tot goed kunnen gamen, doet me goed als Ti4400-bezitter.
Het was ook wel bekend dat er redelijk wat bugs zitten in de demo...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Idd
Heb wat getweakd en rij nu rnd in een G35![]()
Ik zal er zo ff een pic opgooien (mooie zwarte bak)
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat me alleen tegenvalt is dat ik niet online kan spelen. De sessie kan ik joinen en op ready klikken maar dat krijg ik een foutmelding dat de sessie er niet meer is![]()
Zelfde probleem bij wachtwoorden. Die schermen blijven bij mij staan. Tevens moppert hij ook over de snelheid dat ik verbonden ben.
Dan kun je kiezen voor wel of niet verbinden, en dan kun je alleen maar op Yes klikken, want Nee pakt hij niet![]()
Brakke demo is het dan zo hoor.
Maar ik wacht wel op de volledige versie. Misschien dat die daar beter werkt ...
Als dit uit de demo is hoe doe je dit dan? Lijk me sterk dat dit nu al in de demo kan? Ik kon het anders niet vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |