SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mischien al genoemd hier, sorry dan"Atb is lief, groetjes Peri."
ja dat idee had ik ook, eigenlijk een betje jammer, er had zoveel meer in het einde gezeten....quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Het kwam op mij over alsof Dan Brown met zijn uitgever had afgesproken een x aantal pagina´s te schrijven en een paar pagina´s voor het einde dacht hij: shit, het moet zo af zijn!
nee nog niet, maar ik ga nu eerst aan het Bernini Mysterie beginnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Iemand al Een Venetiaans Geheim/The Rule of Four van Caldwell en Thomason gelezen? Vergelijkbaar met Brown's Langdon-boeken, maar wel beter geschreven. Net pas in begonnen overigens.
Ik heb 'm inmiddels ook uit. En moet me hier toch wel bij aansluiten. Mooi boekquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef Dalai_Lama het volgende:
The Rule of Four vond ik echt vele malen beter dan DDVC! Veel meer in de stijl van Donna Tartt's The Secret History. Echt een prachtig boek!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef komrad het volgende:
wat dacht je van ff achterin te kijken bij het laatste hoofdstuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |