Bedankt voor de link. Loopt inderdaad storm daarquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:56 schreef Isabeau het volgende:
En dan is er uiteraard nog: De slinger van Foucault, Geniaal toch? en het nieuwere topic over de overeenkomsten tussen de da vinci code en de slinger van foucault: Umberto Eco - De Slinger van Foucault
En heel misschien nog te koop: [TK] Boek Umberto Eco: De slinger van Foucault
Haha inderdaad verkeerde gequotequote:Op zaterdag 4 december 2004 16:12 schreef Isabeau het volgende:
ps: dat zijn de Slinger van Foucault topics
Maar ik neem aan dat je de andere link bedoelt. Ik babbel er wel lekker mee, want ik vond dat boek schitterend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-theorie nieuw voor me was. Heb erna dan ook maar 'De Geheimen van de DVC' van Simon Cox gelezen. Bekijkt alle beweringen kritisch etc..
Vond het alleen jammer dat het Sangreal-stukje er niet wordt besprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand daar een weerlegging van?I don't really come from outer space || Last.fm
Werkt idd wel. Maar vond ik eigenlijk wel een erg makkelijk truukje. Dat begon me vrij snel te irriteren.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef Tokay het volgende:
Spannend geschreven (het trucje om op elk spannend moment nét weer over te schakelen naar een andere verhaallijn, werkt wel!)
Ik herken dat wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:54 schreef LostFormat het volgende:
Werkt idd wel. Maar vond ik eigenlijk wel een erg makkelijk truukje. Dat begon me vrij snel te irriteren.
Er is toch meestal wel wat goeds aan boeken, waar wereldwijd een hype omheen is. Het is dan geen literatuur, maar zeker goed voor een (ont)spannende film. Het valt inderdaad op dat Brown een snaar heeft geraakt die wereldwijd veel lezers trekt. Ik heb het ook met plezier gelezen, evenals andere boeken van hem. Zelfde, vergelijkbare stijl, maar ook vergelijkbare spanning.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef Tokay het volgende:
Meestal lees ik geen boeken waar een enorme hype omheen is ontstaan, maar toen ik het kon lenen van een kennis, ben ik toch maar overstag gegaan
En toegegeven: het is gewoon een heerlijk boek!
Spannend geschreven (het trucje om op elk spannend moment nét weer over te schakelen naar een andere verhaallijn, werkt wel!), en interessante materie.
Ben er alweer een paar weken in bezig (ja ja, ik lees boeken nooit in één ruk uit), en ik geniet ervan.
Ik denk dat ik nu op 3/4 de van het boek ben.
Probeer dan eens Angels and Demons. Daar vond ik het einde niet voorspelbaar, en dacht "hè?!"quote:Op donderdag 30 december 2004 22:53 schreef Modus het volgende:
Ik heb hem net uit. Erg onderhoudend, alleen af en toe wordt de vaart nogal uit het verhaal gehaald doordat allerlei symboliek en historische gebeurtenissen uitgebreid uitgelegd worden. Verder vond ik de ontknoping nogal een anticlimax eerlijk gezegd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |