Maar 5? Zijn er nog altijd 4 meer dan in NFSU. Dat vond ik altijd wel een nadeel aan NFSU, dat je maar 1 wagen kon bezitten. Vooral met al dat geld dat na een tijd daardoor eigenlijk compleet nutteloos werd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:57 schreef Deviant1nl het volgende:
Demo
Ik stond niet echt te springen om dit spel, maar na die demo ga ik de originele toch maar spelen
Stoere demo gewoon. En die outrun is ook gaaf ja.
Heb hier de OPM2 liggen, 8 tellende pagina review en krijgt een 94%
+punten:
massa's tuningmogelijkheden
massieve career mode
mooie graphics
speelt erg goed
veel tracks
-punten
niks noemenswaardigs
en je kan nu in totaal ook maar 5 autos kopen, omdat er maar 5 in je garage passen. Is ook wel beter zo. Ook voor online denk ik dan, dat niet iedereen dezelfde auto heeft.
Dan had ik het anders begrepen volgens mij. In deel 1 gingen inderdaad automatisch je tuningspullen mee ja. Da's wel mooi dat ze dat dan ook anders hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:40 schreef Deviant1nl het volgende:
Maar ik bedoel anders.
Je hebt nu een garage, daar is maar plek voor 5 autos. Dus als je 5 autos hebt gekocht en je hebt ze helemaal getuned bijv. kun je geen andere autos erbij kopen. Wanneer je toch een nieuwe wagen wilt, zal je 1 van die auto's moeten verkopen, en dan verkoop je gelijk die getunde spullen dus ook. Die ben je dus ook kwijt. Dus als je auto later weer koopt bijv. moet je hem weer helemaal tunen.
Dat zat toch niet in deel 1? Anders is me dat niet eens opgevallen
Zeker ja, ik vond dat altijd zo lam, voor ongeveer 2000 credits had je een nieuwe, volledig getunde auto die ook maar héél weinig beter was dan je eerdere.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan had ik het anders begrepen volgens mij. In deel 1 gingen inderdaad automatisch je tuningspullen mee ja. Da's wel mooi dat ze dat dan ook anders hebben gedaan.
Sidewinder van Microsoft. In deel 1 herkent ie hem, maar in de demo geeft ie geen sjoegequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Klonk het volgende:
dat is vreemd, wat voor stuurtje heb je, mijn Logitech Momo racing force word probleemloos herkend.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sidewinder van Microsoft. In deel 1 herkent ie hem, maar in de demo geeft ie geen sjoege
Eikel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]huilie
Mijn MOMO Force Feedback werkt![]()
Uiteraard, Menu -> Player -> daar de eerste optie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eikel.
Hij werkt nu overigens. Wel. Goede demo in ieder geval. Voorspelt veel goeds.
Is er trouwens een mogelijkheid om handmatig schakelen aan te zetten in free roam mode?
Ik heb deel 1 3 keer uitgespeeld en ik weet echt NIERT wat julie lopen te euren hoor. Je kan gewoon niet racen. DAT moet het gewoon zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al vaak zat ingehaald door een AI met NOS in deel 1. De vlammen uit de uitlaat en het geluid maakten dat wel duidelijk. Sowieso vond ik die catch-up mode soms knap irritant. Je stuift bijna op topsnelheid door Chinatown, harder kan gewoon niet... en vóór Chinatown zit de nummer 2 nog 3 seconden achter je, en zo gauw je beneden bent nog maar 1,5 seconde. Right. Dat is niet meer leuk. Om vervolgens vlak voor de finish je eerste fout van de race te maken door op een tegenligger te knallen, en je hele race van 6 ronden te verkloten
heb even snel de topic door gelezen, als je glow uitzet kun je em op max detail zetten ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
Het is inderdaad ook niet moeilijk, maar bij mij gebeurde die dingen juist in die moeilijke races en dat is wel heel irritant.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:17 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 3 keer uitgespeeld en ik weet echt NIERT wat julie lopen te euren hoor. Je kan gewoon niet racen. DAT moet het gewoon zijn.
Ik heb dan wel de PC versie toen gekocht maar verder gewoon weer opnieuw begonnen en er waren maar 5 races waar ik ECHT moeite mee had. der est was echt makkelijk op hard.
Dit een lijst van auto's die in het spel zitten. De Ferrari klinkt vrij raar maar hij schijnt bij de audiobestanden te staan. Ik heb deze lijst overigens van GoT.quote:Nissan 240 SX
Nissan 300 ZX
Nissan 350Z
Nissan Sentra SE-R Spec V
Nissan Skyline R34 GT-R
Infinity G35 Coupe (Nissan Skyline R35)
Acura RSX
Ford Focus ZX3
Ford Mustang GT
Saleen Mustang
Honda Prelude
Honda S2000
Honda Civic Coupe
Honda Integra Type R
Mazda MX5
Mazda RX7
Mazda RX8
Toyota Celica GTS
Toyota Supra
Trueno AE86 (Toyota Corolla GTS)
Lexus IS300
VW Jetta (VR6)
VW Scirocco
VW Golf GTI
Subaru Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STi
Ferrari 360
Peugeot 106
Peugeot 206
Hyundai Tiburon GT
Audi A3
Audi TT
Pontiac GTO
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi 3000GT
Opel Corsa
SUV's:
Porsche Cayenne
Hummer H2
Cadilac Escalade
Lincoln Navigator
Ford Broncoq
Nee, ik heb er ook nog wat moeite mee. Maar het is een kwestie van proberen. Ik heb al een keer 53.000 punten gehaald. Dus het moet te doen zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die moeite heeft met de driftmodus, in deel 1 was ik echt de driftkoning, maar hier ben ik blij als ik 2000 punten ofzo scoor.
Stability Control uitgooien scheelt nogal, ik ergerde me er eerst ook doodaan, nu gaat het allemaal weer slick.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die moeite heeft met de driftmodus, in deel 1 was ik echt de driftkoning, maar hier ben ik blij als ik 2000 punten ofzo scoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |