[me=Tup pinkt een traantje weg..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet] is het een keertje met Tup eens.[/me]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasserwunderland
Shit, gaat de hel nu ook bevriezen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is het een keertje met Tup eens.
Zeker het nieuws niet gezien?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Shit, gaat de hel nu ook bevriezen?
Ik loop wat achter.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker het nieuws niet gezien?
[afbeelding]
En naast Hanks inmiddels ook Audrey Tautou (Sophie) en Jean Reno (Fache)..quote:Op zondag 23 januari 2005 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Tom Hanks....
Het wordt verfilmd met Tom Hanks....
Ik HAAT Tom Hanks, ik kan Tom Hanks niet meer zien
Tsja, ik kan haar toch moeilijk anders dan als Amelie zien, ik vraag me af of ze ook een geloofwaardige Sophie wordt. Wel leuk dat ze een franse actrice nemen overigens.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
En naast Hanks inmiddels ook Audrey Tautou (Sophie) en Jean Reno (Fache)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sure, en wat te denken van dat andere sprookjes boek vol vage verhalen, wat al veel langer gehyped wordt?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:31 schreef buzzer het volgende:
Ik las trouwens van het weekend dat dit boek het best verkochte boek voor volwassenen ooit is....
(Harry Potter buiten beschouwing gelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Idd, de Bijbel is volgens mij nog steeds het bestverkochte boek ooit. En ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje moeilijk te geloven dat er van DDVC meer exemplaren zijn verkocht dan van The Lord Of The Rings....quote:Op maandag 31 januari 2005 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure, en wat te denken van dat andere sprookjes boek vol vage verhalen, wat al veel langer gehyped wordt?
Nee, het is het best verkochte boek van het afgelopen jaar.
Dat hou ik trouwens ook voor een gerucht, hoewel, DDVC is natuurlijk wel een "toegankelijker" boek voor een "breed publiek"quote:Op maandag 31 januari 2005 13:21 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Idd, de Bijbel is volgens mij nog steeds het bestverkochte boek ooit. En ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje moeilijk te geloven dat er van DDVC meer exemplaren zijn verkocht dan van The Lord Of The Rings....
Da's waar. Maar ik schat dat zo'n 75% van de mensen die de film gezien hebben, ook het boek gekocht hebben (of ze het gelezen hebben, is een tweede...). De Da Vinci Code zal ook wel weer extra goed verkopen als de film er eenmaal is. Zoveel heisa om een boek dat niet eens zo geweldig is... Ik kan er nog steeds niet bij met m'n verstand.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:Dat hou ik trouwens ook voor een gerucht, hoewel, DDVC is natuurlijk wel een "toegankelijker" boek voor een "breed publiek"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |